Apeldoorntopic deel 50: Abraham racing topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn zoon was ook al stom verbaasd. Liep te tieren dat ik gek geworden was of zo, plakt NOOIT een sticker op zijn auto, mishandelt de pretparkstickerplakker als die er een op plakt, schreeuwt moord en brand als een garage er een minuscuul klotestickertje op plakt, en nou plakt ie er zelf een op :? :? :? Hij wordt nu echt seniel :P :P
Zag het verdorie vanmiddag pas :X
 
Mijn zoon was ook al stom verbaasd. Liep te tieren dat ik gek geworden was of zo, plakt NOOIT een sticker op zijn auto, mishandelt de pretparkstickerplakker als die er een op plakt, schreeuwt moord en brand als een garage er een minuscuul klotestickertje op plakt, en nou plakt ie er zelf een op :? :? :? Hij wordt nu echt seniel :P :P
Zag het verdorie vanmiddag pas :X
:} :} _O- _O- hoelang heb je er mee rond gereden dan?
 
Mijn zoon was ook al stom verbaasd. Liep te tieren dat ik gek geworden was of zo, plakt NOOIT een sticker op zijn auto, mishandelt de pretparkstickerplakker als die er een op plakt, schreeuwt moord en brand als een garage er een minuscuul klotestickertje op plakt, en nou plakt ie er zelf een op :? :? :? Hij wordt nu echt seniel :P :P
Zag het verdorie vanmiddag pas :X
_O-










murning :W
 
Zo, weer een dagje van pakweg 17 uur erop zitten.
Sta ik vanmiddag bij een aannemer, directie van een timmerfabriek en een woningbouwvereniging, vraagt er een, wat is dat dan "Fast Food Racing-team"?
Vraag ik, hoe ken jij dat dan?
Wijst ie naar de achterkant van mijn auto :(
Stelletje ratten _O- _O-
[afbeelding]

Zal hem er helaas af moeten halen. Wil absoluut geen stickers op mijn auto :N :N
Wel heel netjes geplakt trouwens :} :}
Wasnt me O-)
 
als we weer uitgeslapen zijn van de BBQ en feest van zaterdag.....


BBC2 zondag 20 maart 2011
19:30-21:00 - MotoGP: Qatar - MotoGP race
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

40 uur per week op stage achter pc en zo weinig aanwezig hier. Wanneer gaan we weer stukkie "toeren" met paar man? Keertje terrasje harderwijk pakken samen met o.a. Harry, gezellig toch?! :P
 
Harrie let even op als je naar de zaak toe gaat, de lazermuis stond hier vanmorgen weer op de stoep. Zunde geld als die je snait.
 
Ja net daarvoor, als je mij je tel no. geeft sms ik wel als ik ze zie staan.
Ik houd er een sms sevice op na bij meerdere bedrijven
 
Zie nog geen icoontje bovenin voorkeuren aanklikken (derde blokje: priveberichten toestaan)

Alleen priveberichten van contacten toestaan uit laten en wijzigijngen niet vergeten op te slaan.
 
Laatst bewerkt:
als we weer uitgeslapen zijn van de BBQ en feest van zaterdag.....


BBC2 zondag 20 maart 2011
19:30-21:00 - MotoGP: Qatar - MotoGP race

Dan zit ik met me nette kloffie bij een gitaarconcert van een maat van me, klassiek en flamenco.. *D

565x426-images-stories-voorstellingen-2011_jorrit.jpg

Jep, spam, maar voor een goed doel O-) al geloof ik niet dat er hier heel veel liefhebbers zitten van gitaren zonder dat ze op versterkers aangesloten zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan