Apeldoorn Topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kump goed ;) wat ga je halen in de USA?


Ik vertrek morgen via Houston naar Las Vegas, daar 4 dagen spazieren. Er is o.a. een bikerfestival van 30.000 man . . . dus ik denk dat ik aan de miss wet t-shirt kont-test mee ga doen :Y

daarna vliegen we (m'n pa, 2 broertjes en een maatje) naar York, Pennsylvania. Vanuit daar gaan we diverse auto/motorshows bezoeken. Ook nog even bij Orange County Choppers langs en dan meteen New York "even" bekijken.

Als we wat moois tegenkomen wat echt de moeite waard is laten we dat in de vooraf gereserveerde containers verschepen, maar eerst maar eens iets vinden :)
 
Ik vertrek morgen via Houston naar Las Vegas, daar 4 dagen spazieren. Er is o.a. een bikerfestival van 30.000 man . . . dus ik denk dat ik aan de miss wet t-shirt kont-test mee ga doen :Y

daarna vliegen we (m'n pa, 2 broertjes en een maatje) naar York, Pennsylvania. Vanuit daar gaan we diverse auto/motorshows bezoeken. Ook nog even bij Orange County Choppers langs en dan meteen New York "even" bekijken.

Als we wat moois tegenkomen wat echt de moeite waard is laten we dat in de vooraf gereserveerde containers verschepen, maar eerst maar eens iets vinden :)

Gave trip hoor! *O* *O* *O*
Geniet ervan en veel foto's maken :Y

[me]IKKZ is een beutje veul jaloers :P[/me]
 
Gave trip hoor! *O* *O* *O*
Geniet ervan en veel foto's maken :Y

[me]IKKZ is een beutje veul jaloers :P[/me]


Komt goed. .

had net m'n broertje hier, die zit in de autohandel. Had het erover dat die daar een 350Z wil kopen *D

[me="Nitrogen"]gaat wel even een paar proefritjes maken [/me] :9
 
Laatst bewerkt:
of
corv-57.jpg
 
das wel een nice bike.. alleen wel in het zwart want dat groen :X



:+

Race ABS, Traction Control, Power modes, 200PK...... waar heb ik dat toch eerder gezien. O-) :+

Hij zal dan ook wel Slipper clutch en Quickshifter hebben. :Z

O ja........ die groene kleur is wel anders......... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan