Aprilia RS 125 Factory Project

Nou, ik heb het voor elkaar hoor; hij schakelt weer gewoon *O*

6
^
5
^
4
^
3
^
2
^
N
v
1

Hoe ik dat gedaan heb; nou, gewoon omgedraaid het zootje *D

1388517973_6_EoVW.jpeg


Ik hoor je denken; is dat niet te krap? Klopt, maar met schroefdraad in het beugeltje en busje (afgedraaid moertje :) ) zit het stevig en netjes nét wat verder naar buiten :Y

1388517929_6_jnHV.jpeg


Toen kreeg ik van de week de eerste stickers binnen. Dit zijn de gene die men daar (stickerdump.com) in de computer had staan. Er is nu nog ruimte voor SAMCO en PiperCross, die hopelijk volgende week klaar zijn :)

1388517998_6_qHT0.jpeg


1388518037_6_7fNp.jpeg


Dan is het nog het stukje van de toerenteller; ik had een nieuwe in de post O-)

1388517902_6_uXh2.jpeg


En dit was de originele situatie;


Na het één op één omwisselen van de tellers *O*


Morgenmiddag denk ik even alles nalopen en natrekken, dat ik zeker weet dat alles goed vast zit en dan resten alleen nog de laatste paar stickertjes :)

En donderdag het pasje halen zou ook leuk zijn :]
 
ik verkies persoonlijk eigenlijk het omgekeerd schakelen. Het is even wennen maar als je plat achter de kuip ligt is het makkelijker (soepeler) om je tenen even naar beneden te duwen tijdens het opschakelen dan je voet er onder te draaien...

stickers zijn trouwens super strak!
 
Laatst bewerkt:
plus dat als je in een bocht ligt je makelijker opschakeld
en je zal eigenlijk nooit je versnelling missen

omgekeerd schakelen is eigenlijk gewoon de juiste manier van schakelen
 
Dankje Maarten *O*

Al een kuipruitje geregeld? :)

Ja, nou ja.. ik leer mezelf best makkelijk iets aan, maar leer me heel moeilijk dingen af :+
Dus als ik eenmaal 'omgekeerd' schakelen gewend ben, dan kom daarna moeilijk terug op normaal schakelen vrees ik :P

Gelijk hebben jullie, omgekeerd is logischer... in plaats van dat elke fabrikant dat op iedere motor gaat monteren :')
 
Dankje Maarten *O*

Al een kuipruitje geregeld? :)

Ja, nou ja.. ik leer mezelf best makkelijk iets aan, maar leer me heel moeilijk dingen af :+
Dus als ik eenmaal 'omgekeerd' schakelen gewend ben, dan kom daarna moeilijk terug op normaal schakelen vrees ik :P

Gelijk hebben jullie, omgekeerd is logischer... in plaats van dat elke fabrikant dat op iedere motor gaat monteren :')

nee -O- in het rs125 topic reageert er niemand op '(
 
RS 125 topic is ook niet echt een druk bezocht topic -O-

Beter zet je 'm op Marktplaats/Tweedehands/eBay en koop je een nieuwe, dat schiet beter op :Y
 
RS 125 topic is ook niet echt een druk bezocht topic -O-

Beter zet je 'm op Marktplaats/Tweedehands/eBay en koop je een nieuwe, dat schiet beter op :Y

Ik zou liefst zo een "scherp" ruitje willen; dat minder bol is; je weet wel wat ik bedoel :+ ?

maar weet niet waar ik dat moet halen...?
 
Dank jullie! *O*

Ben inmiddels pas 180km verder, door wat trubbels waar je pas achterkomt als je echt gaat rijden :P

Uhhhm, de eerste. Hij wordt errug warrum :+ De thermostaat blijft dicht zitten B| Had 'm er voor nu maar even uitgehaald. Zal dus een nieuwe voor moeten komen -O-

Verder, mijn voorwiellager; dood. B| Rammelt enorm en je voelt 'm ook erg goed. Dat dat me niet eerder opgevallen is |(

En dan nog die koppeling. Die blijft plakken. Gruwelijk irritant voor het stoplicht :Z

Ik ga zo het zaakje aan de koppelingskant maar eens openmaken en op zoek naar het probleem. :) Ik houd jullie op de hoogte, natuurlijk ;)

PS en ik kwam er gisteravond op mijn werk achter dat mijn tank leeg was. Kwam er de uitrit mee af en toen... poef! :') 800 meter is dan plots heeeeeeeeel ver lopen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan