appie de lul?

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Ben nu net terug van Ridderkerk waar ik samen met m,n neefjes op de bike de heledag klaverbladjes en de meest gave bochies daar ben wezen verkennen 8-)
Ben nog duizelig van al die bochten , toppie.
Alleen nu komt het mindere stuk, m,n R6 begon al bij vertrek heel erg verrot terug te schakelen en viel regelmatig uit z,n versnelling :(
ok, dat gebeurt wel maar naar mate de dag vorderde begon het probleem steeds erger te worden.. :( :(
Soms kreeg ik hem niet meer in z,n 1 en in de 3 versnelling klapt ie er gewoon uit in z,n vrij :( :( , allleen met een behoorlijk ros op m,n versnellingpook greeg ik hem dan weer in z,n versnelling.
Terug schakelen was al helemaal triest B| , stroef en de versnelling pakte soms niet.
Nu ik dus hier voldaan maar moe zit te typen komen al doem senarios in m,n hoofd dat m,n versnellingsbak rot is en ik dus wel es een hoop euro's lichter zal worden ;(
Koppeling werkt overigens goed en de motorolie is een paar weken terug nog bijveguld dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee wat mij te wachten staat :?
Dinsdag ga ik iig bij de dealer langs....
 
Genoeg olie in je blok ?
Want het is geen 2 takt waar ie altijd op pijl blijft ;)

Je bakolie is hetzelfde als je olie waarvoor je krukas en cilinders gesmeerd worden.
En dat kan op raken.
 
Genoeg olie in je blok ?
Want het is geen 2 takt waar ie altijd op pijl blijft ;)

Je bakolie is hetzelfde als je olie waarvoor je krukas en cilinders gesmeerd worden.
En dat kan op raken.
Oliepeil is ok en is zoals ik al vertelde een paar weken terug nog bijgevult dus dat kan het niet zijn '(
 
Waren er maar klaverbladen in Ridderkerk :(

Je hebt wel genoeg klaverblad achtige bochten jah....mét vangrails :(


Ontopic: Is het niet het beruchte R6 veertje?
 
Jammer appie!

*appie belooft filmpje te maken, R6 gaat toevallig kapot, geen filmpje, hmmm B|




:+
 
Hee Appie hoop voor je dat het meevalt,maar als ik je bericht lees denk ik het ergste. ;(
Maar je hebt toch nog garantie op je bike???????????? *D
 
gewoon veertjes en palletjes..je moet dan wel ff direkt stoppen ..want je weet maar nooit

1 gouden regel doet je motorblok c.q. versnellingsbak vreemd...


STOPPEN! TEN ALLE TIJDEN

Het is een object wat je met liefde moet behandelen!


deed ik dus ook en toen rbw kwijt
 
Het uit de versnelling vallen is volgens mij een rotte veer in de bak en schijnt vaker voor te komen bij de R6
Het is als t goed is vrij eenvoudig te fixen.
Ik hoop dat de schade verder mee valt.
Suc6 iig !
 
Goh hebben jappen ook problemen?? :+
Dacht dat alleen maar europese en amerikaanse motoren problemen hadden.. :P
 
Thx guys, hoop dat het eenvoudig op te lossen is.
Ja, toen ik uit zaandam vertrok om begon het schakelen al slecht en wou ik de boel afkappen maar ja m,n 2 neefies laten zitten op zo een mooie dag was ook erg lullig.
Dus tegen beter weten in toch naar Rotjeknor gegaan zo goed en kwaad als het af en toe ging .
Hoop niet dat ik daarvoor nu gestraft wordt :(
Klaverblad trouwens toppie ja maar die vangrail zit wel errug dichtbij idd :r
 
Uhm, met in z'n versnelling 'trappen' maak je het alleen nog maar erger, niet dan :? Het lijkt me trouwens ook gevaarlijk als je een kneedown aan het maken bent en hij schiet uit z'n versnelling :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan