Appie wordt gezocht door de juten! (snelheidsduive

The ghostrider kan het ook niet zijn, anders hadden ze geen kenteken gehad en dus ook geen bezoekje aan zijn woonadres.

Je weet maar nooit he ;)

Edit: jullie waren me voor ;)
 
full

It wasn't me :)
 
hoe weet die automobilist nou dattie 200 reed? Laatste haalde ik ook een vriend in, die zei later je reed daar zeker wel 120 he? Neuh, 220 ofzo :+
Ik denk dat die koekblikrijders niet zo'n goede inschatting hebben :z

edit: iemand was me al voor :z
 
misschien is hij wel met 300 op z'n bek gestuiterd.. alleen is de kans dat je dan "gewoon" opstaat minder..
 
hoe weet die automobilist nou dattie 200 reed? Laatste haalde ik ook een vriend in, die zei later je reed daar zeker wel 120 he? Neuh, 220 ofzo :+
Ik denk dat die koekblikrijders niet zo'n goede inschatting hebben :z

edit: iemand was me al voor :z


Nee hoor O-)

(Kan ook wezen dat die auto net zo hard reed??? :? )
 
Redline rider kwam toch uit Amersfoort :? })

Moet eigenlijk even een linkje maken naar het topic "Rijden zonder helm ?!?!" Ik denk nl niet dat je zonder helm na een val van 200 (laat het 100 zijn geweest, dan nog) opstaan en zo verder kan rijden.
 
Het hardste wat ik op dat stuk heb gereden de laatste paar maanden is 165-170km/u, harder wilde hij niet ;) Maar prima stuk om lekker te blazen hoor !

Hij heeft net de pech gespot te zijn...
Toch vriendelijk dat die automobilist stopte, maar inderdaad, zijn inschattingsvermogen klopt niet helemaal ;)
 
Was ook ons maatje niet uit Waarder. Die is vorige week al zijn motor en rijbewijs ingenomen op de N11. Gelazerd met 246. :(

Of toch wel :?
 
tja.. de echte eigenaar zal net op vakantie wezen.. :X dat is een leuke binnekomer..

Oom Agent:"Hallo meneer ...., hier met de politie Zeist. Mag ik u vragen waar u bent op dit moment? Meneer: Op m'n caming.. hoezo? Oom Agent:"wij zouden u graag willen verzoeken u zo snel mogelijk te melden op het politie bureau voor een gesprekje. Wij hebben u namelijk gisteravond om iets over 20:00 PM gespot op de A28 richting Zeist met een snelheid van een gemiddelde 240 kilometers per uur op uw motor. Hierbij heeft u de nodige overtredingen begaan en de nodige levens in gevaar gebracht. Wij verzoeken u daarom zo snel mogelijk bij de politie te melden. meneer:"WaaaaaaaaaaaaaaT?! ik ben op vakantie? tel: tuut tuut tuut.. Oom agent:" hallo meneer.....?

:}
 
heb daar toevallig gister gereden. brikkie van mij haalt momenteel maar 220, maar zelfs dat heb ik niet kunnen halen, was veel te druk daar.

Gelukkig mag ik van middag weer mijn zx ophalen. ik begon deze snelheden al te missen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan