App groepje maken voor ritjes vanuit omgeving Rotterdam en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeRThenn

Die hard MF'er
10 mrt 2020
781
854
Capelle aan den IJssel
Facebook
Instagram
Ik weet niet of dit hier een passend topic is?

Ik ben aan het kijken of er een whats-appgroepje te maken is, om met enige regelmaat, meer ad hoc gezamenlijke ritjes :] te maken. Uiteraard ook een beetje afhankelijk van weer en wind _O-
Via het forum is met wat langere termijn natuurlijk prima te doen, jaar als je de volgende dag of binnen een paar dagen wat mensen wilt verzamelen denk ik niet dat het erg goed gaat werken., want niet iedereen leest elke dag mee.
Ik zoek dan geen mensen die willen gaan racen, maar gewoon rustig een beetje touren, hoogstens Vmax+10
Ik denk qua verzamelen dat het om mensen rond Rotterdam met een straal van 20 a 30 km het handigste is zodat je geen lange aanrijtijden hebt eer je verzameld bent. Maar wil je van grotere afstand mee doen is dat ook geen harde grens natuurlijk.

Wie zouden daar interesse in hebben?

Zelf rijd ik een BWM R1200RT en mijn vaste maatje rijdt ook een RT
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Zet mij er maar bij mede Capellenaar :W qua rijstijl kan ik me er helemaal in vinden
 
Als het goed is heb je een uitnodiging via whatsapp gekregen:W;)
hier even de link om je aan te melden. Heb dezeook op de motor groep op FB gezet en er hebben zich al een aantal mensen aangemeld;)
 
Zo'n soort topic bestaat toch al?
In 'waar is wat te doen' Regio 010 ofzo iets?

Kan er ook kompleet naast zitten hoor.
Kom vaak niet verder dan 'mijn eigen' topics😁
 
Zo'n soort topic bestaat toch al?
In 'waar is wat te doen' Regio 010 ofzo iets?

Kan er ook kompleet naast zitten hoor.
Kom vaak niet verder dan 'mijn eigen' topics😁
Kwam niet zoiets tegen, had wel even gezocht natuurlijk, maar op korte termijn iets afspreken lukt makkelijker met een WA groep:) Er melden zich al wat mensen aan :)
 
Ik woon in Schollevaar vlak bij RobdeW, maar heb geen facebook, geen watsap op zelfs maar een telefoon waar je programma's op kan laten draaien, alleen maar sms'en. Verder voorlopig nog een hoop dagen die al een invulling hebben of zullen krijgen. Ik blijf wel meelezen.
 
Weer leven in blazen dan.

Ik heb het gezien bij Achterhoek United. Er werd een Appgroep gemaakt en het topic valt dood. Vervolgens geen nieuwe lokale mensen en de app groep bloed ook dood door kinderen/werk en andere grote mensen problemen.
 
Ik woon in Schollevaar vlak bij RobdeW, maar heb geen facebook, geen watsap op zelfs maar een telefoon waar je programma's op kan laten draaien, alleen maar sms'en. Verder voorlopig nog een hoop dagen die al een invulling hebben of zullen krijgen. Ik blijf wel meelezen.
Ik dacht even dat ik een eigen geschreven bericht zat te lezen..
Maar heb wel wassaap als ik ergens wifi heb te hebben...

Verder ook lekker oldskool sms'end door het leven (als er geen wifi is)
 
IK heb de groep ook op de motorijders groep op Facebook gedeeld en ondertussen 30 aanmeldingen. Of het veel ritten gaat opleveren weet ik niet maar al zijn het er een paar is het al leuk. Hoop ook niet echt dat iedereen tegelijk met een rit mee wil want dan wordt het wel gelijk erg groot.
Het idee is ook een beetje dat iemand gewoon een oproep kan doen wie er zin heeft om mee te gaan als hij gaat rijden :] . Deelname is dan ook geheel vrijblijvend;)
 
Het wegleiden van mensen via een app groep of facebook groep is niet echt te bedoeling... Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan