Appie test digitale foto camera....

:} ............ voor je berekening

Snap de hele shit over die snelheid niet elke huidige ss rijd binnen enkele seconden boven de 200.
Waarschijnlijk is de snelheids beleving heel anders in het eggie dan met een cam :(

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt , filmpje is toch gaaf ?
Zijn we dan allemaal zo gefixeerd op hoge topsnelheid enz. , rijd daarom half nederland op de nieuwste en "snelste" SS ?
 
Klopt helemaal neef! Ik heb onlangs gereden in G'cum op het klaverblad en daar waren een paar MF-ers aan het filmen. Ik heb gezien hoe hard die lui mij voorbij knalden, want ik kan niet rijden... :P

Toen ik het filmpje later zag, had ik het gevoel dat het minder hard ging, terwijl ik wist hoe hard het in werkelijkheid was. Heb die ervaring ook gehad bij dat ene programma, begin dit jaar... ;)

klinkt interessant da stukkie snelweg :X :+

Ff kijken of ik daar een keer kan langskomen voordat het echt nog slechter weer wordt :(
 
Jij hebt toch nog loopgips :?
Zorg dan eerst maar dat je rijgips krijgt... :P

;)



Nou na 5 dagen loopgips heb ik het wel gehad om eerlijk te zijn B|
na een week mocht ik gipsje erzelf afhalen en 2 weken daarna terug naar het ziekenhuis voor controle... Dus vanmorge maar mn gips eraf gegooid :X :X

Moet toegeven dat het weer fijn was om te kunnen strompelen lopen op 2 benen en lekker ff te kunnen shoppen :+

Btw mn rijgips hoop zo snel mogelijk te krijgen }) Nieuwe laarzen zijn besteld namelijk :P
 
ik vind het ook wel een ok filmpje. lijkt idd niet echt of het 240 gaat, maar geloof het tog wel. de gelezen redenaties hebben mij tog oiver de schreef getrokken + het feit dat filmbeelden idd altijd trager lijken dan reallife. heb zelf eens een filmpje gemaakt met de mini op assen. als je het dan terugziet denk je ook vannuh...... lekker boeiend. (niet dat m'n mini 240 gaat hoor, HAH)
verder vind ik de kwaliteit echt retegoed voor 40 euri's.
Ik zou zeggen. ga zo door en ben benieuwd naar de rest.

greetzzzzzzzzz

P.S. die inhaalmanouvre aan het einde vond ik eigenlijk ook niet zo ok, maar het is vergeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan