Aprilia Pegaso '99 MRA Tour Ruitje/Screen

Chriz86

MF'er
22 okt 2007
146
12
Amersfoort
Te koop voor een Aprilia Pegaso: MRA Tour ruitje. Dit ruitje is een stukje hoger dan de originele en ziet er wel strak uit vind ik zelf, maar na een seizoen hiermee rijden ben ik toch terug gegaan naar het originele ruitje. Het ruitje is zwart en nauwelijks doorzichtig (zie fotos)

Hij komt van mijn 1999 Pegaso maar past dus zeker ook op de nieuwere types met Rotax blok (t/m 2004).
Het is dit ruitje: https://www.nr1motor.nl/mra-touring-win ... bGEALw_wcB in de zwarte uitvoering dus.

Vraagprijs: € 50,-
 

Bijlagen

  • 20200502_133708.jpg
    20200502_133708.jpg
    2 MB · Weergaven: 3
  • 20200502_133734.jpg
    20200502_133734.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Waarom ben je terug gegaan naar het normale ruitje?
En deze lijkt mij ondoorzichtig ipv bv smoked, is dat zo?
Jij schrijft dat deze hoger is dan het standaard ruitje, heb je daar een indicatie bij?
Het zou dus passen op een model 2004 ... interessant ...
Ik hoor het graag van je!
 
Waarom ben je terug gegaan naar het normale ruitje?
En deze lijkt mij ondoorzichtig ipv bv smoked, is dat zo?
Jij schrijft dat deze hoger is dan het standaard ruitje, heb je daar een indicatie bij?
Het zou dus passen op een model 2004 ... interessant ...
Ik hoor het graag van je!

Hi GeSchift,

Ik vind het orginele ruitje uiteindelijk het mooiste staan.
Daarnaast vorig jaar een nieuwe helm gekocht en sindsdien wat last van rumoer rond mijn hoofd bij 120km/h.

Het ruitje is zo'n 8 cm hoger dan origineel
 
Dus overbodig geworden.
Acht cm hoger dan de standaard.
Minder mooi naar jouw smaak.
En geschikt voor model 2004 ...

Ik denk er nog even een nachtje over na, heb namelijk net een MRA spoilertje binnen die ik ook nog eens moet proberen.
Eigenijk allemaal overbodig voor mij ... maar wel handig mocht ik ooit weer eens op de snelweg rijden (boven de 100).
 
bedankt voor je bericht. Zo'n MRA spoiler lijkt me ook nog wel eens wat. Fijn dat ie jou goed bevalt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan