Aprilia RS 250 van 1999, Be the King of the Curves

22 apr 2004
15
0
Westmaas
R1's, Milles, GSX-R's, 999's.... buitenom voorbij of binnendoor? Twee tegelijk in de Ramshoek of drie? Jammer van die rechte einden.... Be the King of Curves:

vraagprijs in race-uitvoering € 3.500,-
vraagprijs incl. alle delen voor straat-ombouw plus alle reservedelen tbv racerij: € 4.250,-. Uiteraard is een goed gesprek altijd mogelijk :]
BEL VOOR MEER INFO: 0186-575523 OF 06-52500080
of mail op create@freeler.nl

Perfect onderhouden en goed lopende RS van 1999. Is in 2003 uit België gehaald om hier in Zomeravondcompetitie te racen en op circuitdagen te gebruiken. Belgisch kenteken zit erbij, de motor kan dus zonder probleem op NL kenteken worden gezet. Voor degene die de motor op straat wil gebruiken heb ik alles om hem weer geschikt voor de straat te maken erbij: originele topkuip, verlichting, knipperlichten, kentekenplaathouder, etc. Dit is wel tegen MEERPRIJS, de prijs zoals vermeld is voor de motor in RACETRIM.

Zowel technisch als uiterlijk in zéér mooie staat. Op 18 september jl. nog zomeravondwedstrijd op Assen mee gereden. Ook hier geldt: een racer is meestal in betere staat dan de motoren die 3000 km per jaar op de weg worden gebruikt. Er wordt elke wedstrijd en circuitdag een technische keuring uitgevoerd, als er iets mankeert kom je het circuit niet op.

Voorzien van: nieuwe powervalves, nieuwe bedieningskabels, nieuwe zuigers en veren. Blauw geanodiseerd aluminium achtertandwiel, Brembo race-remblokken voor en achter.

Snelste rondetijden 2004:
Assen 1,38
Zolder 1,53
Zandvoort 1,17

De motor is nu rood/zwart, maar heb nog compleet extra bodywork liggen in geel/zwart, extra kuipruiten (origineel en GP 500) en heel veel ander spul als raceremblokken (Ferodo sinter), assen, uitlaten, tandwielen, te veel om op te noemen.

Alles in één koop mag weg voor 4250,00 euro.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/122915/573e05e040b28a164798d860c0082ab3 (side rechts.jpg)​
 
full
 
Doe je hem weg????

Gelukkig.......kom ik misschien van mijn bochtensnelheid complex af ;)

Bedenk wel dat je met elke andere fiets die je koopt eerder in de remmen zal moeten en een lagere bochtensnelheid aan kan houden, anders eindigd het waarschijnlijk in de grintbak.

In ieder geval mooi fietsje voor weinig. suc6 met de verkoop.
 
Hahaha, nee gelukkig niet. Dan zou ik waarschijnlijk MUG heten op zo... mieeeeeeeuwwwwww.....

Denk maar meer in de richting van spreektempo..... :P
 
Ja jij bent het echt.....dit is die supersnelle RS250 die wel eens binnendoor en buitenom voorbij komt zeilen!!!

Heb je deze fiets nog te koop.....waarschijnlijk niet maar laat het efe weten.

gr Fonzy
 
Yep, heb hem nog. Misschien toch wat weinig mensen die het kunnen "handelen" om in zo'n supersmalle powerband tussen de 10000 en 13500 rpm te moeten opereren? Misschien dat iemand die over wil stappen van een 600-je (is geen terugstappen!) interesse heeft, dan wil ik wel (in)ruilen: ben gewoon ook weer eens aan een andere ervaring toe: met zo'n (voor mijn doen) zwaar en log apparaat hoge bochtensnelheden proberen te halen.... :p
 
Yep, heb hem nog. Misschien toch wat weinig mensen die het kunnen "handelen" om in zo'n supersmalle powerband tussen de 10000 en 13500 rpm te moeten opereren? Misschien dat iemand die over wil stappen van een 600-je (is geen terugstappen!) interesse heeft, dan wil ik wel (in)ruilen: ben gewoon ook weer eens aan een andere ervaring toe: met zo'n (voor mijn doen) zwaar en log apparaat hoge bochtensnelheden proberen te halen.... :p

Tsja blijft toch een erg lekker smijtfietsie he!!
 
Yeah-yeah, blijft heerlijk qua sturen. Maar ja, als er 5 zo tegen je aanschoppen dat het alleen aan de goed sturende fiets ligt en niet aan de kunde van de coureur (twijfel zelf wel of ze niet toch een beetje gelijk hebben), dan heb je iets te bewijzen toch? Ik zal in 2005 zelf wel erg veel last van snerpende RS'en gaan hebben op de echt bochtige stukkies.
 
Yeah-yeah, blijft heerlijk qua sturen. Maar ja, als er 5 zo tegen je aanschoppen dat het alleen aan de goed sturende fiets ligt en niet aan de kunde van de coureur (twijfel zelf wel of ze niet toch een beetje gelijk hebben), dan heb je iets te bewijzen toch? Ik zal in 2005 zelf wel erg veel last van snerpende RS'en gaan hebben op de echt bochtige stukkies.

Tsja dat weet ik ook niet eigenblijk.. heb geen ervaring met 4 takten op dat gebied (circuit 600's bijvoorbeeld)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan