Appie_Smoke crashed in A'dam centrum...

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Ja, jongens net 2 weken weer een moto en dan dit..
Besluit vandaag dus es niet bochies te gaan knalluh op de snelweg en maar door Amsterdam centrum te gaan cruisen 8-)

Rij ik dus door die hoerebuurt(oudezijdse voorburgwal) met een lekker gangetje over zo een bruggetje,knalt opeens zo een dikke merecedes Taxi voor m,n neus.. :( :( :(
Ik probeer hem nog te onwijken en moet vol in de rem...motor gaat onderuit en ik val boven op de motor...saampjes glijden we over het wegdek...waar de aprilia frontaal tegen een amsterdammetje knalt en ik tussen de amsterdammetjes door op de grond tot stilstand kom :( :( :( :( |( |(
Meteen allemaal junks om me heen en bedenk me nog om meteen de taxi auto z,n kenteken te onthouden.
Maar ja dan slaat opeens de angst in of ik zelf wel helemaal heel ben.damn, damn damn.....
Afijn taxis chaffeur is hem gesmeerd..
Kon wel een collega van hem aanspreken en heb z,n kenteken en gegevens bij de politie doorgegeven aangezien hij niet wou vertellen wie die klootzak was in die taxi.
Politie, heeft aangifte rapport opgesteld en is dus sprake van een misdrijf...

Schade moto: voor kuip ingedeukt,achterrem steppie reaf,zij en achter kuipschade..

Appie_smoke zelf heeft z,n arm spiertjes wat verrekt, beetje pijlijke vet en knie, maar voor de rest alles ok :)
Gewoon weer naar huis gereden :)

Sjezus wat een kutzooi......I hate it.
Ik ga nu kappuh en maar es aan de Smirnoffie want dit sucks :(

Hier wat piccies:

www.xs4all.nl/~dragonz/crash.JPG
www.xs4all.nl/~dragonz/crash2.JPG
www.xs4all.nl/~dragonz/crash2.JPG
 
moehahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahah


full
 
Nou, dit zal wel weer de nodige hatelijke reacties geven, maar toch sterkte met de afhandeling van de zaak :)
 
Ai, moeten de toelatingseisen voor je fanclub al weer bijgesteld worden. ;)

In ieder geval succes met de afhandeling van de schade. Ik ben benieuwd wat er met die doorrijder :r gaat gebeuren.
 
Als het nu je 1e of 2e keer was geweest had ik gezegd: "jammer joh kan iedereen gebeuren".
Maar na al die andere topic's zeg ik: "ahhhaaahaaaaaaahhaaa"
Toch blijft het zonde van zo'n motortje '(
 
Ach... je raakt eraan gewend ;) Hopelijk wordt de bastard chauffeur snel gevonden
 
En weer flinktie ut
hij houd iedereen in de ban met het grote verhalen boek
 
Sorry maar dit kan ik niet meer geloven!!! :X :X :X :X :X


Ik denk dat de schade er al op zat toen ie hem kocht.
Hij wordt ernstig vaak afgezeken maar nu geloof ik hem ook niet meer.

Laat anders ff een kopie van het ongevalsrapportzien dat ze opmaken als de politie er bij is geweest. Of je aangifte.
 
Goh, meer in de hoeren geinteresseerd dan in het verkeer ;)

Wel klote, maar denk je dat je geld kunt vangen?
 
Mwoehahahahahaha
sorry kon het niet laten, maar jij maakt wat mee. Je trekt het echt aan! :+

Voorzichtige tip: wordt het niet tijd om te gaan stoppen met motorrijden?
Tot nu toe alleen een onschuldig konijntje de stuipen op het lijf gejaagd, maar straks gaat het echt een keer mis. (Je had bijvoorbeeld onder die ster kunnen eindigen . . . en dat wens ik niemand toe '( )

Iig sterkte met de afhandeling.
 
Da's balen....maar iig wel een mooie gelegenheid om die op zich wel leuke motor in een mooie kleur, ZWART, (of wat dan ook, word er altijd beter op :+ ) te laten spuiten.

Ik hoop voor je dat ze die taxichauffeur kunnen achterhalen, anders wel aan het waarborgfonds denken, is er nou net voor dit soort gevallen!! En je hebt een politierapport en 1 getuige, toch??
 
je kan beter een driewieller kopen O-)


is te hopen dat ze de taxi achterhalen

waren die junks geen vrienden van je, en dat ze je daarom wouden helpen, want anders hadden ze zich wel bedacht. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan