Appie stikt bijna...met 244 KM/p uur....

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Vandaag dus met m,n R6sje naar het strand.
NU heb heb ik hem net en weet al aardig wat het beestje kan ,alleen de topsnelheid had ik nog niet uit geprobeerd 8-)
Dus op de snelweg even helemaal vol gasssss...bij 200 begint de tegenwind wel irri te worden dus koppie helemaal achter de kuip.
210..220..230..240..effe koppie omhoog om even uit die tunnel view te komen en baf de hele helm klapt zowat m,n smoel in :o ...m,n neus werd plat gedrukt en de onderkant van de helm sloot m,n mond af en het vizier drukte hard tegen m,n wenkbrauwen.
Na enkele seconden met gevoel gereden te hebben alsof iemand een pan tegen m,n gezicht geramt heeft kom ik er dus achter dat ik niet echt goed kon ademen|,sjezus, opeens allemaal ook koekblikken in de weg die een paar seconden terug stippies aan de horizon waren dus maar gas los.... :( :( :( :(
En op m,n toerenteller zag ik dat m,n R6sje nog wel harder kon.
Volgens mij heb ik dus een k*t helm of moet je bij dat soort snelheden gewoon verdwijnen achter je stuur kuipie... |(

Je hebt gewoon een slecht passende helm Appie. Ik kan mijn helm zonder moeite (uitgezonderd de nekspieren die een dag later gaan klagen) met 250 vol in de wind houden.

Gewoon een zeer strakke helm kopen. Heb ik ook. Vervelend met op en af doen, maar je voelt tenminste dat je iets op je hoofd hebt zitten.

full

Terug
Bovenaan Onderaan