Apeldoorn Topic deeltje 47 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wacht op de nieuwe duc in 2012 ....

L-twin korte slag, meer toeren, grotere boring, zelfdragend blok (geen trellisframe meer) net als de GP machine, lager gewicht etc etc.
 
ik wacht op de nieuwe duc in 2012 ....

L-twin korte slag, meer toeren, grotere boring, zelfdragend blok (geen trellisframe meer) net als de GP machine, lager gewicht etc etc.

moet vast een topper worden die 1498 om weer mee te kunnen doen in het WSBK. })
 
moet vast een topper worden die 1498 om weer mee te kunnen doen in het WSBK. })


ff een quotje van een ducatist

Ze willen het oude MOTOgp blok weer gaan oppakken, in eerste instantie wilden ze toen met een L-twin gaan rijden. Dat is toen helaas een V4 geworden wegens vermogengebrek en carter zal horizontaal worden opgesplitst in plaats van verticaal zoals nu bij alle blokken het geval is van Ducati.

Plus korte slag en grote boring zoals de BMW S1000RR dat ook heeft. Frame zal waarzijnlijk vervallen zoals we het nu kennen (helaas einde aan de prachtige trellis frames), waarbij het blok het hart is van het frame en waarop het rijwielgedeelte is gebaseerd en zal tevens gebaseerd zijn op het huidige motogp rijwielgedeelte-frame. Dat blok deel uitmaakt van het frame is nu juist het succes nummer van ducati met het trellis frame, dit is al jaren een kenmerk dus niets nieuws. Maar omdat betaalbaar te houden zal het wel weer een erg slap aftreksel worden met van die lelijke gietdelen als soort van schetsplaten, bij de gp is alles van carbon maar voor een productiemodel op dat niveau en exclusiviteit niet haalbaar lijkt me en denk ik beetje het niveau van bij de M1100 die dat ook al heeft icm een buizenframe. Wat ik ook denk is dat 2011 een ontwikkelingsjaar wordt en 2012 of 2013 met een nieuw SBK fiets weer gaat deelnemen met een fabrieksteam. Dit is ook een samenraapsel van wat ik overal lees en ik denk dat het ook een best realistische toekomstvoorspelling is vwb de 4 kleppers..... we zullen zien!!
 
moet vast een topper worden die 1498 om weer mee te kunnen doen in het WSBK. })


over het algemeen hebben ze elke keer meer CC's nodig om het weer bij te houden.
is al begonnen met de 750cc superbikes,ze begonnen toen met 851cc daarna 888 en 916 uiteindelijk zijn ze met 999 uitgekomen.

ze werden er wel elke keer kampioen mee O-)
 
Ooit een xc90 zien driften op het klaverblad O-)


Serveerster van het eten savonds...
1090670029_5_mJ4y_1.jpeg



zo maar een 2 dingen genoemd, die het eerste in me opkwamen :+

@sneaky, kan ik mijn auto bij jou dumpen??
 
Laatst bewerkt:
ff een quotje van een ducatist

Ze willen het oude MOTOgp blok weer gaan oppakken, in eerste instantie wilden ze toen met een L-twin gaan rijden. Dat is toen helaas een V4 geworden wegens vermogengebrek en carter zal horizontaal worden opgesplitst in plaats van verticaal zoals nu bij alle blokken het geval is van Ducati.

Plus korte slag en grote boring zoals de BMW S1000RR dat ook heeft. Frame zal waarzijnlijk vervallen zoals we het nu kennen (helaas einde aan de prachtige trellis frames), waarbij het blok het hart is van het frame en waarop het rijwielgedeelte is gebaseerd en zal tevens gebaseerd zijn op het huidige motogp rijwielgedeelte-frame. Dat blok deel uitmaakt van het frame is nu juist het succes nummer van ducati met het trellis frame, dit is al jaren een kenmerk dus niets nieuws. Maar omdat betaalbaar te houden zal het wel weer een erg slap aftreksel worden met van die lelijke gietdelen als soort van schetsplaten, bij de gp is alles van carbon maar voor een productiemodel op dat niveau en exclusiviteit niet haalbaar lijkt me en denk ik beetje het niveau van bij de M1100 die dat ook al heeft icm een buizenframe. Wat ik ook denk is dat 2011 een ontwikkelingsjaar wordt en 2012 of 2013 met een nieuw SBK fiets weer gaat deelnemen met een fabrieksteam. Dit is ook een samenraapsel van wat ik overal lees en ik denk dat het ook een best realistische toekomstvoorspelling is vwb de 4 kleppers..... we zullen zien!!

Toch een mooi voorbeeld. :+
 
de griek! dat was ik alweer vergeten, kolere wat hebben we daar lopen schransen.... lekkere mokkeltjes idd, beetje jong maarja .... 37 graden is 37 graden ....
 
Laatst bewerkt:
de griek! dat was ik alweer vergeten, kolere wat hebben we daar lopen schransen.... lekkere mokkeltjes idd, beetje jong maarja .... 37 graden is 37 graden ....


idd als het gras rond de poel groeit dan mag de paling er in....


pff nog een paar uur...ben brak :(
 
Morgen! :W

Is carpool misschien een idee? Die zijn daarvoor gemaakt :Y Zit daar toch ook in de buurt?
Ik zou mijn auto daar niet neer willen zetten in het donker... Maar ja, ik word gelukkig thuis opgehaald ;)

Misschien niet verstandig... Ben al blij dat ik bij jou in de auto zit!

Maar als Werpsterretje, Snake en Zoep een auto besturen. En je kent de rijstijl van deze heren, dan weet je ook hoe het er in de auto aan toe ging :X Heel beschaafd!

Misschien is het dit keer handig om het telefoonnummer van de Griek mee te nemen, hoeven we Linda daar niet voor lastig te vallen ;)
 
Ik zou mijn auto daar niet neer willen zetten in het donker... Maar ja, ik word gelukkig thuis opgehaald ;)Misschien niet verstandig... Ben al blij dat ik bij jou in de auto zit!

Maar als Werpsterretje, Snake en Zoep een auto besturen. En je kent de rijstijl van deze heren, dan weet je ook hoe het er in de auto aan toe ging :X Heel beschaafd!

Misschien is het dit keer handig om het telefoonnummer van de Griek mee te nemen, hoeven we Linda daar niet voor lastig te vallen ;)
Voak buj te bange :Y :X
 
Stel: ik wil graag wat vervangingsonderdelen voor mijn Honda. Wat is dan een goede site of winkel waar ik dit het beste/goedkoopste kan bestellen of halen?

Praat ik over bijv. kleine knipperlichten etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan