Aprilia Caponord gekocht met MF plaat, van iemand hier geweest?

ricardo964

Rookie
8 jul 2010
24
1
Hallo allemaal,

mij heb vandaag een Aprilia 1000 Caponord uit 2003 gekocht op een veilingsite en nu zie ik dat er een motor-forum kentekenplaat op zit.

is deze van een lid geweest?
Ben benieuwd naar de historie!

wat een heerlijke motor trouwens! Was nooit een fan van Aprilia maar na KTM en BMW gereden te hebben ben ik om!
 

Bijlagen

  • CC7C63D2-296A-4BAD-857C-A90CEB3DC531.jpeg
    CC7C63D2-296A-4BAD-857C-A90CEB3DC531.jpeg
    285,3 KB · Weergaven: 117
  • 64FA2F72-040B-431B-A9DA-49ED3F2ED931.jpeg
    64FA2F72-040B-431B-A9DA-49ED3F2ED931.jpeg
    320,6 KB · Weergaven: 119
Welkom!

Kijk eens in het Caponord topic. Misschien herkent iemand hem daar.

 
Hallo ik ben hier nieuw en ik ben nu al fan van de aprilia caponord 1000..
Ik wil er 1... Ik heb er 1 gezien uit 2006 met 42000km erop spanningsregelaar, dynamo, remblokken, wiellagers en nieuwe banden zijn al vervangen.. Zijn er nog andere problemen waar ik op moet letten en zo ja kan dit bij een willekeurige garage gemaakt worden.
Zelf geen verstand van maar ik vind deze motor mooier dan een varadero of transalp
Wel al stukje gereden en klinkt goed wel erg trillerig aan de voorkant leek het maar misschien is dat kwestie van wennen wel veel koppel.
Rij nu een yamaha fz1 en die wil ook wel maar ben er te snel op uitgekeken wil nu hoger en lekker toeren

Groet rob
 
Hallo allemaal,

mij heb vandaag een Aprilia 1000 Caponord uit 2003 gekocht op een veilingsite en nu zie ik dat er een motor-forum kentekenplaat op zit.

is deze van een lid geweest?
Ben benieuwd naar de historie!

wat een heerlijke motor trouwens! Was nooit een fan van Aprilia maar na KTM en BMW gereden te hebben ben ik om!
Misschien van Kofferrek, die had zo'n ding.
 
Hallo ik ben hier nieuw en ik ben nu al fan van de aprilia caponord 1000..
Ik wil er 1... Ik heb er 1 gezien uit 2006 met 42000km erop spanningsregelaar, dynamo, remblokken, wiellagers en nieuwe banden zijn al vervangen.. Zijn er nog andere problemen waar ik op moet letten en zo ja kan dit bij een willekeurige garage gemaakt worden.
Zelf geen verstand van maar ik vind deze motor mooier dan een varadero of transalp
Wel al stukje gereden en klinkt goed wel erg trillerig aan de voorkant leek het maar misschien is dat kwestie van wennen wel veel koppel.
Rij nu een yamaha fz1 en die wil ook wel maar ben er te snel op uitgekeken wil nu hoger en lekker toeren

Groet rob
Er is een apart topic over de CapoNord, daar komen de kenners af en toe langs: Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

Maar de Facebookgroep is veel actiever.
 
Terug
Bovenaan Onderaan