Aprilia rs 125cc 25kwh. Voor de beginnende motorijder

wesseltje

MF'er
18 feb 2007
82
0
Nijmegen
Hoi,

Ik bied mijn aprilia rs 125cc te koop aan. Ik mag nu op een zwaardere motor rijden, vandaar dat ik de aprilia nu te koop zet. De motor komt uit '95.
Is goed onderhouden. start ook in een keer. Heeft altijd binnen gestaan.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. Dat werkt makkelijker, dan dat ik hier een heel verhaal typ.

Langskomen kan natuurlijk ook altijd.



full
 
ja sorry daarvoor. Kreeg steeds een foutmelding, dus ik d8 dat hij er niet op stond. Zie ik nu dat hij er 3 keer opstaat. en krijg hem er niet af.
 
Een heel verhaal typen verkoopt meestal wel makkelijker. Dat geeft de evt kopers minder het gevoel dat je iets niet kwijt wil.
Het hoeft geen ingewikkeld verhaal te zijn, maar vermeld bijv de staat ('goed onderhouden' is wel errug vaag) vermeld bijv hoeveel km de banden/remmen/blokken/dat soort shit al mee gaan, de km-stand en aangezien het een 2taktje is het natuurlijk beere interessant waneer de zuiger/veren/en andere motoronderdelen vervangen zijn. Gezien de kleurstelling is es over gespoten en vanachter m'n PC ziet dat er peppie uit, dat je er trots op bent mag je toch wel een beetje door laten schemeren? ;)
Nou... zo moeilijk is dat toch niet? *O*
Bij deze een subtiel schopje van een mede-roker :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan