APRILIA / ARA Zomerclubdag '11 (Zondag 3 juli 2011 te Elst)

Kom jij ook?

  • - Ja ik kom zeker weten!

    Stemmen: 14 73,7%
  • - Misschien kom ik ook

    Stemmen: 3 15,8%
  • - Nee, ik kan helaas niet

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19

2 Fast 2 See

MF'er
16 sep 2006
89
0
arazomerclubdag2011prom.jpg


sponsorenoverzicht.jpg


Zondag 3 Juli 2011 - ARA ZOMERCLUBDAG '11!!! Kom jij ook?

Beste Aprilia rijders, :W

ARA ZOMERCLUBDAG '11
Op Zondag 3 juli 2011 zal de ARA Zomerclubdag '11 plaatsvinden bij clubsponsor Jan van Dam Motoren op de Pascalweg 14, 6662 NX te Elst (gld.)! :yahoo:
De ARA Zomerclubdag 2011 wordt een clubdag die geheel in het teken staat van valles omtrent natuurlijk APRILIA, het motorrijden, de motorrijders en onze club- & forumleden.
Natuurlijk mogen jullie ook je motorvrienden/vriendinnen en familie meenemen naar deze spectaculaire dag :friends:
De clubdag begint om 11.00 uur en zal duren tot +/- 17.00 uur.

Activiteiten en attracties: Stuntrijder, Dyno, Db-Meting, Veringafstelling, Muziek, GridGirls en veel meer!
Natuurlijk wordt het niet zomaar een clubdag, maar er is druk gewerkt om een grote hoeveelheid en diversiteit aan te regelen.
Het wordt dus een dag boordevol activiteiten en attracties!

Wat ga je tegenkomen op de dag?
- Er is een Dynojet aanwezig waar men een run op kan laten maken en een uitdraai krijgt! :}
(gratis voor ARA clubleden, kleine vergoeding voor ARA forumleden)
- DJ Kevin verzorgt de muziek 8-)
- Er staan een aantal Showmotoren van onze ARA clubleden
- Laat meten hoeveel geluid je uitlaat maakt bij de dB-meting door Pajic Racing O-)
- Eten en drinken is beschikbaar in de Frietkraam
- Laat je vering afstellen door HK Suspension
- MotoGP op beamerscherm
- ONK Supermoto rijder Alexander de Haan zal aanwezig zijn met zijn Aprilia SMXV Van den Bosch Replica 2011!
- Natuurlijk mogen de Gridgirls niet ontbreken! *O*
- Er zal een Demo door MvD Supermoto School worden gegeven
- Natuurlijk ook onmisbaar... meerdere stuntshows door AvZ Stuntriding :] !
- Er zullen marktkramen aanwezig zijn van Motorsport Lifestyle, G&G Bike, Stikkur.nl, Motorsportschool.nl, Rick Honig Fotografie
en wellicht zullen er nog meer aanwezig zijn!
- En er zullen misschien nog meer activiteiten/attracties komen, want er worden nog gesprekken hier en daar gevoerd (dus houdt het forum in de gaten)!

Maak kans op een G&G Bike uitlaatdemperset twv €668,- bij de grote prijzen loterij voor "Doe Een Wens" *O*
Het is natuurlijk supermooi dat er allemaal activiteiten voor ons zelf, de motorrijders, aanwezig zijn...
maar we zullen gedurende de ARA Zomerclubdag '11 aandacht besteden aan het goede doel.
DOE EEN WENS Stichting Nederland is het goede doel waar we ons steentje aan gaan bijdragen gedurende deze mooie dag.

Doe Een Wens Stichting Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte.
Het vervullen van een allerliefste wens heeft op ieder kind een magisch effect. Maar op kinderen met een levensbedreigende ziekte in het bijzonder.
Het geeft deze kinderen, die vanwege hun ziekte te vaak vooral patiënt zijn, de kracht om kind te zijn. Het verwezenlijken van een droom kan voor
hun toekomst een wereld van verschil betekenen. (Kijk voor meer informatie op www.doeeenwens.nl)


emailplaatje.jpg


Hoe gaan wij ons steentje dan bijdragen aan het goede doel?
Door een verloting waarbij de totale opbrengst van de lootjes verkoop naar de Doe Een Wens Stichting gaat!
En natuurlijk is het niet zomaar een verloting, want vele bedrijven steunen dit goede doel door middel van het schenken van prijzen geschonken
wat de verloting tot een Grote prijzen loterij heeft gemaakt!
Er zijn maar liefst meer dan 50 prijzen(!!) beschikbaar gesteld met als Hoofdprijs een G&G Bike Uitlaatdemper(set) t.w.v. €668,-! :}
De overige prijzen variëren van een volledige afstelbeurt van je motor tot motorbladabbonementen en ga zo maar door!
Dus neem je tanktas mee, maar vergeet ook zeker niet je beurs mee te nemen en vraag familie of ze ook wellicht via jou hun steentje willen bijdragen.

Help jij mee om Jamie, Thomas en vele andere kinderen weer even kind te laten zijn?
En maak daarnaast zelf ook nog kans op prachtige prijzen!
!


Met vriendelijke motorgroet,

Jelmer "2 Fast 2 See"
ARA Evenementencommissaris
Aprilia Riders Association
agenda@aprilia-riders.nl
www.aprilia-riders.nl
 
Laatst bewerkt:
Nee, heb net bevestiging intern gehad, dus was nog fff zoeken of er nog 1 andere vrijwilliger was, maar die is er dus :)
 
Laatst bewerkt:
Nee, heb net bevestiging intern gehad, dus was nog fff zoeken of er nog 1 andere vrijwilliger was, maar die is er dus :)

Top :] Kan ik die marktkraam er ook bij rekenen!

Zal trouwens ook nog even zien of ik de promotieposter hier gepresenteerd kan krijgen :Y
 
Helaas, heel goed initiatief maar ik kom er niet voor vanuit Frankrijk. Veel plezier Jelmer en de overige deelnemers!
 
Dat programma ziet er heel goed uit, top geregeld zo te zien.
Helaas heb ik mijn Appie pas verkocht, dus ik zal er niet zijn.. ;)
 
Misschien verhoogd de opkomst nog wat als ik meld dat er net 2 van onderstaande kledingsetjes zijn besteld voor de grid girls die die dag aanwezig zullen zijn 8-) *O* :9~

22504111010.jpg
 
Zeker als je ook nog gaat zeggen dat er 2 kledingsetjes zijn voor 4 grid girls! _O-

Hahaha, nu wordt je toch wat te enthousiast Gianmarco :+
Het zijn gewoon 2 kledingsetjes voor de 2 gridgirls, dus per gridgirl 1 topje en broekje... want er komen waarschijnlijk ook wat kinderen langs, dus we moeten het netjes houden :P _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan