Applausje voor Ruud!

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Dankzij hem hebben we dit geweldige forum, en het feit dat hij dit forum incl. verhuizingen etc. volledig in eigen tijd en voor 0 centen runt is wel een applausje waard! :) :}

Alleen het feit dat hij straks zonder motor zit, en dat als webmaster van een motorforum, dat kan natuurlijk niet hè! :P
 
klinkt idd hetzelfde als een vegetarische slager... :+



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-08-11 19:52 ]
 
Juist, Rev... mag ook gezegd worden.
Ruud steekt toch veel tijd in het forum en vraagt daar niets voor terug... *D
Zat niet erg mee met het nieuwe forum, maar toch probeert Ruud er alles aan te doen om het forum te verbeteren, op welke manier dan ook. Is idd een applausje waard...

luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif
luxhello.gif
yelclap.gif


_________________
Nog 32 dagen.. Maar wel al een bike! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: DeGroteMuis op 2001-08-11 23:41 ]
 
Graag gedaan jongens! :)

Het is gewoon een verslaving...ben nog steeds erg druk met het nieuwe forum. Oude trouwens ook, net geregeld dat de passmailer het weer doet!
Zie het kopje nieuws maar, hehe!

Nu wel tijd om te slapen...het is nu wel HEEL erg laat...morgen maar weer verder!
 
Lijkt me goede deal die je gemaakt hebt. Helemaal het feit dat je een eigen server krijgt en dat er reclame voor het forum gemaakt gaat worden.

Hoera hoera hoera!!!
 
Psies!

Wordt het misschien ECHT druk!:)

Ze hadden weinig eisen...ze zijn allang blij dat ze niet zelf een forum hoeven te bouwen, hehe! (Kost natuurlijk ook ONWIJS veel tijd...)

Vandaar deze goede deal!
 
Jippie ende hoera, driewerf hoera!!!!!!!!!

Vette shit ruud, vooral reclame in hun blad, erg netjes gedaan.. :)

Nu maar hopen dat er nog veel meer :] idioten bijkomen 8-)
 
Ruud,

Zoals ik net al aan de telefoon zei : " Klasse actie kerel, ben blij dat de kosten nu weg zijn en hoop dat je er in de toekomst nog een zakcentje aan overhoud"

Iig nogmaals gefeliciteerd!! :}

J.W
 
*bloos*

thx allemaal! :)

Zolang motor-forum maar blijft bestaan, en blijft groeien...dan vind ik alles best!

Ik wil de modjes J.W, BertV en Poohbeer ook hierbij bedanken, bedankt voor de inzet! Ik heb jullie hard nodig...vooral als het drukker wordt door de vernoeming die gaat komen in het blad van motoroccasion!

En BertV, thx voor je werk mbt die headers he! ;)
 
Perfect Ruud, nog beter dan ik had durfen hopen, deze deal!

Thumbs up!! :}
 
soeptablet: denkelijk (nog) niks op papier, maja, toezegging is ook al wat waard he
 
Het wordt nog mooier...

De kans bestaat dat ik gewoon bij mijn huidige provider blijf! Het meest voor de hand liggende hebben we over het hoofd gezien....gewoon de huidge sysadmin laten betalen door motoroccasion.nl!

GROOT voordeel: Ik ken de sysadmin persoonlijk, en kan SNEL dingen gedaan krijgen mocht er een probleem zijn.

Tevens is hij erg goed in technische webzaken ( bijv. www.virusalert.nl is van hem), en ik hem altijd dingen vragen....

Waar het nu vanaf hangt is wie goedkoper is, hij of www.nlhosting.nl ...
 
Wanneer word de knoop doorgehakt over of het definitief is, deze samenwerking?
 
Terug
Bovenaan Onderaan