Appie wordt gezocht door de juten! (snelheidsduive

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Politie zoekt snelheidsduivel

Uitgegeven: 27 juli 2004 11:59
Laatst gewijzigd: 27 juli 2004 12:00


UTRECHT - De politie is op zoek naar een motorrijder die maandagavond met 240 kilometer per uur over de A28 bij Zeist raasde. De man beging daarbij de nodige overtredingen zoals rijden over de vluchtstrook. Een agent die hem achtervolgde, stopte daarmee toen de risisco's te groot werden.

Later meldde een automobilist de politie dat hij de motorrijder ter hoogte van Amersfoort met 200 kilometer per uur onderuit had zien gaan. Hij had de man hulp aangeboden, maar die sloeg het aanbod af, stapte op zijn motor en reed weg.

De politie heeft de snelheidsduivel later op de avond op zijn woonadres bezocht, maar daar bleek hij niet aanwezig. De man kan er volgens een woordvoerder van de politie vanuit gaan dat hij alsnog zal worden aangehouden.

GOOOOO Appie!!! :} :} :]
 
Tijd voor een extended vacation in Argentinië, ofzo. :+

200 Per uur onderuit en dan opstappen en wegrijden? :?

Yeah right. :Z
 
Vraag me af of je nog kan opstappen als je met 200 onderuit bent gegaan. Zelfs als jij niets hebt geraakt tijdens het glijden heb je vast wel her en der wat stukjes motor in het asfalt achtergelaten
 
mij lijkt het eerder dat het iemand was die een motor gejat heeft. En als hij met 200 is gaan glijden dan kan het best zijn dat hij nog wegrijdt.

De politie heeft al gekeken in dat huis? Niet te hopen dat die mensen op vakantie zijn en denken dat de motor in de schuu staat :X
 
Tsja, het zou kunnen natuurlijk.....
Het is dan wel niet Appie zijn regio, maar 200+ op een recht stuk en dan onderuit gaan in een flauwe bocht(?) om vervolgens "gewoon" weer op te stappen.... :X :X


:+ :+
 
mij lijkt het eerder dat het iemand was die een motor gejat heeft. En als hij met 200 is gaan glijden dan kan het best zijn dat hij nog wegrijdt.

De politie heeft al gekeken in dat huis? Niet te hopen dat die mensen op vakantie zijn en denken dat de motor in de schuu staat :X
In theorie zou het natuurlijk kunnen. Maar als je met 200 over het asfalt schuift, heb je toch een aardig beetje motor opgesleten tegen de tijd dat ie stilligt. Zaken als carterdeksels, clip-ons, rem/versnellings pookjes.

De kans dat je met de motor dan gewoon weer wegrijdt, lijkt me bijzonder klein.
 
In theorie zou het natuurlijk kunnen. Maar als je met 200 over het asfalt schuift, heb je toch een aardig beetje motor opgesleten tegen de tijd dat ie stilligt. Zaken als carterdeksels, clip-ons, rem/versnellings pookjes.

De kans dat je met de motor dan gewoon weer wegrijdt, lijkt me bijzonder klein.
We hebben het hier wel over Appie hè.. :+ :+
 
GOOOOO Appie!!! :} :} :]

shit je was me voor.. B|

Politie zoekt snelheidsduivel

Uitgegeven: 27 juli 2004 11:59
Laatst gewijzigd: 27 juli 2004 12:00

UTRECHT - De politie is op zoek naar een motorrijder die maandagavond met 240 kilometer per uur over de A28 bij Zeist raasde. De man beging daarbij de nodige overtredingen zoals rijden over de vluchtstrook. Een agent die hem achtervolgde, stopte daarmee toen de risisco's te groot werden.

Later meldde een automobilist de politie dat hij de motorrijder ter hoogte van Amersfoort met 200 kilometer per uur onderuit had zien gaan. Hij had de man hulp aangeboden, maar die sloeg het aanbod af, stapte op zijn motor en reed weg.


De politie heeft de snelheidsduivel later op de avond op zijn woonadres bezocht, maar daar bleek hij niet aanwezig. De man kan er volgens een woordvoerder van de politie vanuit gaan dat hij alsnog zal worden aangehouden.

RUN FOREST RUN! misschien ligt ie in een kliniek bij te komen van zijn glijpartij :9 :P
 
Laatst bewerkt:
ap weet jij hier meer van???

maarja het lijkt mij ook eerder een gestolen motor
dan iemand die gewoon aan het blazen was
 
tja.. de echte eigenaar zal net op vakantie wezen.. :X dat is een leuke binnekomer..

Oom Agent:"Hallo meneer ...., hier met de politie Zeist. Mag ik u vragen waar u bent op dit moment? Meneer: Op m'n caming.. hoezo? Oom Agent:"wij zouden u graag willen verzoeken u zo snel mogelijk te melden op het politie bureau voor een gesprekje. Wij hebben u namelijk gisteravond om iets over 20:00 PM gespot op de A28 richting Zeist met een snelheid van een gemiddelde 240 kilometers per uur op uw motor. Hierbij heeft u de nodige overtredingen begaan en de nodige levens in gevaar gebracht. Wij verzoeken u daarom zo snel mogelijk bij de politie te melden. meneer:"WaaaaaaaaaaaaaaT?! ik ben op vakantie? tel: tuut tuut tuut.. Oom agent:" hallo meneer.....?
 
[me]NapO zwijgt... :)
[/me]

ik was het NIET!

ben ik blij dat ik in het andere kant van het land woon...
 
Some people have all the luck. Ik ging met 15 per uur onderuit en rijden kon ik wel vergeten. De boel was verzopen en geen remdruk meer voor(scheur in leiding), rempedaal achter kapot, stuur krom... :(

Was dat ding van titanium en diamant gemaakt? Een motor ontworpen door NASA? Of gewoon een UFO vermomd als motor. Had de automobilist geen blaastest moeten doen?
 
Overigens was, bij het aanbellen van de politie, die vent waarschijnlijk gewoon thuis, maar kon hij niet uit bed komen van de spierpijn... ;)
 
Hehe , is het Ghostrider tijdens zn toch door europa toch (gedeeltelijk) fataal geworden in nederland
 
Het lijkt me niet dat het zijn eigen motor was. Je bent wel erg dom als je de politie eruit gaat rijden als je weet dat ze toch je kenteken kunnen zien.
 
ghostrider kan het niet zijn want die rijdt niet met een kenteken op zijn motor....

en in de laatste regel staat dat ze bij zijn huis geweest zijn ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan