Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Ik heb hier nog een nieuwe deksel liggen voor het rempotje. Op mijn oude dorsoduro was daarvan de verf afgebladderd. Nieuwe besteld maar nooit gemonteerd. Iemand hier interesse erin?
 
Mooie motor inderdaad! Heb hem ook nog op marktplaats te koop zien staan. Zelf uiteindelijk ervoor gekozen om er een uit Duitsland te importeren. Veel plezier ermee en wie weet tot ooit ;)
 
Heb zelf inderdaad ook nog overwogen om er een uit Duitsland te halen.
de Dorso die ik nu heb stond bij onze plaatselijke motorzaak te koop, dus uiteindelijk toch maar voor de makkelijke weg gegaan.
 
Ben vandaag toevallig bij motorcenter venlo geweest. Blijken ze daar in KTM te doen.Ondanks dat ik mijn dorso net heb ben ik toch aan het twijfelen om hem in te ruilen op een KTM. Waarschijnlijk SMC.

Dus als iemand interesse heeft in een dorsoduro 750 uit 2016 met 15.xxx km meld je hier. Kan je mij mooi over de streep trekken om een KTM te kopen.

Ben mijn foto's kwijt, maar zit een verse achterband op en inmiddels ook dominator uitlaten.

UPDATE
2 matige foto's :
 

Bijlagen

  • foto2.jpeg
    foto2.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 57
  • foto1.jpeg
    foto1.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Ben vandaag toevallig bij motorcenter venlo geweest. Blijken ze daar in KTM te doen.Ondanks dat ik mijn dorso net heb ben ik toch aan het twijfelen om hem in te ruilen op een KTM. Waarschijnlijk SMC.

Dus als iemand interesse heeft in een dorsoduro 750 uit 2016 met 15.xxx km meld je hier. Kan je mij mooi over de streep trekken om een KTM te kopen.

Ben mijn foto's kwijt, maar zit een verse achterband op en inmiddels ook dominator uitlaten.

UPDATE
2 matige foto's :


Denk dat ik hem maar niet meer verkoop.

Verschillende SMC's bekeken en zien er allemaal niet uit. Afgeleefd, beschadigd, of iets anders wat me niet aanstond voor een motor van bijna 10.000 euro.
 
Omdat ik mijn motor nog een jaartje wil houden alvast een kleiner voortandwiel geplaatst.
Echt een aanrader, paktecht stukken beter op nu.

Iemand hier een speedohealer geplaatst? Wil er eentje bestellen, maar zie nergens informatie waar de snelheidssensor stekker zit..
 
QS kan uiteraard , ga toch deze dorso verkopen ondanks dat i goed bevalt , wil na een ktm SDGT met koffers om langere reizen te maken
 
Vraagje: ik had een lekke voorpoot, dus nieuwe keringen en olie besteld.
Nu zie ik dat de glijbussen versleten zijn in de Sachs poten.

Speurtocht op internet levert weinig op, weet iemand waar dit te bestellen valt?
Iemand ervaring met aprilia dealer bestellen? Heb ik wel eens slechte verhalen over gehoord betreft levertijd en prijs..
Is een dorsoduro 750 van 2016.

Alvast bedankt!
 
Vraagje: ik had een lekke voorpoot, dus nieuwe keringen en olie besteld.
Nu zie ik dat de glijbussen versleten zijn in de Sachs poten.

Speurtocht op internet levert weinig op, weet iemand waar dit te bestellen valt?
Iemand ervaring met aprilia dealer bestellen? Heb ik wel eens slechte verhalen over gehoord betreft levertijd en prijs..
Is een dorsoduro 750 van 2016.

Alvast bedankt!

Ik zou eens bellen met een goede vering shop om te kijken of zij je kunnen helpen. Ik heb mijn voorpoten laten reviseren bij Rooske in Tynaarlo en die ziet snel genoeg welke glijbussen erin moeten. Onderdelen uit sommige merken/type poten zijn uitwisselbaar. Mijn Dorso is wat ouder en heeft Showa poten trouwens.

Telefoontje kan geen kwaad.
 
Ik zou eens bellen met een goede vering shop om te kijken of zij je kunnen helpen. Ik heb mijn voorpoten laten reviseren bij Rooske in Tynaarlo en die ziet snel genoeg welke glijbussen erin moeten. Onderdelen uit sommige merken/type poten zijn uitwisselbaar. Mijn Dorso is wat ouder en heeft Showa poten trouwens.

Telefoontje kan geen kwaad.
Thanks.
Goede tip.
Ff naar HK suspension gebeld: vanavond even opmeten en doorgeven.
Kosten iets van 16 euro per bus.
 
Nou, van het 1 kwam het ander. Met de losse gedemonteerde poten langs geweest bij HK supsension ter controle, ging naar buiten met alles weer netjes gemonteerd en gereinigd.
Supermooie werkplaats, goed gehlopen dus ben weer helemaal blij.
Van de week weer terug inelkaar en kan ik weer eens een rondje gaan rijden.
 
Ik heb onlangs een Dorsoduro uitlaat gekocht om onder mijn shiver te hangen, ervan uitgaande dat dit zou passen, dit bleek echter niet zo. De shiver is inmiddels verkocht, dus ik heb hier een dorso uitlaat over. Iemand die deze voor een zacht prijsje wil overnemen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201203-212321_Facebook.jpg
    Screenshot_20201203-212321_Facebook.jpg
    208,6 KB · Weergaven: 6
  • Screenshot_20201203-212332_Facebook.jpg
    Screenshot_20201203-212332_Facebook.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 6
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb bobbins op mijn DD750 zitten, maar deze hebben een breedte van 40/41cm. Weet iemand of er een paddockstand met Y adapter is die breed genoeg is hiervoor? De meeste paddockstand hebben een maximale breedte van 36cm
 
Hallo allemaal, ik verkoop mijn dorsoduro 750 (4600km!) omdat ik er gewoonweg niet mee rijdt. Af en toe eens naar het werk maar daar stopt het. Alleen rijden doe ik nooit. De meeste van mijn vriendengroep rijden enduro en dit is wat ik ook wil gaan doen.. Verkooplink:https://www.2dehands.be/plaats/m1653564094/view

Uitleg en foto's spreken voor zich. Prijs is nog wel wat bespreekbaar. Je koopt simpelweg een nieuwe motor. Grtz
 

Bijlagen

  • IMG_20210128_201816.jpg
    IMG_20210128_201816.jpg
    644 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Met een scheef oog ben ik naar de Dorso 1.2 (vanaf bouwjaar 2012) aan het kijken maar waar ik mijn twijfels heb is over het actieradius.
Mijn V2 Tuono Factory haalde amper 150km... en die had zelfs een grotere tank......
Ik duik redelijk vaak de Eifel in en moet er niet aan denken dat ik elk uur bij de pomp sta...
Maar ik vind het model zo mooi. Koffertjes erlangs, hoger ruitje en het nijgt naar de ideale sportieve toermotor.

Hoeveel km halen jullie met een tank ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan