'Aprilia Dorsoduro 2008, inruil bespreekbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Fox
zithouding is prima; ik ben zelf supersports gewend vanuit het verleden en dan is dit heerlijk relaxed.... maar meteen waarbij de motor je een sportief gevoel geeft (vindt ik dan), Lekker pittig blok, pakt goed en snel op, leuk geluid (met originele uitlaten); echt een motor voor het betere plezierwerk. Ik heb zelf op die KTM 690 proefgereden vorig jaar; rijdt ook prima moet ik zeggen, maar je mist toch wel wat vermogen ten opzichte van de dorsoduro.. ook geeft de dorsoduro wat meer vastigheid,stabiliteit dan de KTM, puur door het gewicht. Daarentegen kun je met de KTM toch wat meer gooien en smijten denk ik, maar daar wilde ik de motor niet voor, en ik wilde ook nog wel eens een stuk snelweg pakken en dan kom je toch op de dorsoduro uit....
Het is trouwens Budel, niet Udel...maar dat is een detail (hoewel, als je op de routeplanner gaat zoeken.....); ik wilde in het weekend beslissen maar er heeft zich nog iemand gemeld voor de motor zonder inruil , die wil deze week komen kijken dus er begint schot in de te komen nu. Ik ga dus eind vd week besluiten. Als je nog wilt komen kijken moet je effe laten weten wanneer.
Ohja, zithouding, ik moest zelf ivm een lichte nekhernia van de supersport af, en dit is geweldig moet ik zeggen!! Je leunt niet overdreven op je polsen, een klein beetje maar is mijn ervaring, maar ik vindt dat wel lekker, geeft je toch het gevoel de voorband iets meer op de weg te 'drukken' en dus het gevoel van wat meer grip (en rechtuit stabiliteit!) aan de voorkant.
Je mag zeker komen proefzitten....kopen ook als ie bevalt hoor :-)
Hopenlijk heb je hier wat aan!
Groeten
Erik
 
Hoi Erik,
dankjewel voor je reactie!
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, het is natuurlijk geen Udel :+
Ik ga kijken of ik in de buurt een dorsoduro kan bezichtigen, al denk ik niet dat dat nog gaat lukken op een hele korte termijn.
Ook ben ik bang dat de zithouding voor mij dan toch niet fijn zal zijn. Ik heb op o.a. de Z 750, GSR 600, Hornet en soortgelijke motoren pas nog gezeten, en die hebben allemaal een zithouding die heel licht voorover gebogen is, en dat is voor mijn armen/rug killing.
Een ander stuur erop is natuurlijk een optie, maar dan wordt het voor mij wel erg duur allemaal.

Het blijft natuurlijk wel een ontzettende :9~ motor deze, dus succes met de verkoop! En mocht het nu niet zo vlotten, wellicht hoor je dan toch weer van mij na de motorbeurs.

Erwin
 
uuuhhhh......ik hoop het......degene die zou kopen is al een paar daagjes beetje stil...... als die niet komt, maar weer het traject in van de inruilers.... (ook niet echt verkeerd hoor). Maar toch liever zo kwijt......enfin ik hoop er het beste op!
 
Ja er komt volgende week iemand als het goed is. Inmiddels heeft er ook nog een andere man gebeld die zou ook nog iets laten weten... ook nog een paar mensen die willen inruilen maar mijn voorkeur gaat uit naar zo verkopen (kan nog wel wat vanaf, het is maar een vraagprijs).
Maar nog geen gelukkige nieuwe eigenaar voor mijn DD dus.....
 
Hoi Ryno
yep, is nog te koop. Wat emille zegt; kleur is inderdaad rood met zwarte accenten.
Ik heb je een pb'tje gestuurd met mijn contactgegevens.
Groeten
Erik
 
...........en ja hoor. vandaag is hij verkocht. Vel over mijn oren laten trekken maar ja, ik moest er vanaf. De nieuwe eigenaar heeft zich verzekerd van een mooie motor.
Hulde aan de nieuwe eigenaar trouwens, komt hem helemaal uit Amsterdam halen en :] er net mee naar huis, toch effe 160km door de kou!
Wel heel erg ;(
Er mag dus een slotje op, iedereen bedankt voor de reakties!
 
Denk niet dat ij op MF zit......Abdoul was zijn naam, die ben ik hier nog niet tegengekomen....
Maar wel gewoon met -3 vanuit Budel naar Amsterdam.....en dan nog met een spijkerbroek....ik doe het hem niet na (in de zomer trouwens ook niet in spijkerbroek hoor).
Maar hij is nu dus weg, wel met een grote brok in mijn keel..... ;(
 
Denk niet dat ij op MF zit......Abdoul was zijn naam, die ben ik hier nog niet tegengekomen....
Maar wel gewoon met -3 vanuit Budel naar Amsterdam.....en dan nog met een spijkerbroek....ik doe het hem niet na (in de zomer trouwens ook niet in spijkerbroek hoor).
Maar hij is nu dus weg, wel met een grote brok in mijn keel..... ;(

Ik zal wijselijk mn mond houden over wat ik denk ;)

Suc6 met t vinden van je nieuwe motor :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan