Aprilia Falco, parte 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ontzettend mooi ding.
ik vond de mijne ook altijd afzien bij langere ritten, maar na het monteren van een superbike stuur krijg je er echt een ontzettend dikke tourfiets met een hoop vermogen voor terug! echt een aanrader.
 
Daar heb ik ook aangedacht inderdaad, als het niet lukt de Falco te verkopen wordt dat waarschijnlijk ook de optie waar ik voor ga.
 
De falcuono's worden dadelijk nog een meerderheid joh!
Ben ook nog steeds erg tevreden over mijn ombouw, heerlijk!
 
girly-postmodern-i-m-with-stupid-t-shirt-purple-american-apparel_design.png


Ik zou ook werkelijk niet weten welke motor ik zou moeten kopen, die nog fijner stuurt en nog lekkerder rijdt dan mijn Falco met breed stuur.

Ik heb getwijfeld over Belg... een Tuono... Maar dan leg ik 3000 euro bij voor hetzelfde.
|(

Misschien over een jaar of 4 de V4 Tuono, of de nieuwe 1200 Multistrada, maar anders zou ik het écht niet weten..
 
De mijne zit zoveel werk in , is nu helemaal zoals het zou moeten, zou ik spijt van gaan krijgen denk ik als ik die wegdoe. Perfecte bike voor hooligan ritjes,circuit uitstapje en lange afstanden/vakanties.
Toch is een ander motor ook weer leuk maar lijstje is kort, mede doordat ik lang ben vallen er veel af.
Mijn lijstje is bijna hetzelfde als van Erwin maar de tuono v4 valt af met zijn belachelijke verbruik en micro tank, wat een afknapper.
De multi 1200 lijkt me ook wel wat maar moet nog wennen aan het idee om een GS achtige motor te hebben, meer voor ouder verstandige mensen... oeps!

Leuke project bike like me een v-rod (street rod) en deze tot een beter sturende streetfighter achtige naked te gaan verbouwen dus wie weet...en dan zonder alle HD emblemen, wil geen deel uitmaken van die familie en/of imago.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan