Apeldoorn MF Topic deel 8 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geert

MF veteraan
11 mei 2004
18.443
1
mfstickert28cw.jpg


welkom allemaal in het mooie Apeldoorn topic,

hier zijn jullie aangekomen in een hecht clubje idioten. Goed gek en allemaal een te gekke passie, Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn rustiger om het niveau weer op peil te houden.
We hebben dus respect voor elkaar op de weg, respecteren elkaars mening maar hebben vooral het allerbelangrijkste "FUN"!!

Take it away, dit zijn de hoofdrol spelers;

4honderd: Albert kan ik omschrijven als iemand die alles weet van motoren, lult over motoren, slaapt met motoren en momenteel ff in de lappenmand zit. Bij deze wou ik dan ook even gebruik maken om albert een hart onder de riem te steken namens alle clanners: Albert zet hem op kerel! en als het ff wat minder gaat denk je maar ff aan de mooie momenten met de clan. En dan weet ik zeker albert dat je weer moet lachen.

KPL: Teun kan ik omschrijven als een kluitenduiker, enige uitleg is niet nodig. Verder gek op luc en natuurlijk dat git zwarte ding met dat goude spul eraan. Black & Gold rules is het motto en het liefst natuurlijk in de verticaal stand op de gekste plekken.

Solex: Lex kan ik omschrijven als een rustige en vooral begaafd rijder. Ruig met zijn naked overal lekker sturen en wheelien. Samen met saskia ook geen probleem natuurlijk. Verder natuurlijk veel kennis van zaken betreffende zijn eigen motorfiets.

Soes: Wouter probeer ik te beschrijven als een ontzettende aardige en toffe gozer. Altijd sociaal en in voor een lolletje. De gekste xxx filmpies komen voorbij en aftoe is lekker een pintje. Wouter geniet van het leven zoals het bedoeld is. Verder maakt hij hier en daar de weg nog wel eens onveilig met zijn gestunt.

Krimson Robbert kan ik omschrijven als een alles kunner. Wat in zijn kop haalt moet dan ook maar gebeuren. Wheelies met een soes 500 GS hij heeft het gedaan. Binnenkort schijnt ie te komen met grover geschut, dan word het weer oppassen geblazen voor deze durfval. Hou je koppie erbij kerel dan komt het helemaal goed.

Snake Eye: Marcel.........ja.......ik weet niet waar ik moet beginnen bij deze vader,stuntpiloot en een ongelooflijke goedzak. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. Alles wat mogelijk is met een bike, kan die. Alles wat rijd zal die besturen en niet zomaar. Nee het moet wel weer ff hardcore.... Wheely's ,Stoppies, burnen. who cares! Als marcel maar lol heeft dan hebben wij het zeker. Kerel wat heb ik soms om jou gelachen.

Zoeperman: Jaap, lijkt soms wel vast gesmolten aan marcel en andersom. Is bezeten van zijn zwarte tien. Totaal gestoord op zijn husky en vooral altijd zichzelf, zeker met linda in de buurt. Momenteel is hij weer in training om ons weer op de hardcore wijze te tergen op Assen straks. En jaap; "nou een keer dat wieltje aan de grond op start/finish"

Z1000girl: Luccete kan ik omschrijven als een ontzettend lieve en zorgzame dame. Lekker knallen op d'r zetje en ouwe hoeren met de boys. Komt ons zelfs aanmoedigen op ring. Lucette staat altijd voor ons klaar en heeft altijd een luisterend oor. Ook kan ze helemaal los gaan op een feestje en de bol op zijn kop zetten. Bij deze ook ff een speciale noot: Lucette en Teun, zet hem op saampjes ;)

Sparc: Marc kan ik beschrijven als een bravoer mannetje (goed bedoeld) ff dat wieltje de lucht in. Ff de uitlaten laten knallen onder een viaduct en natuurlijk het liefst zodat mensen schrikken. Verder is alles met vlammen en knallen altijd goed. Hopelijk hebben we er dit jaar weer genoeg lol van.

Jeronimerel: Paul kan ik omschrijven als een rustige man. Bekijkt koeltjes zijn dingen en slaat dan toe. Rijd natuurlijk een van de fantastische bikes uit de Honda lijn een Fireblade. Af en toe eens een klein stuntje, maar straks hopelijk er weer helemaal klaar voor.

zxr400king: Ronald heeft vorig jaar een beetje zijn wilde haren verloren naar mijn inziens en doet het allemaal weer wat rustiger aan. Natuurlijk een 1000 is niet niks. Wheely's gaan al flink de lucht in. Verder heeft hij als een van de weinige een speciale gave. Ronald kan nooit normaal op een foto staan. Geweldig! Verder word zijn bike altijd aangezien voor een blauwe soes, want dat zijn ze toch allemaal.

Fireblade1000RR: Michel kan ik omschrijven als de uberposer van de clan. Totally Repsol. Natuurlijk super gaaf!! Verder lust ie wel een biertje en waar gezellgheid is, is michel.

Rocket Ron: Ron is te omschrijven als een man met een missie en volgens mij is dat het verspreiden van een groen virus. Nooit zie ik die man zonder iets groens aan. Fuchs, kawa... etc... Je komt het overal tegen. Verder in mijn ogen ook echt een gezellgheids dier. Verder wil ik jou ook ff succes wensen de komende tijd.

Markvtr: Mark ken ik als een fantastische stuurder. En kan ongelooflijk hard gaan. Haalt af en toe eens een stuntje uit, met soms wat gevolgen. Maar de bike is weer helemaal klaar kerel! Verder is die natuurlijk ook een maatjuh en ik hou je in de gaten dit jaar. "Geen fratsen, dat scheelt" vind ik wel een mooi moto voor jou dit jaar ;) Samen met marin op jacht naar een ander plekjes samen, succes kerel.

Fuse: Pascal heb ik voor het eerst ontmoet toen ik bandjes bij hem kwam ophalen. Langer gozer en beheert de website van Martens. Verder kennen we pascal niet zo goed omdat hij altijd op verjaardagen zit. Hij heeft de gave om altijd een verjaardag te plannen als iedereen gaat rijden. Verder is die natuurlijk helemaal gek van zijn vtr.

Lindaxj: Linda kan ik omschrijven als een ontzettend lieve deugniet. Altijd in voor een geintje en en goede inspiratie bron voor jaap. Mening opblaas atribuut is al gesneuveld! Verder is ze natuurlijk net weggekaapt voor albert zijn neus door onze zoep. Die tienen zijn toch sneller albert. :+
Succes straks samen met jaap op jullie nieuwe plekje.

RVF400nl Roland kan ik omschrijven als een hele rustige man. Beetje op de achtergrond en als er dan weer hard gereden word doet ie gewoon mee. Heeft vorig jaar zijn mooie stuur Honda ingeruild voor een pk soes. Hopelijk word ie er net zo gelukkig mee, want die Honda was toch wel een super fietsje.


ZX10Rwin: Erwin had een moeilijke naam gekozen dus ik noem hem lekker zo. Erwin is ontzettend druk met zijn twee kindjes. De ene is al aardig hardcore bezig en gaat zelfs al mee naar de beurs. Verder ook verslaafd aan zijn tien waar alles zwart aan moet zijn. Af en toe een wat vonken op het blad lichten zijn motor op.



Geert929RR: Geert, tja wat zeg je over jezelf. Ik ben mezelf en probeer altijd oprecht en eerlijk te zijn. Hopelijk zien jullie me ook zo.
Het gaat jullie goed in 2006!





full

Geert929RR.jpg

Zoeperman.jpg

full

Jeronimerel2.jpg

KPL.jpg

full

full

full

full

Sparc.jpg

full

full

full

full

full

HuskyBoys3.jpg

 
Laatst bewerkt:
yeah een nieuw deeltje *O* *O* *O* *O*

en een super opening :} :} :} :} :} :}

mis alleen nog je ega :X :Y in de opening


damn wat heb ik al zitten lachen _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
leuke begin opening van deel 8 :}
en geert,ik heb weer div.groene kleding ingekocht voor aankomend jaar :+
1 trui, 4 t-shirts, 2 overhemden en wat kawa kleding voor de kleine.
ja ook die besmet ik met het groene virus :Y *O* :W

maar nu maar eerst m'n kawa afmaken met een dyno-kit en weer helemaal nieuw maken.
daarna nog een projectje zxr400,maar heb er nu tijd genoeg voor *D
 
Mooie openingspost Geert..................ik verwacht nu wel xtra mooie grafische gadgets met zo'n topicstarter als jou. *O*



Mooi nieuw logo ook. :9~
 
Haha, die Geert......, wat een mensenkennis!! :}
Leuk gedaan, ik lig krom _O-

Mooi logo ook jongens, ziet er toppie uit :9~
Uiteraard wil ik pimpstickers en posershirts! :Y

Update lasershoot : Hoor als het goed is vandaag of de 25e nog vrij is. Details volgen dan asap.

2006 seizoen gaat eindelijk bijna beginnen, LET THE HURTING BEGIN!!!

HELL YEAHHHHHHHH!!!!
 
Haha, die Geert......, wat een mensenkennis!! :}
Leuk gedaan, ik lig krom _O-

Mooi logo ook jongens, ziet er toppie uit :9~
Uiteraard wil ik pimpstickers en posershirts! :Y

Update lasershoot : Hoor als het goed is vandaag of de 25e nog vrij is. Details volgen dan asap.

2006 seizoen gaat eindelijk bijna beginnen, LET THE HURTING BEGIN!!!

HELL YEAHHHHHHHH!!!!


Wat dacht je van volgende week zondag, baggerdag :P
 
HELL YEAHHHHHHHH!!!!

Maarruhhh..., start die koffiemolen van je alweer dan??

8-)
 
Laatst bewerkt:
HELL YEAHHHHHHHH!!!!

8-)


knuppen de huskys op de aanhanger, dan ergens heen waar we relatief veilig kunnen baggeren.... maar mocht ik niet meer kunnen lopen op een gegeven moment is het wel lekker als we in de auto terug kunnen ... die koffiemolen zal ik proberen zaterdagaaf aan het lopen te maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan