Apeldoorn: na Fennema nu ook MotorCity failliet

Dit weekend is er een leeg verkoop of iets. Maar als ik er nu een motor ga kopen. Moet die dan nog.op kenteken worden gezet en hoelang duurt dat. Kan hij dan nog door de belasting of wat dan ook worden ingenomen????
 
op kenteken zetten duurt 2 minuten bij het postkantoor.
kunnen ze niet zelf (toen ik de vfr kocht 1,5j geleden konden ze dat iig niet)
 
Misschien had ik het anders moeten neerzetten.. Ik wil een nieuwe motor kopen met o km der op dus neem aan dat die nog niet op kenteken staat. ( kan ze ook niet bereiken om het te vragen :P ) Ik weet zelf dat bij auto`s het een dag kan duren namelijk voordat alles binnen is of langer.
 
Motorzaak "Mamola" in Laren (Gelderland) is een hele fijne motorzaak. Nette prijzen, goede motorservice, en vriendelijke omgang met klanten.

De moeite waard om daar eens te gaan kijken !

Dat kan ik het alleen maar mee eens zijn. Marius is een goeie vent, het is een kleine maar nette zaak, ze kennen je bij naam en leveren goed werk tegen een eerlijke prijs. Nou ben ik niet iemand die op de laatste euro nauwkeurig gaat zitten mauwen: ik wil gewoon goed werk en ben bereid daar voor te betalen. Ik gebruik m'n motor iedere dag en dus moet ie betrouwbaar zijn. Bij Mamola is ie in goede handen. En kom je een keer stil te staan... komt Marius me buiten werktijd oppikken langs de snelweg, zet me thuis af en heeft z.s.m. m'n motor weer aan de praat.

Er gaat ook wel eens wat mis, maar dat wordt altijd netjes opgelost zonder dat ie probeert zich er uit te draaien. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, da's niet erg, als je het maar oplost.

Ik merk een stuk betrokkenheid dat ik bij anderen nog wel eens mis.

Maar... ik moet iedereen afraden daar naartoe te rennen. Hij is al druk zat, straks gaat ie groeien en wordt ie net als SAFE, MOTOPORT en dat soort. Zit ik niet op te wachten :N

HJ
 
Laatst bewerkt:
broer is net geweest bij motorcity. Was wel behoorlijk druk zeide hij...

Had wel mooie a* laarsjes aangeschaft :Y Curator ook weer blij
 
We zijn vanmorgen ook naar motorcity in Apeldoorn geweest.

We hebben allebei een nieuwe helm gekocht namelijk de C3 met 30% korting! (helaas geen SCR systeem)

Het is een redelijk grote zaak dus er staat behoorlijk wat. Het was druk maar niet mega druk. Ze hebben veel kleding, helmen, laarzen en handschoenen. Ze hebben ook aardig wat banden maar daarvan is de prijs zo hoog dat het bij 50% korting zelfs de moeite niet loont om er heen te gaan. Helmen is wel veel keus maar er is geen voorraad. Dus van elke helm type hebben ze maar een paar maten. Als je perse bijvoorbeeld een C3 wil dan is de kans klein dat ze je maat nog hebben en nog kleiner als je een bepaalde kleur wilt. Als je een helm wilt kopen dan heb je een redelijke kans dat je slaagt.

Ook zijn er tweedehands motoren maar dan heb je natuurlijk garantie tot de voordeur. Op nieuwe spullen zit natuurlijk de fabrieksgarantie en ja je krijgt een bonnetje mee.
 
Hoeveel ging er van de motoren af? Die zouden ook aantrekkelijk geprijsd moeten zijn begreep ik.

Overigens, de veiling van Fennema staat online @ BVA-auctions. Ook daar kun je het nodige goedkoop scoren. Plus dat ik natuurlijk hoop dat er nog een leuk bedrag uitkomt voor hen.
 
Hoeveel ging er van de motoren af? Die zouden ook aantrekkelijk geprijsd moeten zijn begreep ik.

Overigens, de veiling van Fennema staat online @ BVA-auctions. Ook daar kun je het nodige goedkoop scoren. Plus dat ik natuurlijk hoop dat er nog een leuk bedrag uitkomt voor hen.

Ik zag een VFR 800 VTEC 2002 km (zonder ABS) staan 56000 voor iets van 5400 Euro.
 
morgen gaan we ook eens maar langs xD.. Vandaag nog gebeld maar de motor die ik zocht hebben ze niet meer :P
 
Leuke grap tegen iemand die je kent, maar ze moeten wel hersens genoeg hebben om dat niet zomaar tegen iemand te zeggen die een motor wil komen kopen. Dan ben je niet helemaal lekker. Humor is leuk, maar je kan niet elke grap tegen iedere onbekende maken. Dan ben je dus gewoon een hele slechte verkoper.

Maar goed...als Ducati frieks zal het wel de kift zijn richting de Japanse kwaliteit... :+

helemaal mee eens...

Mijn vader wou in de jaren 80 een nieuwe Volvo kopen, cash betalen. Maar mijn vader was vroeger nogal slonzig, baard laten staan, gaf gewoon geen zak om kleding en mode.

Bij binnekomst zei de verkoper doodleuk: "de tweedehansjes staan daarzo"

Toen heeft ie ze 60.000 Gulden maar bij de Ford dealer besteed.
 
Tja zelf merk ik ook dat ik beter/volwassener wordt behandeld wanneer ik in pak loop.
Merkte het vooral bij de auto dealer
 
Ik heb er net voor het faillissement een kawa gekocht, met een heel aantrekkelijke korting }) Nu begrijp ik waarom... 2 jaar fabrieksgarantie e.d. is daarna netjes door Kawasaki Nederland geregeld
thumbs.gif
Jammer dat ze failliet zijn, het leek me een prima zaak.
 
Laatst bewerkt:
En daar ging die korting nog vanaf?
:N De afgeprijsde prijs was bij de meeste motoren zo ongeveer 10-15% goedkoper dan de oorspronkelijke MotorCity prijs. Alles wat over blijft gaat via BVA geveild worden.

Wij waren er rond half 4 en er lag nog genoeg. Niet echt druk te noemen.
 
helemaal mee eens...

Mijn vader wou in de jaren 80 een nieuwe Volvo kopen, cash betalen. Maar mijn vader was vroeger nogal slonzig, baard laten staan, gaf gewoon geen zak om kleding en mode.

Bij binnekomst zei de verkoper doodleuk: "de tweedehansjes staan daarzo"

Toen heeft ie ze 60.000 Gulden maar bij de Ford dealer besteed.


Dat verhaal is al zooooooooooooooooooooo oud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan