kawaidioot
MF veteraan
Europese Commissie wil halvering aantal verkeersdoden.
Onder het mom van deze stelling zijn diverse plannen goedgekeurd om dit te realiseren.
“Op dit moment zijn we aan het inventariseren wat de voorgestelde maatregelen concreet gaan betekenen voor de industrie. De roep om invoering van Advanced Braking Systems en Automatic Headlight On is geen verrassing”, aldus Eugène Daams, secretaris RAI Vereniging Afdeling GT. “De aanduiding van een structurele controle op gemotoriseerde tweewielers sluit aan bij de wens van de industrie om voor alle gemotoriseerde tweewielers in Europa een APK in te gaan voeren."
(bron)
hoezo belangenverstrengeling...., uit deze woorden kun je al opmaken dat er met geld onder de tafel geschoven wordt.
Eerder al worden dergelijke berichten de media ingeloosd.
Waaronder deze in 2009:
"Europese vereniging van motorfietsfabrikanten ACEM pleit voor een APK voor motoren."
(commentaar van uit MAG..)
"De ACEM is een commerciële organisatie die puur uit winstoogmerk probeert de Europese markt voor keuringen te vergroten en te beheersen. Uiteraard wel volledig op kosten van de motorrijders. De MAG zal zich met alle mogelijke middelen verzetten tegen deze ergerlijke vorm van volksbedrog."
(bron)
En het afgelopen voorjaar werd wederom de 100-pk-limiet op tafel gelegd om zodoende het motorrijden veiliger te maken!
Er zijn onderzoeken geweest op zowel de 100-pk-grens als mede de APK-keuring en dat heeft als resultaat gegeven dat niet kon worden aangetoond dat motorfietsen onveiliger waren zónder deze maatregelen.
Maar dat neemt de dreiging niet weg.
We liggen onder vuur!
Onder het mom van deze stelling zijn diverse plannen goedgekeurd om dit te realiseren.
“Op dit moment zijn we aan het inventariseren wat de voorgestelde maatregelen concreet gaan betekenen voor de industrie. De roep om invoering van Advanced Braking Systems en Automatic Headlight On is geen verrassing”, aldus Eugène Daams, secretaris RAI Vereniging Afdeling GT. “De aanduiding van een structurele controle op gemotoriseerde tweewielers sluit aan bij de wens van de industrie om voor alle gemotoriseerde tweewielers in Europa een APK in te gaan voeren."
(bron)
hoezo belangenverstrengeling...., uit deze woorden kun je al opmaken dat er met geld onder de tafel geschoven wordt.
Eerder al worden dergelijke berichten de media ingeloosd.
Waaronder deze in 2009:
"Europese vereniging van motorfietsfabrikanten ACEM pleit voor een APK voor motoren."
(commentaar van uit MAG..)
"De ACEM is een commerciële organisatie die puur uit winstoogmerk probeert de Europese markt voor keuringen te vergroten en te beheersen. Uiteraard wel volledig op kosten van de motorrijders. De MAG zal zich met alle mogelijke middelen verzetten tegen deze ergerlijke vorm van volksbedrog."
(bron)
En het afgelopen voorjaar werd wederom de 100-pk-limiet op tafel gelegd om zodoende het motorrijden veiliger te maken!
Er zijn onderzoeken geweest op zowel de 100-pk-grens als mede de APK-keuring en dat heeft als resultaat gegeven dat niet kon worden aangetoond dat motorfietsen onveiliger waren zónder deze maatregelen.
Maar dat neemt de dreiging niet weg.
We liggen onder vuur!
Laatst bewerkt: