Appie test digitale foto camera....

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Vanochtend,

creatieve bui en es gekeken waar ik m,n goedkope foto cam op de bike kwijt kon.....zoek ....zoek....
Yes, bevestig aan de spiegelhouder met wat tape vast gezet en nu maar hopen dat ie blijft zitten :+
Nou, ik meteen richting m,n favoriete bocht......boem....plens....regen :( :( :(
Vlak voor de bocht al rijdend de cam ingeschakeld en gummen , geweldig. 8-)
Check hier de opname svan een lullig cammetje uit amreika voor nog geen 40 dollar,heb het filmpie wel wat geoptimaliseerd voor de nog niet snelle internetters. :X

Als iemand nog webspace heeft waar ik het filmpie kan zetten, let me know aub!

Dit is een test filmpie!

Echte shit komt nog :+


http://www.xs4all.nl/~dragonz/software/test/test2/test3/1/2/film/Appie_2.WMV (Appie test filmpie)
 
:Z 240 :Z volgens mij vliegen de auto;s wat harder voorbij als je 240 rijd :Z

Meer praatjes als daden bij kneus smook :Z
 
begin erg goed met die chick ! lekker muziekie !

Alleen die kneus op die motor die die afslag nogal ongelukkig en besluitloos neemt vind ik wat minder.

heb je die ook van die rotonde in denhaag ? :9
 
ten eerste: 240 my ass :P Hooguit 180 ofzo, zo groot is het snelheidsverschil niet met de auto's.
ten tweede: wat stuur jij slecht in :? Je blijft corrigeren in die bocht?

Niettemin wel geinig voor de 40 dollar die kost :P Wat voor cammetje is dat?
 
Lijkt wel of het hele filmpje traag is. Bewegingen komen allemaal sloom over.
Inderdaad niet goed voor je reputatie ;)
 
Het begin is er, dit is nog erg amateuristisch maar eh....bullet cam op de tank en kontje...en dan politie uitdagen --> fun!!
 
ten eerste: 240 my ass :P Hooguit 180 ofzo, zo groot is het snelheidsverschil niet met de auto's.
ten tweede: wat stuur jij slecht in :? Je blijft corrigeren in die bocht?

Niettemin wel geinig voor de 40 dollar die kost :P Wat voor cammetje is dat?
Ik kreeg een finke rukwind in de bocht en stuurde ook niet zo best in :( ,dus moet corrigeren.
Die auto's reden 150 :+
Kneus....dat ghostrider nou z,n filmpies versneld afdraait...vond het zelf ook tegenvallen maar reed toch echt even 240 daar O-)
 
Ik kreeg een finke rukwind in de bocht en stuurde ook niet zo best in :( ,dus moet corrigeren.
Die auto's reden 150 :+
Kneus....dat ghostrider nou z,n filmpies versneld afdraait...vond het zelf ook tegenvallen maar reed toch echt even 240 daar O-)

vooruit dan, je reed 240 :P

Waar heb je die cam vandaan? Linkje ofzo? Voor 40 dollar wil ook wel es gek doen :P
 
ben jij dit ook Appie

http://www.muchosucko.com/video-220mphbike.html (www.muchosucko.com/video-220mphbike.html)
 
Terug
Bovenaan Onderaan