Aprilia actie

Rob Crins

MF'er
24 apr 2003
41
0
Roggel
Hallo allemaal!

Naar aanleiding van een actie van Aprilia heb ik een vraag / verzoek. :}
Een tijdje geleden heb ik een testrit gemaakt op een Aprilia, die je vervolgens kon winnen als je een testverslag instuurde.
Ik zit inmiddels in de finale (!) en heb zoveel mogelijk stemmen nodig via internet op mijn testverslag/flyer die ik gemaakt heb!! O-)

Dus, je zou me enorm helpen als je jouw stem uit zou brengen op www.wineenmotorfiets.nl dan naar nominaties, en dan op Rob Crins stemmen...
Nominatie 15.

Hartelijk dank, het neemt maar een minuutje in beslag, maar je helpt mij enorm!!! :]

Groeten, Rob
 
Laatst bewerkt:
Helaas hebben wij de scores weg moeten halen. Er waren
namelijk aanwijzingen die erop duidden dat er gebruik werd
gemaakt van scripting. Zo ontstaat er een fout beeld van een
mogelijke winnaar. De stemming zal aanstaande vrijdag om
16:00 uur sluiten. De eindstand zal dan worden opgemaakt door
de logfiles en het siteverkeer te analyseren. Op deze manier
wordt een valse tussenstand en beïnvloeding van de eindstand
door scripting uitgesloten.


Aangezien wij het hele proces zo eerlijk mogelijk willen houden hebben wij besloten om geen tussenstanden weer te geven,
maar deze direct na de prijsuitreiking te publiceren op de site.


Uiteraard mag je zoveel familie, vrienden en kennissen
aanmoedigen om te komen stemmen op de site. Veel succes

:X
 
Tja, ik als arme student, moet toch wat proberen om wat stemmetjes bij elkaar te sprokkelen... ;(

Dacht je dat ik van mijn bijbaantje en studiefinaciering een leuk motortje kan rijden??? UUhhhhh... :?
 
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat je het probeert, alleen heb je de pech dat iemand je al voor was hier. :)

Maarreh, mag ik je uitnodigen om je eens even netjes voor te stellen in het nieuwe gebruikers forum? ;)
 
Ongeacht op wie, ik ga niet stemmen!!
En dat heeft niets met de finalisten te maken...maar des te meer met Aprilia...

Die ontzettende prutsers bij Aprilia durfden mij zelfs een mail te sturen om te vragen of ik wilde stemmen terwijl ze zijn 'vergeten' om mij te bellen...no way dat ik verhalen van mensen die WEL hebben kunnen rijden op dat ding ga zitten lezen om te zien wie het mooist omschrijft wat ik heb gemist :(

Weet iemand op welk (email)adres ik ze kan bereiken om mijn ongenoegen even persoonlijk kenbaar te maken? Op die wineenmotorfiets website kan ik geen adres vinden en aprilia.nl is nu ook niet echt informatief...
 
Jip, een collega van mij hebben ze op dezelfde manier afgescheept...
Die jongen dacht even lekker een uurtje te kunnen rond tuffen op deze motor (wat nog steeds kan trouwens) en een testverslagje insturen...
Krijgt hij vervolgens geen reactie, totdat het stemgedeelte online ging...

En bedankt!!!

Maar ja, mocht ik 'm winnen, ben ik niet te beroerd om hem die rit toch te gunnen... ;)
 
Ongeacht op wie, ik ga niet stemmen!!
En dat heeft niets met de finalisten te maken...maar des te meer met Aprilia...

Die ontzettende prutsers bij Aprilia durfden mij zelfs een mail te sturen om te vragen of ik wilde stemmen terwijl ze zijn 'vergeten' om mij te bellen...no way dat ik verhalen van mensen die WEL hebben kunnen rijden op dat ding ga zitten lezen om te zien wie het mooist omschrijft wat ik heb gemist :(

Weet iemand op welk (email)adres ik ze kan bereiken om mijn ongenoegen even persoonlijk kenbaar te maken? Op die wineenmotorfiets website kan ik geen adres vinden en aprilia.nl is nu ook niet echt informatief...
Hier precies hetzelfde... heb ze gemailed dat ik nu maar een Kawa Z1000 ga kopen. :+ })

Mail me dan dat het helaas te druk is ofzo maar ik wachtte nog steeds op telefoon, ook door die mailtjes van hen en nu ineens was de wedstrijd al voorbij.

Maar laat maar Aprilia. :j Koop wel weer een Suzuki hierna. :+
 
Ja, dat dacht ik ook te doen een tijdje geleden...
Laat ik eens een hele goedkope motorfiets gaan kopen, als student zijnde moet je wat, toch?
Voor een duizend Euro koop je twee velgen en een bougiedop!

Wil je iets meer, dan ben je toch al snel wat kwijt, dus was de keuze snel gemaakt om toch maar mee te doen aan zo'n wedstrijdje, en dan maar iets goeds in elkaar zetten dat flink stemmen oplevert...

Maar ja, zonder jullie hulp...?? :?
 
ik zit die nominaties eens door te lezen, maar ik vind het nou niet echt wat bijzonders..

en foto van een sticker op een mok is al genoeg schijnt |(
 
Daarom heb ik er ook 'iets' meer tijd aan besteed...

Allen moeten ze er nog een report bijzetten, nu staat er maar de helft op...
Dus tot die tijd zal ik het moeten doen met allen het Technical Report. Het Emotional Report gaan ze er zo snel mogelijk bijzetten... Gelukkig!
 
hoeveel keer ga je dit nog posten? Volgens mij heb je je alleen maar aangemeld om die motor te winnen? 0 dagen lid en het eerste bericht wat je 3 x post gaat over jou inzending en dat iedereen maar op jou moet stemmen :x
 
Terug
Bovenaan Onderaan