Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:03 schreef Investig8or het volgende:Jij weet wel wat fobie betekent :?probeer je dan jezelf te versieren :?

Volgens mij geld hier de bij gebrek aan beter uitdrukking :+
 
dat is te zien aan je creaties :X

Het is fotoshop sukkel...
Enne, Appiehomo...zo te zien heb je al wat homovriendjes gemaakt hier...Aniki, Orpheus, en nog een paar flikkers...kunnen jullie niet met zn allen op een lek bootje ut oceaan opgaan, of play chicken spelen met een intercity?
Poepstampers :r
 
Het is fotoshop sukkel...
Enne, Appiehomo...zo te zien heb je al wat homovriendjes gemaakt hier...Aniki, Orpheus, en nog een paar flikkers...kunnen jullie niet met zn allen op een lek bootje ut oceaan opgaan, of play chicken spelen met een intercity?
Poepstampers :r
:^ Dat zeg ik: gamma. :} Milad verwoordt het alleen iets minder subtiel. O-)
 
Op donderdag 21 augustus 2003 14:12 schreef Maximum het volgende:Poepstampers :r

doet me denken aan een scene in Training Day waar die Mexicaan zegt; ''did you ever had your shit pushed in...'' :} :} :} ik lag echt dubbel, nu dus weer :9 :9

geweldig topic dit weer :9~
 
Het is fotoshop sukkel...
Enne, Appiehomo...zo te zien heb je al wat homovriendjes gemaakt hier...Aniki, Orpheus, en nog een paar flikkers...kunnen jullie niet met zn allen op een lek bootje ut oceaan opgaan, of play chicken spelen met een intercity?
Poepstampers :r
Alles wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft,neneneneneneneneneeee })
 
Ohhh zo reageer je op Maximum posts :+

Damn man gaat echt weer goeehhhhhh (zo kom ik mijn dag wel door)
 
Het is fotoshop sukkel...
Enne, Appiehomo...zo te zien heb je al wat homovriendjes gemaakt hier...Aniki, Orpheus, en nog een paar flikkers...kunnen jullie niet met zn allen op een lek bootje ut oceaan opgaan, of play chicken spelen met een intercity?
Poepstampers :r

traumatische ervaringen gehad? geeft niet joh, er komt een dag dat je het lekker gaat vinden..
 
traumatische ervaringen gehad? geeft niet joh, er komt een dag dat je het lekker gaat vinden..

Neh...Geen traumatische ervaringen mee....Anderen wel met mij...poten rammen...
Toen al gold...get in my way and i will kill you...Maar voor homo's geldt...Get in my way and i will hurt you bad...and then kill you...en als ik jou zo hoor pak ik graag mn oude hobby weer op...mag jij de eerste vrijwilliger zijn... 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan