'Aprilia Dorsoduro 2008, inruil bespreekbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik71

MF'er
23 nov 2008
150
0
Budel
Te koop; Aprilia Dorsoduro 750 - inruil bespreekbaar
Bouwjaar juli 2008 , kleur rood
4800km, net bij 4700km zijn 2e beurtje gehad (jaarlijkse beurt),vraagprijs 7500 7250 euro
Ziet er perfect uit, maar gaat weg ivm omstandigheden op het werk (baan...tocht) en omdat ik sowieso veel te weinig rijdt..... (ik heb de motor in mei gekocht en slechts 700km gereden). Inruil van een oudere motor tour of sport (bv VFR) is bespreekbaar, tot 3000 euro.
full
 
Laatst bewerkt:
Thanks GixxieRay; animo begint te lopen via mp merk ik, hier nog beetje stil......maar wat niet is kan nog komen he!
 
Yep klopt, is zeker jammer. Heb in al mijn motorjaren al veel modellen gereden, waaronder diverse tweecylinders (oa trx en rsv) maar dit is toch wel een hele fijne hoor..... is natuurlijk ook een van de nieuwste generaties blokken en dat merk je wel (soepel, vermogen, koppel etc)!
 
Te koop; Aprilia Dorsoduro 750
Bouwjaar juli 2008 , kleur rood
4800km, net bij 4700km zijn 2e beurtje gehad (jaarlijkse beurt),prijs 7500 euro
Ziet er perfect uit, maar gaat weg ivm omstandigheden op het werk (baan...tocht) en omdat ik sowieso veel te weinig rijdt..... (ik heb de motor in mei gekocht en slechts 700km gereden). Inruil van een oudere motor tour of sport (bv VFR) is bespreekbaar, tot 3000 euro.[afbeelding]

geinteresseerd in een oldtimer auto Triumph Spitfire 1500 van 1980 voor die 3000€?

grtz,
Geert
 
geinteresseerd in een oldtimer auto Triumph Spitfire 1500 van 1980 voor die 3000€?

grtz,
Geert

Das er een die ik niet had verwacht! Stuur eens wat fotos over de mail, en wat meer info over de auto, misschien wel leuk om zomers met de kleine rond te touren! Ik zeg dus niet nee, maar wil er wel even goed naar kijken en over nadenken. Hoor het graag van je!
 
Wil evt. wel ruilen heb een fireblade uit 03 maar die is wel meer waard dan de 3 duizend.

Hoi Rzor
stuur me de gegevens van de fireblade en dan kunnen we kijken. Voorkeur gaat nog wel uit naar een tourmotor maar sport is ook bespreekbaar.
groeten
Erik
 
Wat bedoel je met tot 3000 EUR?

...en ben je ergens op bereikbaar?

Hoi Loona
stuur me even een pb'tje dan stuur ik mijn gsm-nr; met tot 3000 EUR bedoel ik dat ik een goedkope motor tot 3000 eur in de plaats wil, aangezien de motor (veel) meer in de garage stilstaat dan er op gereden wordt (gebrek aan tijd) en ik daardoor niet meer zo'n dure wil stallen.... dus mail me maar even en wellicht kunnen we iets bereiken

groeten
Erik
 
Vind hem ook wel aan de lage kant kwa prijs. cker met deze km-stand.
Stuurt en rijd geweldig dit apparaat.
jammer dat je er zo weinig op rijd..

Yep, maar ik heb nu besloten dat ik er vanaf wil, en liefst zsm. Dus vandaar een (hele) scherpe prijs gemaakt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan