Aprilia EVO titanium dempert te koop

japster

Die hard MF'er
6 okt 2005
260
0
hoofddorp
Te Koop (nogmaals, nu zonder ''cross link'' -> modder-eter ;) )

SP titanium demper voor Aprilia RSV Mille Prijs = 300 euries! In goede staat!

Piccies:

full

full
 
Laatst bewerkt:
Thx! deze uitlaat zat er bij, wist ik niet! Moderator kan je topic titel veranderen in:

Te koop: SP titanium demper voor Aprilia RSV Mille

Thx!
 
Hangt alles af van hoeveelheden ;-) haha kan je fototje van de EVO demper maken voor me?
 
Ow ja wat wel ff belangrijk voor mij is, zit in die pijp een uitneembare DB killer? (En zo niet,
maakt ie te veel herrie voor het circuit?) Hoor het wel van je!
 
50 euro + dempertje? zit uiteraard een DB killer bij. db killer eruit = zware herrie, db killer erin is vergelijkbaar met originele pijp (dan bedoel ik die reusachtige kachelpijp). zit ook een lichtmetalen beugeltje bij, maar past ook op originele voetsteun.

zeg 't maar :)
full
 
Ik ga eens even in overleg met de mede eigenaar :) Heb je bij toeval (ja ik ben n zeurpiet... ;) ) nog een fototje van de uitlaat op de aprilia voor de beeldvorming?

Bedankt, anders ga ik vanavond ff een foto van n mille met die demper zoeken in het mille topic ofzo!

Ik kom er op terug in ieder geval!
 
Ik ga eens even in overleg met de mede eigenaar :) Heb je bij toeval (ja ik ben n zeurpiet... ;) ) nog een fototje van de uitlaat op de aprilia voor de beeldvorming?

Bedankt, anders ga ik vanavond ff een foto van n mille met die demper zoeken in het mille topic ofzo!

Ik kom er op terug in ieder geval!

helaas niet :(

mn tuono staat nu bij de dealer voor een 30k km beurt.
zo zit ie er ongeveer op: (is wel het 1e type (met grote opening), mijne is het 2e type)

full


zodra ik hem op kan halen (ws. deze week) zal ik wel een foto van de mijne maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan