App kwijt !

rojerasen

MF veteraan
5 feb 2014
1.741
638
almelo
Ik had een app waarmee bluetooth en de apparaten automatisch werden aangezet en gekoppeld als de telefoon aangezet werd.
Nu is bij een reset na reparatie deze app verdwenen . Weet iemand wat ik bedoel en zo ja, kun je dan even de app weergeven ? Deze tip kwam ooit van MrGPS.
 
Misschien handig om te vertellen welke telefoon je hebt, hier zijn diverse apps voor
Ik heb een Cat S41, zo'n soort koelkast die echt goed bestand is tegen trillingen en regen, ik gebruik hem als navi en FM melder op de motor. Tot nu toe ben ik erg tevreden, ding is degelijk met een sterke kast
 
Waar je ook naar kan kijken is Tasker, kost een tientje uit mijn hoofd. Daarmee kan je zelf routines maken voor op je telefoon (wat de nieuwe Galaxy telefoons standaard hebben).

Dus bijvoorbeeld, als ik verbind met bluetooth apparaat X en telefoon hangt aan lader dan start app X op etc etc. Zo kan je dus zaken automatiseren.
 
Waar je ook naar kan kijken is Tasker, kost een tientje uit mijn hoofd. Daarmee kan je zelf routines maken voor op je telefoon (wat de nieuwe Galaxy telefoons standaard hebben).

Dus bijvoorbeeld, als ik verbind met bluetooth apparaat X en telefoon hangt aan lader dan start app X op etc etc. Zo kan je dus zaken automatiseren.
LLama kan dit ook, en is gratissssssssssssss
 
Terug
Bovenaan Onderaan