Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Hallo mensen,

Ik meld me aan voor de Apeldoorn Topic!
2ptw909.jpg


Heb een mooie KTM 125 Duke. 11KW.
Ik hoop dat dat geen probleem is.

Ik woon in de Maten, dat is ongeveer Zuid - oost. Naast het kanaal.
Ik weet niet of dit alleen voor de zwaardere motoren is, ik heb het altans niet gezien.
 
Hallo mensen,

Ik meld me aan voor de Apeldoorn Topic!
[afbeelding]

Heb een mooie KTM 125 Duke. 11KW.
Ik hoop dat dat geen probleem is.

Ik woon in de Maten, dat is ongeveer Zuid - oost. Naast het kanaal.
Ik weet niet of dit alleen voor de zwaardere motoren is, ik heb het altans niet gezien.
Welkom....... :W

11kW is geen probleeem, we hebben hier een GS500E rijder gehad, Der Krimmy en die kon in de bochten prima mee komen.
Als je maar een beetje lichtelijk gestoord bent, dat helpt meer. ;)
 
Welkom....... :W

11kW is geen probleeem, we hebben hier een GS500E rijder gehad, Der Krimmy en die kon in de bochten prima mee komen.
Als je maar een beetje lichtelijk gestoord bent, dat helpt meer. ;)


Nu zoek ik eigenlijk het knopje vind ik leuk :+
 
Prima Harm. Razend druk, daarom nu pas weer een beetje meer online. Was onze site ook nog gehackt door een of andere Phishing bende die via mijn mailadres phishing aanvallen uitvoerde op braziliaanse banken. Maar dat is nu net weer in orde.
Nu dus nog een nieuwe website bouwen.
On topic: Ben al wel een paar keer wezen knallen. Heerlijk weer voor geweest. Helaas wordt het vandaag niks als ik zo naar buiten kijk.
 
Prima Harm. Razend druk, daarom nu pas weer een beetje meer online. Was onze site ook nog gehackt door een of andere Phishing bende die via mijn mailadres phishing aanvallen uitvoerde op braziliaanse banken. Maar dat is nu net weer in orde.
Nu dus nog een nieuwe website bouwen.
On topic: Ben al wel een paar keer wezen knallen. Heerlijk weer voor geweest. Helaas wordt het vandaag niks als ik zo naar buiten kijk.
Misschien vanmiddag nog, lijkt beter te worden. Wel kl*ten als je gehackt wordt, heb je weer veel extra werk mee dat infeite niks opbrengt.
Hier ook lekker druk, en alles wat stuk kan gaan gaat ook stuk aan de machines :(
Maar ja een oud boeren gezegde verteld ons, Ut kump goed.
 
:W

Weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben.

Hoe is het hier?

Heb me helaas weinig met de motor bezig gehouden, behalve natuurlijk schoon en in conditie houden ;)
Ik hou mezelf nu voornamelijk op conditie door te mountainbiken.

Helaas ga ik dus de motor verkopen -O-
Ik rijd te weinig en dan is het zonde geld om zo'n mooie motor thuis te hebben staan.
(die twee kinderen zijn duur ....)

Ik probeer het eerst via ikwilvanmijnmotorfiets af punt NL.
Als het bod daar niet hoog genoeg is ga ik de motor hier en op Marktplaats aanbieden.

Ik stop niet met rijden, ik wil een oude offroad voor weinig kopen en opknappen om toch een beetje te kunnen spelen. Daarnaast wil ik één keer per jaar wel een weekendje Eifel o.i.d. doen en dan de motor Huren :]

Mochten jullie overigens mensen weten die interesse hebben in een mooie R1 met superbikestuur hoor ik het ook graag.
(bijna alle originele onderdelen zijn trouwens aanwezig om terug te kunnen bouwen, alleen de kroonplaat niet)
 
Dee vooral niet via ikwilvanmijnmotorfiets....krijg je allemaal handelaren die je 5 tientjes gaan bieden en dan gaan zeuren waarom je niet reageert.
Probeer het liever via Motorshopper, MP en Speurders en deel je adv via Facebook werkt beter en sneller dan die baggersite van ikwilvanmijnmotorafpuntnl
 
Dee vooral niet via ikwilvanmijnmotorfiets....krijg je allemaal handelaren die je 5 tientjes gaan bieden en dan gaan zeuren waarom je niet reageert.
Probeer het liever via Motorshopper, MP en Speurders en deel je adv via Facebook werkt beter en sneller dan die baggersite van ikwilvanmijnmotorafpuntnl

Thanx voor de reactie ikkz!
Je hebt dus al ervaring met deze organisatie zo te horen?
Ik heb 'm er al een paar dagen op staan, ik merk het wel. Voor een goed bedrag gaat hij weg, niet voor een habbekrats.

Ik heb een goede beschrijving gemaakt voor die site, dus ik kan 'm zo op Motorshopper, MP en Speurders zetten :)
 
Laatst bewerkt:
kijk kom je iets over 5 uur thuis , staat er weer zo'n droeftoeter met middel vinger te zwaaien
vervolgens is het nodig om op hier ff te zwaaien in een post om 17.10

Ga een eigen leven leiden als je niet gelukkig ben droeftoeter en trol !
als je naar 6 jaar er nog geen vrede mee heb dat ik iets heb met je ex schoonzus
moet je hulp zoeken bij een arts !!!!
 
Mijn god, zijn jullie hier nu nog steeds mee bezig? Worden jullie dat na al die jaren niet beu?
En we gaan op MF gewoon even verder, sleuren de mods er bij om het verder uit te vechten. En dat doen we om de zoveel maanden. Om en om...
Verpesten het topic weer en doen jullie plasje.

Het kan me niet schelen wie het met welke schoonzus doet, wie er naast wie woont etc etc.
Dit moet ophouden. Asjeblieft.... verhuis, vecht het uit, ga uit eten , whatever maar laat dit op geen enkele manier doorschemeren op MF.
We hebben een beetje genoeg van jullie soap.

Tijd om jullie als volwassen kerels te gedragen en dit kinderachtige geneuzel achter jullie te laten. Zullen we dat afspreken?
 
Topic is sowieso een no go :N
Hangt te veel aan t verleden denk ik ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan