Apeldoorntopic deel 50: Abraham racing topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geert gefeliciteerd

699-20101124-e24817.gif
 
lekker 2 dagen op ecyers in frankrijk geweest met zoonlief als paddockmanager en samen met eilander racing de eer van fastfoodracingteam hoog gehouden
Het was lekker warm nadat we s morgens nog ruiten moesten krabben ,de eerste 3 sessies heb je nodig om het circuit te leren kennen ,alleen maar bochten in alle soorten en maten en een schitterende parabolica (schrijf je dat zo?)met de verkanting de verkeerde kant op en ook nog 2 kleine chicanes erin ,dan nog een recht stuk waar ik dacht adem te kunnen halen maar in het midden zit een gat en de eerte keer knal je met borst en helm op de tank.
in totaal 9 sessies van een half uur gereden en dat was ook genoeg voor mijn armen ,al met al 2 super dagen en alles heel gehouden ,de kawa liep weer als een tierelier en had zeker net zoveel schik als z n baasje

[afbeelding]
Mooi man, lijkt me erg vermoeiend baantje inderdaad want je duikt van de ene in de andere bocht, weinig rustmomenten vermoed ik.
Gelukkig alles weer heel terug en lekker genoten dus, top!

Ben hier vanmiddag ff met full power jetski's in de zee wezen springen, ook geen armen meer over maar Damn..., wat gaaaf!

Geert, nog gefeliciteerd kerel!
 
Mooi man, lijkt me erg vermoeiend baantje inderdaad want je duikt van de ene in de andere bocht, weinig rustmomenten vermoed ik.
Gelukkig alles weer heel terug en lekker genoten dus, top!

Ben hier vanmiddag ff met full power jetski's in de zee wezen springen, ook geen armen meer over maar Damn..., wat gaaaf!

Geert, nog gefeliciteerd kerel!

waren toch wel groene he
 
Hoelaat nou precies morgen verzamelen bij WB?

Enneh, Harrie kan het zijn dat ik je tegenkwam rond een uur of 2 vanaf Twello richting je huis? Ik zat in een Twingo (voor mn vriendin gekocht :z ) dus ik durfde niet te toeteren of te zwaaien :X
 
Hoelaat nou precies morgen verzamelen bij WB?

Enneh, Harrie kan het zijn dat ik je tegenkwam rond een uur of 2 vanaf Twello richting je huis? Ik zat in een Twingo (voor mn vriendin gekocht :z ) dus ik durfde niet te toeteren of te zwaaien :X
Kan heel goed, maar wel in koekblik. Even met vrouwtje wat tuinspul wezen halen.
 
Ja iindd, had hier wel eens gelezen dat je met een 300c reed vandaar;)


Hoelaat morgen bij WB"? 10 uur had ik gelezen ergens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan