Aprilia Leonardo 250cc - 1.275,00 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hierbij bied ik mijn '99 motorscooter aan. De scooter heeft 21.700km gereden en haalt een topsnelheid van 140kmpu op de teller, wat in werkelijkheid wel wat minder is.


Eigenschappen:

  • Vloeistofgekoeld.
  • Schijfremmen voor -en achter.
  • Veel bergruimte onder het zadel.
  • Dubbele, verstelbare achtervering.
  • Alarm


Goed onderhouden:

  • 16.000km Voorremschijf en -blokken vervangen. (Vorige eigenaar, geen bon.) Achter nog in prima staat.
  • 20.500km Voorvorkkeerringen vervangen. (Sunder bromfietsen - Den Hoorn.)
  • 21.000km Rolletjes en trekveertjes vervangen. Vario en koppeling gereinigd. Visuele inspectie v-snaar. (Rick's Tweewieler Shop - Den Haag.)
  • 21.300km grote beurt. (Zelf gedaan, zeker geen bon, wel een foto als "bewijs".)
  • De voor -en achterband zijn van de merken Michelin en Vredestein en hebben nog uitstekend profiel.
  • De scooter staat veilig en droog in een garage en de accu staat altijd aan de druppellader.


Modificaties:

  • De rolletjes zijn vervangen voor wat lichtere dan origineel (Leovince 12 gram) en de trekveertjes zijn vervangen voor wat sterkere dan origineel (Malossi rood). Hierdoor trekt de scooter aanmerkelijk vlotter op dan standaard, zonder dat dit ten koste gaat van de topsnelheid.

  • Bij het vervangen van de voorvorkkeerringen is er een klein beetje meer voorvorkolie gebruikt dat standaard. Daardoor is de vering wat stugger wat zeer ten goede is gekomen van de wegligging.


Het vermelden waard:

  • Aan de linkerzijde zitten een paar krassen.
  • De batterijen van het klokje zijn leeg.
  • Na lange tijd stilstaan (ongeveer 3 weken) duurt het starten zo'n 20-30 seconden.
  • Het windscherm op sommige foto's heb ik weggegeven en is er dus niet meer bij. De zijtassen en de helm horen ook niet bij de verkoop.


Met vriendelijke groet,

Karl


full
 
Laatst bewerkt:
Met pijlen aangegeven waar de krassen zitten.

-Links naast de koplamp, +-2 kleine krasjes, nauwelijks zichtbaar
-Linksonder op de onderkuip: Aantal kleine krasjes, nauwelijks zichtbaar tenzij je eronder gaat liggen.
-Linker zijkant aantal kleine krasjes en putjes: Allemaal kleine beschadigingen, maar wel zichtbaar.

full
 
Nu ging er iets mis met de foto :z
 
Laatst bewerkt:
Anyway, roept u maar :Y
 
Laatst bewerkt:
Karl, wat ga je nu rijden dan? Helemaal even niets tot je in een wijk woont waar men wel respect heeft voor andermans spullen? Anders een Skyteam Monkey 125 ofzo, die til je zo de trap op. :+
 
Karl, wat ga je nu rijden dan? Helemaal even niets tot je in een wijk woont waar men wel respect heeft voor andermans spullen? Anders een Skyteam Monkey 125 ofzo, die til je zo de trap op. :+

Haha zo'n Skyteam 110/125/140 heb ik weleens aan gedacht. Dat is wel grappig, maar ook niet zo bijzonder. En 75kg, het zal denk ik wel lukken, maar "zo" de trap op is misschien wat teveel gezegd.

Ik weet nog niet wat ik wil. Misschien weer een motor, wel leuk om af en toe een beetje te kunnen scheuren. Maar dat levert mij wel hetzelfde probleem op als de Leonardo.. Misschien koop ik inderdaad wel even niks meer. Ja, een ander huis :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan