Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He kneus mooie bike hoor.
ik hoop dat je er de volle 4 maanden van zal genieten.
wel zonde dat je vanaf 2004 niet meer op die 2-takten mag rijden he.
je hebt zeker wel korting gehad of niet?

























:X :+ })

houd hem heel he lullo.
 
Vrouw? :? Wat doe je hier dan op deze foto? :?

http://www.witchvox.com/gay/gay_images/gay.jpg ((Afbeelding))

Ja Appie, face it...

(Afbeelding)
Woehahahahahaha,Rev pas nou op met dat homo gedoe, straks staan er 10 van die hele brute geile boys voor je deur en wordt je zwetend wakker met een condoom in je kont :+
Gayzine zoek nog een goede photoshopper,gay_revolution. :P
Kneus....Appie_wannabe....
 
Hee Appie, zijn dat 'vrienden' van je, op de achtergrond? :X :o

(Afbeelding)

Als je het doet doe het dan goed...Damn Rev je ziet de lijntjes overlopen
Ik had verwacht dat je voor je Lover wel wat beter je best zou doen....(in je dromen dan he }) ) :+

Appie Gefeli jongen zeer mooi Fietsje :} :}
En idd heb nog nooit een rs250 gereden ga dat toch een keer doen...ben wel Nieuwsgierig.... O-)
 
Mooi fiets. Blijft toch mooi speelgoed he! :}

Ik denk dat sommigen hier eens een rondje circuit moeten maken op zo'n ding. Heb echte circuitrijders in mijn kennissenkring en die doen alleen maar :} naar zo'n appie!

Vermogen gaat overigens wel vervelen, maar toch. Was voor mij iig genoeg om mijn rijbewijs kwijt te raken.

PS: het moet geen homo site worden!
 
ik wist niet dat die rs250 zóveel op de rs50 leek......

errrr.gif
 
Maar ik ben tenminste geen motorloze kneus. 8-) :9
Je brengt me op ideeen }) Viccie heeft je adres he :+
Ik denk dat ik van mijn Verzekeringsgeld een 250 ga halen dan Appie ophaal in zandvoort en we rondjes gaan rijden om jou huis/motor heen
Het maakt hierbij niet uit of je rijd of niet want Appie was bijna testrijder he....(we vergeten gewoon ff dat dit die onbekende wannabee was) })
 
Op donderdag 21 augustus 2003 10:58 schreef Tafkaf het volgende:Je brengt me op ideeen }) Viccie heeft je adres he :+
Neuh... heeftie niet. :)

Ik denk dat ik van mijn Verzekeringsgeld een 250 ga halen dan Appie ophaal in zandvoort en we rondjes gaan rijden om jou huis/motor heen
Als je Friesland haalt ja :X , pas op voor vastlopers met die brommer. :+
 
Eumm Rev ik wil mod worden.. O-)
Heb hier een bakkie bier staan waar kan ik het afgeven?

Ps Grolsch ja Grolsch :)
 
Eumm Rev ik wil mod worden.. O-)
Heb hier een bakkie bier staan waar kan ik het afgeven?

Ps Grolsch ja Grolsch :)
Sorry, heb alle vertrouwen in de mensheid verloren nadat ik eerder mijn uiterste best heb gedaan voor 1 bepaald persoon maar nog immer geen Grolsch heb gekregen. '(

Helaas... })

Maar we raken offtopic, het ging om Appie's homobrommer. :)
 
CBR-Clau heeft hem ontmoet, vertel vertel!

Nou hij kwam aan.. stelde zich voor.. keek naar de motor.. maakte een babbeltje.. ging een proefritje maken.. keek nog een keer naar de motor.. maakte weer en babbeltje.. en ging weer weg. :P

Op donderdag 21 augustus 2003 01:09 schreef Investig8or het volgende:alsof ze daar trots op is :X
Ik zou het stil houden :P

Waarom ? Heb alleen geen reden gehad om het op het MF te plaatsen ;)

Op donderdag 21 augustus 2003 01:11 schreef Aniki het volgende:is ie in het echt nog knapper?

Veeeeeeeeeel knapper !


Op donderdag 21 augustus 2003 01:13 schreef Bert.....of Henk het volgende:Ze is nog aan het nagenieten. :+

Op het tijdstip dat jij dit postte was ik inderdaad aan het nagenieten :9

Op donderdag 21 augustus 2003 01:14 schreef Investig8or het volgende:volgens mij doet t nog pijn aan haar ogen :P

Had mijn zonnebril op 8-)

Op donderdag 21 augustus 2003 01:17 schreef Bert.....of Henk het volgende:
Kom op Claudia, dat laat je toch niet op je zitten? :P

Nope.

Op donderdag 21 augustus 2003 07:18 schreef Fastcruiser het volgende:Ach ze laat Appie ook op haar motor zitten...en er nog mee rijden ook :} :} :}

Da's pas dapper (of had ze de verzekering net verhoogd? :P )...Clau rools :}

Mijn motor is allrisk verzekerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan