Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Tis wel pisweer week of twee geleden nog lekker op pad geweest met wat busa's naar de Dom vanuit daar door naar Uithoorn naar de CSB kijken.
DSC_0105_zps3okvhpwe.jpg
 
Ik ben ook ff in Uithoorn wezen kijken was er om 10.45
Vond t wel leuk maar ik ben snel weer vertrokken ,ik rij liever
 
:W

Motor verkocht..... -O-

Is de verstandige keuze, maar wel erg jammer...

Maar zaterdag wel voor het eerst naar de TT is Assen. *O*
Wel met de auto dus _O-

Wie gaan er nog meer naar de TT?

Wat is handig qua vertrektijd met de auto om een beetje op tijd in Assen te zijn?
Ik heb namelijk geen idee hoe dat daar gaat met parkeren en files tijdens de TT dag.
 
:W

Motor verkocht..... -O-

Is de verstandige keuze, maar wel erg jammer...

Maar zaterdag wel voor het eerst naar de TT is Assen. *O*
Wel met de auto dus _O-

Wie gaan er nog meer naar de TT?

Wat is handig qua vertrektijd met de auto om een beetje op tijd in Assen te zijn?
Ik heb namelijk geen idee hoe dat daar gaat met parkeren en files tijdens de TT dag.

alle wegen rondom het TT terrein zijn vernieuwd, nieuwe afslatg aan de snelweg etc etc. Ben benieuwd of het een beetje doorstroomt.... ik zou zeker een uurtje voor aanvang van je eerste wedtstrijd daar zijn
 
Geheel offtopic maar ik probeer het toch even.

Wonen nog niet lang genoeg in Apeldoorn om weet te hebben van "mannetjes", dus weet iemand een adres voor houtkachelhout, berk, beuk, essen of eiken in de buurt, tegen een redelijke prijs, hebben helaas geen aanhanger of trekhaak...

Ik verkoop af en toe wel is een paar kuub haardhout in omgeving Apeldoorn. Kom zelf uit Beekbergen. Mocht je interesse hebben, laat het maar weten dmv pm.
 
:W

Motor verkocht..... -O-

Is de verstandige keuze, maar wel erg jammer...

Maar zaterdag wel voor het eerst naar de TT is Assen. *O*
Wel met de auto dus _O-

Wie gaan er nog meer naar de TT?

Wat is handig qua vertrektijd met de auto om een beetje op tijd in Assen te zijn?
Ik heb namelijk geen idee hoe dat daar gaat met parkeren en files tijdens de TT dag.

Maakt ook wel uit of je op talud zit, of tribune kaarten hebt. Bij het laatste blijft er als het goed is een stoeltje op jouw wachten.
Wij zitten meestal op het talud tijdens de tt. Vertrekken rond 6 uur in de ochtend. Dan zitten we rond 8 uur op het talud.
Plezierige dag iig! *O*
 
Ik verkoop af en toe wel is een paar kuub haardhout in omgeving Apeldoorn. Kom zelf uit Beekbergen. Mocht je interesse hebben, laat het maar weten dmv pm.

done


:W

Motor verkocht..... -O-

Is de verstandige keuze, maar wel erg jammer...

Maar zaterdag wel voor het eerst naar de TT is Assen. *O*
Wel met de auto dus _O-

Wie gaan er nog meer naar de TT?

Wat is handig qua vertrektijd met de auto om een beetje op tijd in Assen te zijn?
Ik heb namelijk geen idee hoe dat daar gaat met parkeren en files tijdens de TT dag.

TT, pfff ik ben het laatst geweest in de tijd van Johnny Cecotto en zo, lang lang geleden, wat ik me vooral kan herinneren was het geluid van de brommerts....

Heel veel plezier daar!
 
Laatst bewerkt:
oei.das wel errug lang geleden !


@de enige echte, tja keuze s soms is t nodig,
ik ben er ook al een paar keer mee gestopt
maar dat hield ik maar ff vol.
 
oei.das wel errug lang geleden !


@de enige echte, tja keuze s soms is t nodig,
ik ben er ook al een paar keer mee gestopt
maar dat hield ik maar ff vol.

:o het feit dat jij zijn naam herkent zegt wel iets O-)

ik wist het toen zeker ik zou naar de LTS gaan en dan motormonteur worden en bij Johnny in zijn team gaan, mmm :/ het is allemaal ietsje anders gelopen, volgend leven dan maar 8-)
 
:o het feit dat jij zijn naam herkent zegt wel iets O-)

ik wist het toen zeker ik zou naar de LTS gaan en dan motormonteur worden en bij Johnny in zijn team gaan, mmm :/ het is allemaal ietsje anders gelopen, volgend leven dan maar 8-)


_O- tja,................. that s live ;)
 
Ik ben er vanaf Woensdag :) Mag weer 3 dagen baco spelen :] :] eens kijken wat we in de grindbak krijgen dit jaar op post 2 (Haarbocht) :] :]
:W

Motor verkocht..... -O-

Is de verstandige keuze, maar wel erg jammer...

Maar zaterdag wel voor het eerst naar de TT is Assen. *O*
Wel met de auto dus _O-

Wie gaan er nog meer naar de TT?

Wat is handig qua vertrektijd met de auto om een beetje op tijd in Assen te zijn?
Ik heb namelijk geen idee hoe dat daar gaat met parkeren en files tijdens de TT dag.
 
Goeiesmiddags :W

Iedereen die naar de TT gaat veel plezier *O* *O* *O*

Voor ons wordt het helaas jaartje overslaan -O-

Ons waterratje gaat proefzwemmen voor B :Y dus genieten met de opnames.
Hopelijk presteert Rossi hier als vanouds, ouwe poep rules :}

Allen goed motorweekend :]
 
Goede morgen *O* *O* *O* even wat huppen om de spiertjes los te krijgen *O* *O* *O* klinkt als krak krak......

Ik ben er vanaf Woensdag :) Mag weer 3 dagen baco spelen :] :] eens kijken wat we in de grindbak krijgen dit jaar op post 2 (Haarbocht) :] :]

en? leuke dagen gehad? nog spannende "niet op tv geweest" dingen?

Goeiesmiddags :W

Iedereen die naar de TT gaat veel plezier *O* *O* *O*

Voor ons wordt het helaas jaartje overslaan -O-

Ons waterratje gaat proefzwemmen voor B :Y dus genieten met de opnames.
Hopelijk presteert Rossi hier als vanouds, ouwe poep rules :}

Allen goed motorweekend :]

Geslaagd neem ik aan? gaat hij/zij nog verder?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan