Aprilia actie

Ja, sorry, er ging iets goed mis, want dit was nl. NIET de bedoeling, en inderdaad was het niet al te slim, maar ja, een muisklik teveel, en het staat erop..

Ik heb Orpheus al gevraagd of hij de laatste twee kan verwijderen.. Is alles opgelost..
 
Het wordt wel een beetje druk op het forum met Tuono liefhebbers...

Ik zou zeggen, dat de beste moge winnen!!
 
hey, die van jou ziet er vet mooi uit!!
En daarna heb ik op Titotubo gestemd omdat ie van MF komt :P

ik had al op die van jou gestemd voordat in dit topic las *D

Dus iedereen blij?? ;)
 
En als de aktie voorbij is dan horen we nooit meer wat van Rob Crins dan zijn alle users van motor-forum niet meer nodig :X
 
Dacht het niet... Ik heb besloten om hoe dan ook NU voor een motorfiets te gaan!!

Winnen of verliezen, wie zal het zeggen...

Verlies ik, ga ik zoeken naar een oude motorfiets, die voor mij betaalbaar is, als student zijnde...

Dus, dit forum, daar gaan jullie me nog wel vaker zien. Ik ben net pas begonnen als 'motorrijder'...
En zal het nu ook doorzetten ook...
 
Vind het altijd jammer dat mensen gaan zeuren om op hun te stemmen. De beste wint (meestal) toch wel, dus laat de inzendingen maar voor zichzelf spreken! Anyway, welkom en toch succes gewenst!
 
Tsja, ..... :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wat moet ik zeggen???? Hartelijk dank, iedereen die op mij gestemd heeft!!!! Het is echt niet te bevatten, dat ik hem daadwerkelijk gewonnen heb!!!

Dus nu kunnen we echt gaan gummen...

A.s. donderdag ga ik nog wat formaliteiten afhandelen, en dan rij ik als het goed is komend weekend Tuono...

Ik denk wel dat ik ruzie ga krijgen met mijn verzekering... Ze zien me al aankomen met mijn 23 jaar... Maar goed, waar hebben we het nog over?

Nogmaals bedankt!!

En ben nou maar niet bang dat ik niks meer van me laat horen, ik moet toch ergens mijn motorpraat kwijt kunnen??

Groeten, Rob
 
Gefeliciteerd Rob.

Je kan hem natuurlijk ook verkopen en goedkoop een 2de handsje kopen en van de rest op vakantie gaan. Maar das mijn mening :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan