Aprilia rs 125 slaap verwekkend?!

Een rs 125 is inderdaad niet slaap verwekkend voor een BROMMER
maar een motor is het ZEKER niet. ik krijg het schijt van die krijsende hoeren
 
Duidelijk niet slaap verwekkend...iedereen doet zn eigen ding tog ...en denk maar na ... er zal altijd wel een henkie zijn met een snellere bak // motor...dus wat maak je je druk..love it or dont
 
Wat is slaap verwekkend?

met 180 naar Spanje rijden, of Duitse autobahn.....
Ik zou zelf een off-road nemen. Ken je met 25 kw een hoop lol hebben.
zo'n ouwe xt500 rijdt toch geweldig :+
Heb nog met een L achterop rondgereden, mocht vroeger zonder rijbewijs.....
 
Niet dat ik veel ervaring heb enzo, maar ik zou als ik jou was niet voor een rs125 gaan. Ik heb me goed laten informeren voordat ik een motor heb gekocht, en mij werd bijna altijd afgeraden om een 125cc te kopen, vanwege het relatief dure onderhoud en het slecht begaanbaar zijn op de grote weg.
Maar goed, mijn advies luid dus: koop een honda vtr250. Heb ik namelijk ook gedaan, en er geen moment spijt van gehad.
Standaard 24 kw, 2 cilinder 4-takt, en een best wel aardig geluidje, al zeg ik het zelf. Zeker in vergelijking met een 2taktje.
En auto's eruit trekken is ook geen probleem hoor, gaat bijna vervelen :P
En een top van 165 (op me teller) vind ik ook niet echt slecht voor een 24 kw.
Succes met het zoeken naar een motor!
 
Als je zoals je schrijft een mooi motorgeluid wilt moet je geen RS125 kopen. Die maken namelijk een brommergeluid.

Daarbij lijken ze enorm op brommers (check die RS50 maar eens). [me]Sonic zit klaar om te incasseren van de 125cc/25kw jochies ;) [/me] Mischien dat iets meer motor toch echt beter is. Bijvoorbeeld een geknepen 400 ofzo.


maar dan nog: beter iets dan niets :(
 
ff voorstellen. Hallo allemaal, ik ben Stefan, kom uit Zoetermeer en ben al 19 jaar op deze wereld.
Ik rij een 25Kw zx-6r \'01 en de top is 200 km/h, wind mee 210 km/h. Trekt in perfecte omstandigheden in 6 sec naar de 100 km/h. Afvoeren kost normaal fl 750,-, maar bij Hans van Wijk gratis *D
25Kw sucks!!
Zonde man, zo'n motor op 25kw zetten zou verboden moeten zijn.
Wel een leuke poserbike nu trouwens.
 
@ vegeta en sonic

de topicstarter heeft nu zijn volle rijbewijs dus ik denk niet dat hij nog advies nodig heeft. ;)
 
Standaard 24 kw, 2 cilinder 4-takt, en een best wel aardig geluidje, al zeg ik het zelf. Zeker in vergelijking met een 2taktje.


En wat bedoel je daarmee :(
Ik durf te wedden dat mijn 2 takt een mooier en harder geluid maakt dan jou 4 takke ding :Z
 
JA
frown.gif


LOL
 
ach,.. een rs heeft nou een keer een brommer geluidje,..

weet ik uit ervaring,.. heb zelf ook zo'n brommer hahaha
 
ach joh dan zet je er toch een dik powerfilter op,.. dan gaat ie veel harder. en is je brommergeluid weg.
:+

oke,.. ik stop. dit gaat helemaal nergens over.
 
Hmm, had geen zin om hele topic door te lezen.


Maar ik heb op zich geen hekel aan 2 takt, maar was toch vrij snel uitgekeken op mijn Mito. Toch maar een echte motor gekocht nu :)
 
wat een gezeur allemaal, probeer maar eens met een RS250 op assen tegen zo'n gsx600 te gaan rijden. Die RS250 rijder lacht zich de blaren en iedereen uit.

kijk maar eens op http://www.arpilia-riders.nl (www.arpilia-riders.nl) en stel je vragen nog eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan