Apple watch

defrhymz

MF'er
7 okt 2018
61
5
Zijn hier nog rijders met een Apple watch die een aantal leuke apps kunnen aanbevelen voor het motor rijden ?

Bijvoorbeeld je route etc ?
 
Ik heb geen Watch, maar kan mij ook niet voorstellen dat zo'n klein beeldschermpje heel geschikt is tijdens motorrijden.
Ik heb zelf een beugel van SP Connect om mijn iPhone aan het stuur te bevestigen, telefoon zit dan in een waterdichte case.
Voor navigatie gebruik ik Scenic, daar worden leuke toeristische routes in gedeeld en het is in de basis gratis.
 
Ik heb geen Watch, maar kan mij ook niet voorstellen dat zo'n klein beeldschermpje heel geschikt is tijdens motorrijden.
Ik heb zelf een beugel van SP Connect om mijn iPhone aan het stuur te bevestigen, telefoon zit dan in een waterdichte case.
Voor navigatie gebruik ik Scenic, daar worden leuke toeristische routes in gedeeld en het is in de basis gratis.

Het gaat niet om het beeldscherm, maar het lijkt me leuk om de route, gemiddelde snelheid in combinatie met hartslag etc te kunnen zien na een rit
 
Er zijn wel apps die je snelheid meten en ook de gemiddelde snelheid. Ik heb wel een Apple Watch maar op de motor doe ik er eigenlijk niks mee. Voor sporten en bewegen is hij wel zeer bruikbaar.
Je zou denk ik ook Strava hiervoor kunnen gebruiken.
 
Ik had ook een Apple Watch, maar heb geen nuttige apps gevonden, specifiek voor de motor. “Registratie” van ritten kan via de Tomtom. Verder gewoon lekker rijden :]
 
Het gaat niet om het beeldscherm, maar het lijkt me leuk om de route, gemiddelde snelheid in combinatie met hartslag etc te kunnen zien na een rit

1388090


Maar je kan toch 2 apps gebruiken, alles in één bestaat denk ik niet. Maar misschien ook wel, geen idee. Heb geen iPhone of Apple Watch (Casio ftw :9)
 
Als je hartslag sterk verhoogt, is je gemiddelde snelheid waarschijnlijk te hoog :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan