aprilia rs 125 uitlaat welke????

thomas_rs125

MF'er
20 jul 2004
202
0
omg. hoogeveen
Hallo

Ik heb dus ook zo'n aprilia rs 125 en wil er een andere uitlaat onder. Ik heb is op internet zitten zoeken maar kan nergens echt bruikbare informatie vinden.
Iemand hier ervaring met een andere uitlaat onder een rs 125. Ik heb alleen de wel bekende dip laten verwijderen voor de rest geheel standaard. Heb zitten kijken naar een Jim Lomas, Jolly Moto en een Arrow. Welke geeft het beste resultaat?

Ik hoor jullie reacties graag
 
Jolly Moto is de beste uitlaat die er is, maar die is ook nogal prijzig.
Maar wat ik zelf wel een goeie uitlaat vind die je ook makkelijk tweedehands kan kopen is de Arrow, heeft namelijk meer power in lagere toeren voor. Is ook zo economischer. Als je die goed kan afatellen zal je op je tellertje wel een 180 halen of misschien zelfs ietjes meer. :]

Greetz

Brakke Gaid
 
En waarom is een Jolly Moto beter dan een Arrow als je juist met die Arrow meer vermogen onderin krijgt? Kwa prijs maakt het allemaal niet zoveel uit ze zitten nieuw allemaal zo rond de 400 euro. Staat er een 2e hands arrow op bijvoorbeeld marktplaats dan is dat meestal een eind uit de buurt vragen ze er veel voor + de bezine kosten die er overheen komen om hem op te halen kom je maar iets goedkoper uit :?
 
Heb al een jolly moto in bestelling. Een 160cc kit wil ik niet en een grotere carberateur komt misschien ooit nog wel is dat weet ik nog niet.


hehe aha dan, laat ff weten hoe de prestaties zijn ben benieuwd. 160cc kitjes zijn ook niet geweldig, bij mito dan. De timingen kloppen voor geen meter de originele cilinder heeft grotere spoelpoorten / uitlaatpoort , lichtere zuiger enz.
 
Ok zal het doen. Weet iemand trouwens ook zo te zeggen wat voor sproeier er in moet? Heb een tijd geleden is bij een motor zaak gevraagd en staat me bij dat hun zeiden dat er een 155 sproeier in moest(hoop dat ik het goed zeg) maar ik kan er naast zitten.......
 
...zielig

Jolly moto is volgens mij ook de beste uitlaat. Alleen of het veel scheelt dat weet ik niet. Al nagedacht over een grotere carb? cilinder?


zielig?

je kunt bij die shop wel alles krijgen voor een Rs125.....
 
Jolly moto is idd de beste uitlaat die je kunt kopen, maar die is wel echt voor de race gemaakt, dus onderin de toeren weinig vermogen(ik weet niet hoe dat met de Arrow is). De Jolly's komen uit italie en zijn compleet me de hand gemaakt.
Ik heb zelf ook een Jolly op mijn 50cc zitten en die bevalt me zeeeeeeeer goed. Echt een super groot verschil met andere ('race')uitlaatjes
 
Aha nou we zullen zien het is altijd beter dan de standaard uitlaat. Zodra die eronder zit en de rs goed afgesteld is zal ik me reactie op het forum zetten.
 
Daar ben ik 1× helemaal heen gereden vanuit drenthe om te kijken naar een arrow uitlaat die in perfecte staat zou zijn. Heb nog nooit een uitlaat met zoveel deuken erin gezien. Wel een km kabel gekocht denk je dat hun wel weten hoe lang die moet zijn aan gezien ze alleen maar van zulke fietsjes hebben staan. Geeft die ook nog is een veels te lange km kabel mee dus heb hun niet zo hoog staan maar heb me jolly moto er al onder zitten moet alleen nog afgesteld worden. Moet er nog een andere sproeier inzetten. Wel ff een korte testrit gemaakt hij pakte veel beter op maar merkte goed dat hij te weinig benzine kreeg. Dus ff afwachten nog.
 
Daar ben ik 1× helemaal heen gereden vanuit drenthe om te kijken naar een arrow uitlaat die in perfecte staat zou zijn. Heb nog nooit een uitlaat met zoveel deuken erin gezien. Wel een km kabel gekocht denk je dat hun wel weten hoe lang die moet zijn aan gezien ze alleen maar van zulke fietsjes hebben staan. Geeft die ook nog is een veels te lange km kabel mee dus heb hun niet zo hoog staan maar heb me jolly moto er al onder zitten moet alleen nog afgesteld worden. Moet er nog een andere sproeier inzetten. Wel ff een korte testrit gemaakt hij pakte veel beter op maar merkte goed dat hij te weinig benzine kreeg. Dus ff afwachten nog.

die handgemaakte uitlaten bij 125cc was ook niks? of heb je daar niet naar gevraagd. En heb je hem al afgesteld ? ben echt benieuwd wat hij doet , acceleratie / top ?
 
Die handgemaakte had ik niet zo'n interesse in. Heb hem nog niet afgesteld moet een grotere sproeier hebben maar die moet besteld worden. Geen dealer die hem op voorraad heeft dus die bestel ik morgen. Resultaten zul je snel horen :]
 
Ik ben er vandaag langs geweest, hele hulpzame eigenaar.
Direct even navraag gedaan naar die uitlaten.
Hij heeft "normale" arrows e.d. maar ook custom pipes.
Deze uitlaat zal meer pk's leveren dan een normale snelle uitlaat.
Dit omdat er ook gekeken zal worden naar de andere onderdelen die je op je motor gaat veranderen/heb aangepast.
En hun hebben er ook een "adresje" voor om die uitlaat te laten maken.

Je kan hem anders ook even bellen voordat je helemaal uit weet ik t waar hierheen komt rijden. :)
 
heeft er nog iemand een blokje van een 93 er rs125 aprilla ??
cilinder en kop etc. heb ik niet nodig ...houd me warm aanbevolen !!

thanks !!
gr FF

ps ik heb er een arrow onder ,en die voldoet goed !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan