Appie 1 jaar crash vrij!!!!!!

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy 8-)
Jajajajaja, voor de meesten van jullie niks bijzonders om een jaar niet te crashen maar voor appie is het een mijlpaal. :}
M,n forum zussie Gullmaster heeft m,n crash taken nu over genomen 8-)
vergeet niet , appie had gem 3 a 4 crash gehad p jaar, 5 jaar lang })
ok ok, de ruige dagen komen nog dat de echte motobikkels(zelfmoordlustige) bikers nog op de weg te vinden zijn.
Appie blijft rijden voor effer 8-) 8-) 8-)

Greetz Bikers and keep the adreline pumping,

Appie
 
Héé neef, wat lees ik nou? Ga je je roots vergeten :?
Guls zei ook al normaal door de bocht te willen, dus dat wordt een saaie familie zo... :X

Ik vinnut trouwens wel heel gedurft van je, Appie SmOke...crashloos door de bocht... :} :} :}
Ben trots op je, je bent echt afgekickt... ;)
 
Héé neef, wat lees ik nou? Ga je je roots vergeten :?
Guls zei ook al normaal door de bocht te willen, dus dat wordt een saaie familie zo... :X

Ik vinnut trouwens wel heel gedurft van je, Appie SmOke...crashloos door de bocht... :} :} :}
Ben trots op je, je bent echt afgekickt... ;)
Tja, doe m,n best maar blijkbaar teveel crash ervaring dus herken een crash situatie meteen en corrigeer dan :( :+
Teveel crashes van anderen gezien gelezen dit seizoen helaas dus wie weet wordy appie ooit verstandig :o ,not 8-)
 
crashen geeft volgens mij echter wel een grotere kick (als gewoon de bocht afmaken) :X

( any crash you can walk away from is a good one

[hier bedoel ik niks mee met betrekking tot onze gavallen mede motorrijder's]
zeg ik altijd maar O-) ).
 
Tja, doe m,n best maar blijkbaar teveel crash ervaring dus herken een crash situatie meteen en corrigeer dan :( :+
Teveel crashes van anderen gezien gelezen dit seizoen helaas dus wie weet wordy appie ooit verstandig :o ,not 8-)

Ik moet zeggen dat je dit jaar idd niet veel indruk zou maken met een crash of wat. D'r zijn er genoeg die het ook blijken te kunnen... B|

;)
 
Hoe vaak ben jij wel niet gecrashed baksteen als politie muis moet je wel een aardige band hebben met het asfalt B|
Nee *D

Hoe dat kan snap ik ook niet, maar heb tijdens een opleidingsdag eens een motor domweg uit m'n klauwtjes laten donderen en op een modderig buitenafwegje een keer weggegleden maar daarbij tegen een aarden wal tot stilstand gekomen zonder noemenswaardige schade.

Heb in m'n jongere jaren wel een stuk of 30 keer m'n ouwe kreidler plat gekregen, misschien dat ik gewoon al wat eerder die ervaring van jou heb opgedaan :P ;)
 
Heb in m'n jongere jaren wel een stuk of 30 keer m'n ouwe kreidler plat gekregen, misschien dat ik gewoon al wat eerder die ervaring van jou heb opgedaan :P ;)

Nu vraag ik me toch wel iets af... Was jouw Kreidler vroeger ook opgevoerd of was je toen al zo rechtgeschapen dat je er voor koos de wet te eerbiedigen en op een volledig standaard brommer te rijden?
 
Nee *D

Hoe dat kan snap ik ook niet, maar heb tijdens een opleidingsdag eens een motor domweg uit m'n klauwtjes laten donderen en op een modderig buitenafwegje een keer weggegleden maar daarbij tegen een aarden wal tot stilstand gekomen zonder noemenswaardige schade.

Heb in m'n jongere jaren wel een stuk of 30 keer m'n ouwe kreidler plat gekregen, misschien dat ik gewoon al wat eerder die ervaring van jou heb opgedaan :P ;)
of je rijd als een mietje :+
 
Nou dalijk wordt het nog is wat met je!! :+
Trouwens je zelf al is een keer in aktie gefilmd?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan