Appie test digitale foto camera....

Dat dat ding zo hard blijft doortrekken, is echt te heftig.

Is dat bij de meeste motors zo heftig? Heb namelijk pas op 1 motor gereden (en die gaat niet zo hard)

Nee hoor, dit is een speciaaltje denk ik :P

maarre, appie kan dit volgens mij beter maar wij hebben niet zukke mooie lange stukken weg zonder overig verkeer in Nederland :+
 
Sinds wanneer heb jij ook een duccie Ap? :?
full
 
Dat dat ding zo hard blijft doortrekken, is echt te heftig.

Is dat bij de meeste motors zo heftig? Heb namelijk pas op 1 motor gereden (en die gaat niet zo hard)

Dit is een hayabusa met turbo o.i.d. 200+ PK :}

Die trekt ietsje harder als je lesmotor

( en mijn motor, en die van het halve MF)
 
Geinig filmpje.
En dat voor je testfase....

Misschien ook wel humor voor op een R1, alleen wil ik dan wel wat meer ervaring hebben.(Tja, ben en blijf een meisje :9 )

Keep up the good work!!!
 
Dat dat ding zo hard blijft doortrekken, is echt te heftig.

Is dat bij de meeste motors zo heftig? Heb namelijk pas op 1 motor gereden (en die gaat niet zo hard)
Het is een hayabusa aan het dash te zien, en als ik zo zie hoe ie op het einde van de snelheidsteller komt (220 mph) en vervolgens de toerenteller nog eens doorloopt (richting wat equivalent is aan 240 mph) denk ik dat het zeker geen standaard modelletje meer is... meer eentje met een uitgeboord blok, turbo erop en misschien nog lachgas. :)
 
Ach Appie rijdt erg hard daar dat is duidelijk.

Heb een beetje proberen te tellen met de afstand tussen de lantaarnpallen en de hectometerbordjes en dan kom ook uit op een snelheid van rond de 200 km..globaal genomen ;)
 
Nou Viccie w8 maar tot donderdag, zal ik je mijn filmpje laten zien.

Mag je zelf ff kijken hoe de kamera bij mij bevestigd zat.

En onthou: Russian camera big!! Not small!!
 
Ja appie ik wil ook nog meer zien , zoals die bocht vanaf purmerend naar a`dam , die daar bij zaandam , onder het viaduct door ! Is lekker bochie , neem deze met mijn R6 ook aardig hard maar wil dit wel eens op video zien .
 
Terug
Bovenaan Onderaan