Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kijkt precies zoals je brommer eruit ziet.......

droevig

Nog zo 1 met commentaar...geef nou gewoon toe dat het een mooie fiets is...dat je het niet helemaal kan vinden met de bestuurder kan ik begrijpen, maar het blijft een mooie fiets hoor...
 
Nog zo 1 met commentaar...geef nou gewoon toe dat het een mooie fiets is...dat je het niet helemaal kan vinden met de bestuurder kan ik begrijpen, maar het blijft een mooie fiets hoor...

Meen je dat echt? Kvind het eerlijk gezegd een beetje Barbie en Ken-kleurtjes... :X

Fiets zelf is wel leuk, nix mis mee.
 
:} :} :}


't is toch weer een RS-je???
CBR 600 proefritje gereden van CBR Clau, leuke fiets maar voelde gewoon niet meteen lekker.
Suzuki 600 SRAD proefritje gemaakt, veel power maar in de bochten miste ik gewoon het echte gevoel van de enigste echte GP racer namelijk de aprilia 8-)
Dus what to do,go get youre Aprilia 8-)
Heerlijk om weer op dat bakkie te rijden })
Die kneusies hier wten niet waarover ze lullen want de meesten hebben nog nooit aprilia gereden '(
 
ah. hij is er weer.
ben je die gast in je icoon of op je plaatje?

no hard feelings hoor.
je blijft toch de ondergewaardeerde crash test dummy van het MF :)
 
Wat nou homokleurtjes :(
Je weet wel, kleurtjes (roze :r ) die bij dit soort mensen passen, genaamd Appies ehm homo's.

gay-parade-20.3.jpg
 
Nog zo 1 met commentaar...geef nou gewoon toe dat het een mooie fiets is...dat je het niet helemaal kan vinden met de bestuurder kan ik begrijpen, maar het blijft een mooie fiets hoor...

Ja dat gelul over brommer en blablabla...
Tis toch wel de mooiste 250 GEEF TOE!!!

mijne *D
35692
 
Appie moet je nu niet je onderschrift veranderen in:
'Ik heb een nieuwe brommert'
Geintje :+
Veel plezier ermee, houd hem recht en zet hem goed op slot.
De kleurstelling zal wel helpen, misschien krijg je zo wel korting bij de diefstalverzekering })
 

Als ze me zouden vragen!.

Ik wordt alleen zo verschrikkelijk moe van het constant afzeiken van bepaalde personenen.

Kijk eerst eens naar jezelf en daarna naar een ander.

Kan heel verfrissend zijn.
 
Laatst bewerkt:
nou, voor de derde keer,

IS APPIE DIE GAST OP DE FOTO, OF DIE GAST IN ZN ICOON
 
Leuke motor. Gaat het nog zwaar krijgen :P

Volgens mij is die ene foto Appie voor vakantie en de andere Appie na vakantie 8-)
 
Op woensdag 20 augustus 2003 21:55 schreef **MIKE** het volgende:Kijk eerst eens naar jezelf en daarna naar een ander.
Done. Conclusie: ik rij niet op een stinkbrommer maar op een motor en mijn motor heeft geen homokleurtjes. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan