Apeldoorntopic deel 50: Abraham racing topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een andere motor kopen?? :P

Gewoon een oliekoeler kopen :Y doet het altijd!!!!
En het smoelt ook nog :)
full
 
mag niet, krijg je een DQ
Blijft alleen optie Marieke over :+
Of een hele smak geld uitgeven en een hoop garantie erbij lullen kopen.
Blijf het toch raar vinden. Vernellingsbak kan kennelijk de kracht van het blok niet aan. quickshifter of niet, bij alle merken gaat het doorgaans goed, dus waarom bij Ducati dan niet :X :X
 
Zit er in de duc een cassete versnellingsbak?
Die je er zo uit kan halen zonder het hele blok te splitsen?

De meeste duc's hebben een droge koppeling waarbij de platen en korf van buitenaf te bereiken zijn. Daarnaast draaien de tandwielen in het carter in de olie, en daar zit ook de schakelklok. Om dat te bereiken moet het blok gesplitst worden.

Hier een filmpje (ff om de reclame heen luisteren) waar het blok mooi te zien is:
 
De meeste duc's hebben een droge koppeling waarbij de platen en korf van buitenaf te bereiken zijn. Daarnaast draaien de tandwielen in het carter in de olie, en daar zit ook de schakelklok. Om dat te bereiken moet het blok gesplitst worden.

Hier een filmpje (ff om de reclame heen luisteren) waar het blok mooi te zien is:


Ik heb een tijd aan een MV F4 gesleuteld (312R) en die hebben een cassette type versnellings bak die je dus gewoon kan demonteren met het blok ingebouwd in het frame dat scheeld een hoop tijd en geld.
Ik had verwacht dat de Dus 1098 dat ook had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan