Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor jou deze:

full


Zodat ze hem niet weer stelen...

Enjoy the bike...

Groeten,

Fastmarky(R1) + R6 8-)
 
ik zou maar snel die junk eraf slaan. :P
of ben je dat zelf? :+

succes en als ik jou was zou ik een VRO-tje pakken (of 10 :P )
 
ik snap het niet.

ben je nou die jamaica man of die kaaskop op je icoon?
 
Het hele Appie bashing is soooooo 1990's. Verzin eens wat nieuws ofzo. Of wacht er in ieder geval mee tot hij weer iets idioots posts.

'Jullie' deden zeker ook allemaal mee met een flashmob, omdat 'ze' zeiden dat het zo hip was? :X

@ Appie,ken jij een Rob de groot?
Ik ken wel een Rob de Groot ;)
 
Kom op mensen, laten we nu voor één keer eens proberen om er een normaal topic van te maken...

Mooie bike, Appie. *D
Je hebt gelijk, Orp.

Appie, van harte met L*L excuus je mooie :r Aprillia en ik 'hoop' dat....sorry Orp, lukt voor geem meter vanavond

Wees voorzichtig Ap, blijf op de fietspaden, veel veiliger voor jou :P
 
Niemand die doorheeft dat dit gewoon zijn oude vertrouwde brommertje is en dat die dus nooit gejat is :? :Z

Mooi opgeknapt.. :z
 
Op woensdag 20 augustus 2003 19:30 schreef NielsVR het volgende:
Het hele Appie bashing is soooooo 1990's. Verzin eens wat nieuws ofzo. Of wacht er in ieder geval mee tot hij weer iets idioots posts.

'Jullie' deden zeker ook allemaal mee met een flashmob, omdat 'ze' zeiden dat het zo hip was? :XIk ken wel een Rob de Groot ;)

heeft ie een broer genaamd Roell of heet ie Robert? O-)
 
Niemand die doorheeft dat dit gewoon zijn oude vertrouwde brommertje is en dat die dus nooit gejat is :? :Z

Mooi opgeknapt.. :z

is dat niet een standaart kleurenschema van een 250?

[me]BasE zal het allemaal een worst wezen.[/me]
 
Op woensdag 20 augustus 2003 19:19 schreef Maximum het volgende:Ok ok....dan krijg jij er ook 1 (Afbeelding)

Mischien een idee om hier langs te gaan.

Even het volgende knippen en plakken Maximum -> Minimaal en op het knopje posten te drukken onderaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan