Appie test digitale foto camera....

gaaf, winamp heeft een ingebouwd appie-filter, dus ik moest de beelden er ff bij denken.

Zag er goed uit in mijn gedachten :)
 
Heb je van dat wijfie nog meer foto's/filmpjes? :+

Ik heb ook nog een testfilmpje. Echter ik heb hem aan m'n achterbrug getaped :P

Flimpje 30,8 mb

Eeh! Toeter de volgende keer eens als je in de buurt van IKEA Amsterdam/Cisco bent en lang het Telfort-gebouw rijdt? Kan ik je fiets eens in het echt bewonderen. :9~


Ennuh.. Appie... Staat je cam nou scheef op je spiegel of zit jij de hele tijd scheef op je fiets en probeer je op die manier je schaamranden "recht" te trekken. ;) Verder leuk/cheap idee! Beter € 40,- dan een Canon A80 van het tienvoudige aan m'n spiegel.
 
Laatst bewerkt:
Eeh! Toeter de volgende keer eens als je in de buurt van IKEA Amsterdam/Cisco bent en lang het Telfort-gebouw rijdt? Kan ik je fiets eens in het echt bewonderen. :9~
Cisco is dat nieuwe blokkerige langs de spoorlijn heh? Maar wat het is Telfortgebouw?
Ik rij daar heeel vaak, want de Shell bij de Mac is m'n 'vaste pomp'. Ik woon namelijk in Abcoude en ik draai maar al te graag de A9 op richting Amstelveen... die bocht is zo verademend lekker O-)
 
Forbidden
You don't have permission to access /~dragonz/ on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.29 Server at www.xs4all.nl Port 80


Werkt niet (bij mij) die link.......grrrr.
 
Cisco is dat nieuwe blokkerige langs de spoorlijn heh? Maar wat het is Telfortgebouw?
Ik rij daar heeel vaak, want de Shell bij de Mac is m'n 'vaste pomp'. Ik woon namelijk in Abcoude en ik draai maar al te graag de A9 op richting Amstelveen... die bocht is zo verademend lekker O-)
[/quote]


Erhm.. geen idee. Het is wel een blokkerig gebouw wat in je filmpje bij 18 seconden achter het blauwe IKEA gebouw staat. Die weg die richting het kantoor terrein gaat (waar jij rechtsaf sloeg bij de Shell) loopt langs het Telfort-gebouw. Aan je rechterkant vlak voordat je Villa Arena voorbij rijdt dat zwarte hoge gebouw. Bovenaan staat ergens dat telfort logo.
 
Erhm.. geen idee. Het is wel een blokkerig gebouw wat in je filmpje bij 18 seconden achter het blauwe IKEA gebouw staat. Die weg die richting het kantoor terrein gaat (waar jij rechtsaf sloeg bij de Shell) loopt langs het Telfort-gebouw. Aan je rechterkant vlak voordat je Villa Arena voorbij rijdt dat zwarte hoge gebouw. Bovenaan staat ergens dat telfort logo.
Ooowwww daar helemaal. Ja die ken ik wel, rij ik elke dag in m'n autootje langs richting Duivendrecht ;) Ik zal elke keer toeteren als ik er langs rij :P hahaha
 
Ik rij daar heeel vaak, want de Shell bij de Mac is m'n 'vaste pomp'. Ik woon namelijk in Abcoude en ik draai maar al te graag de A9 op richting Amstelveen... die bocht is zo verademend lekker O-)
Die bocht heb ik een paar keer achter elkaar gedaan, op een gegeven moment reed ik 170 km/h in de apex van de eerste bocht,(langs Nissan naar links dus), zo gemakkelijk dat ik op de teller kon kijken wat nou eigenlijk mijn snelheid was, ik was verbaasd van die 170! Dat was één van de laatste mooie avonden van september.
 
Die bocht heb ik een paar keer achter elkaar gedaan, op een gegeven moment reed ik 170 km/h in de apex van de eerste bocht,(langs Nissan naar links dus), zo gemakkelijk dat ik op de teller kon kijken wat nou eigenlijk mijn snelheid was, ik was verbaasd van die 170! Dat was één van de laatste mooie avonden van september.
Ik ging er met 160 in, in de bocht zo'n 180 en kom er met 190 uit (kleine rechte stukje voor je rechtsaf richting A2 gaat) (op de teller heh), maar dat was met volle zon, 25 graden. Anders doe ik het niet. Owja, en ik had er al wat bochtjes op zitten, bandjes waren al wat gewend op dat moment dus. Je moet alleen we opletten op de 'hobbels' in het begin, de reparatiescheur in de bocht op de linker rijbaan en de overgangen van de brug ;)

Edit:
Als ik dit nu terug lees bedenk ik me dat dit best wel dom is (wetende dat je ten alle tijde in de vangrail beland, waar je er ook uit zou schuiven :X ).
Achja, misschien word ik ooit nog eens verstandig O-)
 
Laatst bewerkt:
Het kan allemaal best. Kijk maar naar de wegmarkering. Ik heb bij 49 sec gekeken en bij net geen 51 (dus ongeveer 50,6s)is het volgende bordje er. 100m gedeeld door 1.6 is 62,5 m/s. Dit maal 3,6 voor km/h is 225 echt km. Ga ervan uit dat er een afwijking is op de tellerm dan zou je ongeveer rond de 233 uit moeten komen. Komt dus redelijk overeen.

Iemand die het beter kan meten ga je gang, want dit is met wm player gedaan en dat is zo nauwkeurig als naald door een oog laten halen door een spast.

Groetjes Yellow
Hier dan nog een serieuze poging.
In de film rijdt Appie onder een portaal door vlak voordat hij de A10 op draait. Even later neemt hij de eerste afslag. Dat stuk weg legt hij af in 34.9 sec (volgens mijn stopwatch). Volgens mijn dagteller was de afstand vanochtend 1,9 KM.

Effe snel rekenen... en je komt uit op een GEMIDDELDE snelheid van 196 KM/H.
Zijn top kan dus met gemak 240 zijn geweest.

Ik haat het als ik Appie gelijk moet geven.

We hebben nog twee escapes:
1. De dagteller van mijn RT geeft veels te veel aan.
2. Het filmpje wordt versneld afgespeeld waardoor hij er korter over doet (maar dat verklaard niet waarom iedereen denkt dat het zo langzaam gaat).
 
Hier dan nog een serieuze poging.
In de film rijdt Appie onder een portaal door vlak voordat hij de A10 op draait. Even later neemt hij de eerste afslag. Dat stuk weg legt hij af in 34.9 sec (volgens mijn stopwatch). Volgens mijn dagteller was de afstand vanochtend 1,9 KM.

Effe snel rekenen... en je komt uit op een GEMIDDELDE snelheid van 196 KM/H.
Zijn top kan dus met gemak 240 zijn geweest.

Ik haat het als ik Appie gelijk moet geven.

We hebben nog twee escapes:
1. De dagteller van mijn RT geeft veels te veel aan.
2. Het filmpje wordt versneld afgespeeld waardoor hij er korter over doet (maar dat verklaard niet waarom iedereen denkt dat het zo langzaam gaat).
:} ............ voor je berekening

Snap de hele shit over die snelheid niet elke huidige ss rijd binnen enkele seconden boven de 200.
Waarschijnlijk is de snelheids beleving heel anders in het eggie dan met een cam :(
 
:} ............ voor je berekening

Snap de hele shit over die snelheid niet elke huidige ss rijd binnen enkele seconden boven de 200.
Waarschijnlijk is de snelheids beleving heel anders in het eggie dan met een cam :(

Klopt helemaal neef! Ik heb onlangs gereden in G'cum op het klaverblad en daar waren een paar MF-ers aan het filmen. Ik heb gezien hoe hard die lui mij voorbij knalden, want ik kan niet rijden... :P

Toen ik het filmpje later zag, had ik het gevoel dat het minder hard ging, terwijl ik wist hoe hard het in werkelijkheid was. Heb die ervaring ook gehad bij dat ene programma, begin dit jaar... ;)
 
Jullie doen alsof 240 zo'n belachelijke snelheid is. Het is toch zeker niet iets om over op te scheppen? Ik check met regelmaat de top van m'n schatje. Als die jongen zegt dattie 240 heeft gereden, dan zal dat wel zo zijn. Who cares :?
 
was dit bij jouw thuis ?? O-)

performance001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan