Aprilia rs 125 slaap verwekkend?!

ging niet over de 250 eh... die 125 moet in de bochten wel heel veel goed maken om er een 600 uit te rijden...
 
wat een gezeur allemaal, probeer maar eens met een RS250 op assen tegen zo'n gsx600 te gaan rijden. Die RS250 rijder lacht zich de blaren en iedereen uit.

kijk maar eens op http://www.arpilia-riders.nl (www.arpilia-riders.nl) en stel je vragen nog eens
[me]Villie is baco in Assen en vraagt zich af of de RS coureur last heeft van sadomasogistische neigingen[/me]
 
Smaken verschillen qua geluid ckers jah, en looks ook maar daar gaat et hier nie om. Ik zou best wel een rsje 125/250 ofzo willen nemen voor op het cirquit, gewoon om te 2 takt racen ofzo. Maja ik heb alleen nog maar 4takt ervaring boven de 250cc. ZOu t best wel es wille probere hoor...
 
Het gaat juist om die smalle powerband.
Slijtage is nog te doen.
En het is geen olieverbruik,het is olie gebruik.

Rij jij maar lekker op je 4 takt,dan rij ik wel lekker op me 2 takt.
 
Nja, dan heb je 30 pk meer. Nog steeds een smalle powerband, veel slijtage en olieverbruik. Op circuit zou je iets sneller kunnen zijn (wat ik overigens betwijfel), maar voor op straat zou ik toch liever een 4 takt hebben :)
Blijf jij ff bananen schillen :P blijf ik nog een jaartje over straat gummen. En op het circuit ben ik zeker sneller dan jij }) Ook sneller dan 600 weet ik nog niet. Heb weleens een filmpje van een RS tegen een CBR op zolder gezien hier. Die CBR had het heel moeilijk.

En wat die slijtage betreft, zijn minder onderdeeltjes en makkelijke techniek, dus doe (bijna) alles zelf. Hoop dat bij een 4-takt ook voor mekaar te krijgen, maar zie er nu al tegen op.

[on-topic]Maaaar; het ging hier over een 125 :X [/on-topic]
 
Laatst bewerkt:
Het design is ook heel mooi van een rs, is toch een overweging geweest om een rs aan te schaffen. (waarom ben ik de eerste die er over begin ?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan