Appie RSV naar streetfighter??

tyler99

MF veteraan
6 jan 2004
3.037
0
zevenbergen
Hoi...Ik ben ook een beetje aangestoken door het fighter virus :Y

Zijn er hier ook mensen die een RSV hebben omgebouwd tot fighter??

Of vinden jullie het model (frame en blok ) hier niet erg geschikt voor??Het moet echt geen model Tuono geworden..das wel heel erg makkelijk...

Het makkelijkste zou zijn om een 1100 gixxer te kopen,daar zijn zat mooie voorbeelden van.
Maar de RSV heb ik toch staan en was benieuwd naar voorbeelden hiervan.... }) })
 
heb al wel wat topics doorgespit,maar zijn niet zo gek veel rsvighters....wel een uitdaging...

lijkt me leuk om te doen....!! *O* *O*

komt helemaal goed.(denk ik) :)
 
Hoi...Ik ben ook een beetje aangestoken door het fighter virus :Y

Zijn er hier ook mensen die een RSV hebben omgebouwd tot fighter??

Of vinden jullie het model (frame en blok ) hier niet erg geschikt voor??Het moet echt geen model Tuono geworden..das wel heel erg makkelijk...

Het makkelijkste zou zijn om een 1100 gixxer te kopen,daar zijn zat mooie voorbeelden van.
Maar de RSV heb ik toch staan en was benieuwd naar voorbeelden hiervan.... }) })

Alles kan je ombouwen de vraag is wat wil en kan je er allemaal aan doen. Maar als basis kan het prima. Een Tuono model, dat kun je al bijna geen naked bike meer noemen met al die poespas er op.

De 'RSV Mile' van een maatje van me heeft zo juist zijn eerste 350km er op zitten en houd zich super en stuurde als een scheermes. Misschien kun je dit als inspiratie gebruiken. })

full
 
Hele mooie lijn in.... :Y lijkt me een hele slanke fiets

Maar zo'n beetje alleen het blok komt van de rsv zo te zien.....tering ..die heeft er wel werk in gestoken,zeg *O* *O*

Iig bedankt voor de piccies...alle inspiratie is welkom.
 
Hele mooie lijn in.... :Y lijkt me een hele slanke fiets

Maar zo'n beetje alleen het blok komt van de rsv zo te zien.....tering ..die heeft er wel werk in gestoken,zeg *O* *O*

Iig bedankt voor de piccies...alle inspiratie is welkom.
Haha dit is idd veel werk geweest. Fietsje is zeker mooi slank, dat maakt hem erg cool.

Misschien is dit een beter voorbeeld voor jou project, zet hem op ik ga hem volgen.
Suc6 !

full
 
*O*

eindelijk een topic over een RSV, zie je niet vaak als project.... :9

ik volg m, heb ook zo'n Appie namelijk :P

:Y


Zoek nog een zitje 99 / 2000 model :+

full
 
Ja die blauwe is wel gaaf gedaan ja.
Wel mooi dat hij een frame heeft van "een paar buisjes" maakt het zware alu frame van de RSV zelf heel overbodig.
Alles van een Falco en nieuw type rsv past ook btw.
Heb op mijn Falcuono project bv de radiator gebruikt van nieuw type, mooier als de 2 uitstekende gevallen van de oer.
Ook de cilinderkoppen passen als je te weinig pk hebt en de dubbele uitlaat van het nieuwere model wilt gebruiken.
Aprilia is net LEGO...
 
moet toegeven dat ik al eventjes niet naar RSV zadeltjes heb gezocht, andere prioriteiten zeg maar...

zal eens checken....

zo das weer genoeg off topic. :z
 
Haha dit is idd veel werk geweest. Fietsje is zeker mooi slank, dat maakt hem erg cool.

Misschien is dit een beter voorbeeld voor jou project, zet hem op ik ga hem volgen.
Suc6 !

[afbeelding]


Jaja...Ik doe het wel rustig aan hoor...Vind die zwarte wel heel vet...echt een bruut ding.
Het begin is al gemaakt...de rsv titanium evo racepijp is iig al ingekort. Is nu zo'n 30 cm lang :+ .Zat al een aardige brul in,en benieuwd of het nu nog te doen is met het geluid.

Als er updates en piccies zijn post ik ze wel hier....kijken wat de reacties zijn...Alleen wel een beetje geduld :P :P
 
even op terug komend, voorvork Soes, achterkantje Fireblade, zit R1/6 alleen blok Appie en de electrische delen? Tank & frame homemade?

Even terug komend haha,

Het is geen Soes vork, enkel de onder poten. De rest van de vork is van een Honda crosser met aangepast binnenwerk. De onder poten zouden later aangepast worden voor zelfbouw exemplaren, balhoofd platen heeft hij ook zelf gefreest net zo als al het andere freeswerk, en niks geen cnc werk maar op een oud bankje van zo'n 60 jaar oud.
Het zitje is van een R1 maar over midden gezaagt en versmalt, zelfbouw zadeltje. Blok is van een Rsv met deels een eigen kabelboom. Frame is een zelfbouw. Radiator is een zelfbouw. De tank ook, achterste deel is hand geklopt aluminium en het voorste deel (is een cover) die heb ik voor hem gemaakt van carbon. Mooi he. *O*
Achterbrug Fireblade 900rr. Voorwiel Suzuki Gsx-r 1100, Achterwiel Yamaha Yzr500 (magnesium). Zelfbouw rvs uitlaat systeem. Verder nog iets weten ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Even terug komend haha,

Het is geen Soes vork, enkel de onder poten. De rest van de vork is van een Honda crosser met aangepast binnenwerk. De onder poten zouden later aangepast worden voor zelfbouw exemplaren, balhoofd platen heeft hij ook zelf gefreest net zo als al het andere freeswerk, en niks geen cnc werk maar op een oud bankje van zo'n 60 jaar oud.
Het zitje is van een R1 maar over midden gezaagt en versmalt, zelfbouw zadeltje. Blok is van een Rsv met deels een eigen kabelboom. Frame is een zelfbouw. Radiator is een zelfbouw. De tank ook, achterste deel is hand geklopt aluminium en het voorste deel (is een cover) die heb ik voor hem gemaakt van carbon. Mooi he. *O*
Achterbrug Fireblade 900rr. Voorwiel Suzuki Gsx-r 1100, Achterwiel Yamaha Yzr500 (magnesium). Zelfbouw rvs uitlaat systeem. Verder nog iets weten ? ;)





ja 1 dingetje als t kan, waar staat dat topic....?? :9~ petje af hoor! mooi gedaan allemaal, zeker geen bolt-on klus:} :} :}
 
moet toegeven dat ik al eventjes niet naar RSV zadeltjes heb gezocht, andere prioriteiten zeg maar...

zal eens checken....

zo das weer genoeg off topic. :z


geweldige inspiratie dit topic..... (voor mij blijkbaar... :X )

zadeltje klaar... *O*

enneh...gebeurt er nog wat? Is niet mijn topic namelijk (zou je niet zeggen nee... nou beloofd. ik post nu echt niets meer hier...)



:W


full
 
Gaaf zadeltje, zou mijn Falcuono ook goed staan.
Is ook compleet doorgezeten na 75kkm.
Is het een hoes of nieuw? adresje?
 
Hee ik ben een RSV1000R uit 2004 aan het opknappen die ik totaloss heb gekocht.

of ik er een streetfighter van maak is nog een overweging, maar je bent dus niet de enige die met een mille aan het stoeien gaat ;)

succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan