apk motoren

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj
bij ons rijden er afentoe motoren mee waarvan je denkt nee dankje ik sla over.
bv speling van 1-2 cm op achterwiel en voorwiel.
of kanvas door de band heen.
ik vind niet zo,n heel slecht idee om dat in te voeren.
wat vinden jullie daar van?
want somigen vind ik echt een gevaar op de weg.
r1no weet wel over welke motor ik het heb.
maar het lijkt me sterk dat er maar 1 zo,n zombie rond rijd.
 
r1no weet wel over welke motor ik het heb.

toch geen MF-er he?

De meeste motorrijders houden hun fiets in top conditie, heel bewust...
Kun je van de meeste automobilisten niet zeggen, zitten als een zombie achter het stuur en gooien af en toe wat benzine naar binnen.

Daarbij zijn er een heleboel mooi-weer ridders die voor die 2 maanden alleen in het weekend rijden.

Ze brengen hun fiets naar de APK terwijl iedere mede-ridder dat doet. Grote problemen bij de APK stations.

Oplossing: geregelde data voor APK, dus iedereen op een ander tijdstip...
Gevolg: niemand komt opdagen.
(bedoel, fiets net winterklaar en dan zeker op een karretje naar een garage o zo?)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik toch niet hopen, kun je niets meer aan je fiets veranderen. Voor je het weet is het als in Duitsland: er wordt zelfs voorgeschreven welk type band je moet monteren op je motor!

Er is al sprake van zo\'n APK en je weet het: als het een plan is wordt het ook werkelijkheid. De ene keer duurt dat wat langer dan de andere keer, maar het komt er omdat een of andere ambtenaar dat vanachter z\'n bureau\'tje bedenkt om zichzelf aan het werk te houden.
Laten we er zo min mogelijk over praten en schrijven voor er iemand op het idee komt om er werk van te maken.

PS Nee hoor, ik heb prima geslapen en ben niet echt paranoia :P
 
Tja, ik hoop dat dit niet komt, weer lastiger met andere uitlaat en zo. Kost weer meer geld op een jaar.

En bijna alle motoren worden toch goed bijgehouden? Bovendien vraag ik me wel eens af van sommige auto\'s hoe ze überhaupt door de APK komen.

Nee ik vind APK onzin, nog even en er loop 24 uur per dag 7 dagen per week een controleur van de overheid achter je r**t aan om te controleren of je alles wel goed doet (Dus ook achterop mee met de motor om te kijken of je niet te hard rijdt of zo.) :r Je mag toch zelf ook nog wel een beetje verantwoording hebben of niet?
 
eehhjj
bij ons rijden er afentoe motoren mee waarvan je denkt nee dankje ik sla over.
bv speling van 1-2 cm op achterwiel en voorwiel.
of kanvas door de band heen.
ik vind niet zo,n heel slecht idee om dat in te voeren.
wat vinden jullie daar van?
want somigen vind ik echt een gevaar op de weg.
r1no weet wel over welke motor ik het heb.
maar het lijkt me sterk dat er maar 1 zo,n zombie rond rijd.

Ach, dat soort gasten sterven vanzelf uit. Is een natuurlijk procesje. Liever geen apk. Moet ik ieder jaar mijn uitlaat ombouwen. bovendien kost het geld en tijd.
 
Mag ik toch niet hopen, kun je niets meer aan je fiets veranderen. Voor je het weet is het als in Duitsland: er wordt zelfs voorgeschreven welk type band je moet monteren op je motor!

Euhhm.. zoalng je in Duitsland die *** keuring hebt mag je elk onderdeel toch monteren?
 
Van mij hoeft het ook niet, moet er niet aan denken dat er een kwitfit-achtige wanker aan mijn fiets zit. Die lui keuren al een voertuig af als je binnenverlichting het niet doet. |(
 
Ach, dat soort gasten sterven vanzelf uit. Is een natuurlijk procesje. Liever geen apk. Moet ik ieder jaar mijn uitlaat ombouwen. bovendien kost het geld en tijd.

Precies, die sterven idd zelf uit. Geen onderhoud aan je motor = geliefd bij de doodgraver.

Ik zorg er altijd voor dat de motor in orde is, ik durf echt niet te rijden op een motor die niet te vertrouwen is. Bovendien moet ik dan ook wat aan m\'n uitlaat doen, dus kost allemaal extra onnodige centjes.
 
neee van mij hoeft het niet die apk voor motoren , niet dan mijn motor er slecht aan ote is maar toch , dan krijg je van dit mag er niet op en dat niet , hou je geen motor meer overrr
 
Misschien heeft deze held wel gewoon zijn band opgerookt bij hem thuis en daarna naar de dealer gereden?...is een mogelijkheid natuurlijk...

Nou nee, hij wou ff gaan kneedownen maar keek toch ff naar z\'n band
\"Die was nog goed toen ik van huis ging\"
toen hij zag hoe erg het was ging toch maar weer terug naar huis.
 
APK , breek me de bek niet open, hoezo getreuzel over stomme dingen en politie die je aanhoudt en er geen zak van snapt
gedoe over verlichting die niet klopt, alsof ik mn grootlicht aan heb, daarvoor heb ik een aantekening op mn kenteken

net als mn auto, een ami, ben pas aangehouden, alles was fout, ahum, nooit een ami gezien dus |(
 
APK , breek me de bek niet open, hoezo getreuzel over stomme dingen en politie die je aanhoudt en er geen zak van snapt
gedoe over verlichting die niet klopt, alsof ik mn grootlicht aan heb, daarvoor heb ik een aantekening op mn kenteken

net als mn auto, een ami, ben pas aangehouden, alles was fout, ahum, nooit een ami gezien dus |(

Heb je een foto van die ami? HOorde vandaag nog iemand over praten :) Maaruh politie snapt helemaal nix van die dingen, zelfs toen ik nog schakelbrommer reed vroegen MOTORagenten zich af of het nou een brommer of een motor was. Nou sorry hoor, basiskennis. Domme wouten.

\'Je achterrem doet het niet, das niet zo best!\'. \"Nee, dat is de koppeling, trut\". Die blijft me altijd bij.
 
Op Dinsdag 16 oktober 2001 20:03 schreef JK het volgende:
\'Je achterrem doet het niet, das niet zo best!\'. \"Nee, dat is de koppeling, trut\". Die blijft me altijd bij.
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif
Typisch agentjes....
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan