Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is het mooiste model van de RS 250 serie...de kleurstelling is gewoon stoer...felle kleuren zijn ruig :P ...kortom: niks te homokleurtjes, stoere fiets, het valt tenminste lekker op...was de Honda NSR500 van Rossi ook een motor met homokleurtjes dan ?? Wat een onzin :P

P.S. Scintilla...zijn je velgjes nog steeds zo wit ?? :P
 
:^ Me too. Begin zo langzamerhand de Appie topics te herkennen (en waarderen :X )

de Appie topics hebben echt iets huiselijks, dan weet je weer dat je op het MF bent....
full
 
Sorry hoor, maar ik vind de RS250 dus echt wél mooi om te zien. Gewoon hoe een sportmotor er uit hoort te zien. Maar dan wel in zilvergrijs natuurlijk (model '97). En dat het tweetakt is, ach dat maakt het wel weer interessant: niet meer dan 141 kilootjes...

Maar Appie, je kijkt inderdaad niet erg blij op de foto, en je hebt nog wel een nieuwe motor! En als je gaat rijden heb je wel een pakkie aan neem ik aan?
Veel plezier ermee... 8-)
 
Laatst bewerkt:
P.S. Scintilla...zijn je velgjes nog steeds zo wit ?? :P

Na een ritje zit er al weer zwarte troep op... Na 2 ritjes zijn ze inderdaad zwart. Voorwiel vol remstof, achterwiel vol kettingvet. Maarja wie mooi wil zijn moet pijn leiden (en poetsen) ;)
 
Done. Conclusie: ik rij niet op een stinkbrommer maar op een motor en mijn motor heeft geen homokleurtjes. :+

Nee erger jij je rijdt op een stinkmoto :X :X r. Enne je hebt geen motor kleurtjes nodig om een homo te zijn een echte homo weet wanneer hij er een is.. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Mooi motor, wordt ook erg onderschat door velen als ik dit topic lees.

Pas maar op lui, straks rijd je daar op je hagelnieuwe veel te dure weetikniethoeveelpksterke patserbike komt er zo'n "homo" op een stinkende brommer je buitenom voorbij. ;)

(En als diegene een paar bochten verder op zo'n plaat gaat is het nog een grote kans dat het Appie is ook! :X )
 
Mooi motor, wordt ook erg onderschat door velen als ik dit topic lees.

Pas maar op lui, straks rijd je daar op je hagelnieuwe veel te dure weetikniethoeveelpksterke patserbike komt er zo'n "homo" op een stinkende brommer je buitenom voorbij. ;)

(En als diegene een paar bochten verder op zo'n plaat gaat is het nog een grote kans dat het Appie is ook! :X )

hahaha LOL :}
 
Hee Appie, zijn dat 'vrienden' van je, op de achtergrond? :X :o

(Afbeelding)

whahaha

het zit je allemaal wel dwars he? ongelooflijk hoe gefrustreerd jij bezig bent.
appie heeft nog geen vuil woord laten vallen of jij zit er weer bovenop.

en dan gelijk een fiets afkraken omdat ie toevallig van hem is. (denk niet dat je dat bij Scintilla of burning rubber gedaan zou hebben)
ik vind het heel erg triest...
 
whahaha

het zit je allemaal wel dwars he? ongelooflijk hoe gefrustreerd jij bezig bent.
appie heeft nog geen vuil woord laten vallen of jij zit er weer bovenop.

en dan gelijk een fiets afkraken omdat ie toevallig van hem is. (denk niet dat je dat bij Scintilla of burning rubber gedaan zou hebben)
ik vind het heel erg triest...

Zonder dat is het geen appie topic.. |(
 
als appie door het lint gaat wel, dan is het een appie topic...

dit is geen appie topic, dit is een topic van iemand die zn nieuwe motor laat zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan