Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Huis is ondervoorbehoud verkocht bedoeling is nieuwbouw terug kopen :P :P dan R1 in schuur zetten hobby

2 mei weg uit dat gat


Krijg info van een makelaar hoe en wat. Bedoeling is nieuwe stuk in Zevenaar is even afwachten. :+

Ik weet het niet hoor, maar ik vind Zevenaar eerder een gat dan Apeldoorn :+
 
De laatste tijd is het hier een beetje opgedroogd krijg ik het idee.
Voor een ritje ben ik wel in :]
 
Geen idee, ik rij vaak lekker in mijn uppie. Net zo leuk


full



Ik denk beterrrrrrrrrrrr :t
 
EIgenlijk voldoet zo'n Zero (bijvoorbeeld) wel voor een groot deel van de ritjes. EIgenlijk moet je er twee hebben. Een elektrische voor de binnenlandse ritten en een oudere toermotor voor het weekendje duitsland/ardennen.

Een Zero is me te licht voor mijn gebruik; ik heb een week op een Energica Eva proefgereden. Die staat nu bovenaan mn wensenlijstje.
Voor een weekeindje Ardennen hoef je nog niet eens een toermotor te hebben denk ik. (Het is wel een idee: ik wil altijd nog weer eens een GS850 terugkopen :) )
En Horizon motorreizen biedt zelfs een hele zomervakantie elektrisch reizen aan.
 
Een Zero is me te licht voor mijn gebruik; ik heb een week op een Energica Eva proefgereden. Die staat nu bovenaan mn wensenlijstje.
Voor een weekeindje Ardennen hoef je nog niet eens een toermotor te hebben denk ik. (Het is wel een idee: ik wil altijd nog weer eens een GS850 terugkopen :) )
En Horizon motorreizen biedt zelfs een hele zomervakantie elektrisch reizen aan.

Mooi topic van de Energetica. Ik kon het merk niet maar ik ben er eerlijk gezegd ook niet in thuis.
Ik dacht idd dan een Div900 met wenig KM. Die kost niet zoveel, ook al gebruik m niet zo vaak en weinig afschrijving. en dan een E bike voor de plezierritjes in de provincie.

Ik kijk tegenwoordig de kat uit de boom met nieuwe technieken. Zoals jij als schreef om met samengeknepen billen te rijden om op locatie te komen lijkt mij ook niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan