Ratel #31 RS250
Rookie
R1's, Milles, GSX-R's, 999's.... buitenom voorbij of binnendoor? Twee tegelijk in de Ramshoek of drie? Jammer van die rechte einden.... Be the King of Curves:
vraagprijs in race-uitvoering € 3.500,-
vraagprijs incl. alle delen voor straat-ombouw plus alle reservedelen tbv racerij: € 4.250,-. Uiteraard is een goed gesprek altijd mogelijk
BEL VOOR MEER INFO: 0186-575523 OF 06-52500080
of mail op create@freeler.nl
Perfect onderhouden en goed lopende RS van 1999. Is in 2003 uit België gehaald om hier in Zomeravondcompetitie te racen en op circuitdagen te gebruiken. Belgisch kenteken zit erbij, de motor kan dus zonder probleem op NL kenteken worden gezet. Voor degene die de motor op straat wil gebruiken heb ik alles om hem weer geschikt voor de straat te maken erbij: originele topkuip, verlichting, knipperlichten, kentekenplaathouder, etc. Dit is wel tegen MEERPRIJS, de prijs zoals vermeld is voor de motor in RACETRIM.
Zowel technisch als uiterlijk in zéér mooie staat. Op 18 september jl. nog zomeravondwedstrijd op Assen mee gereden. Ook hier geldt: een racer is meestal in betere staat dan de motoren die 3000 km per jaar op de weg worden gebruikt. Er wordt elke wedstrijd en circuitdag een technische keuring uitgevoerd, als er iets mankeert kom je het circuit niet op.
Voorzien van: nieuwe powervalves, nieuwe bedieningskabels, nieuwe zuigers en veren. Blauw geanodiseerd aluminium achtertandwiel, Brembo race-remblokken voor en achter.
Snelste rondetijden 2004:
Assen 1,38
Zolder 1,53
Zandvoort 1,17
De motor is nu rood/zwart, maar heb nog compleet extra bodywork liggen in geel/zwart, extra kuipruiten (origineel en GP 500) en heel veel ander spul als raceremblokken (Ferodo sinter), assen, uitlaten, tandwielen, te veel om op te noemen.
Alles in één koop mag weg voor 4250,00 euro.
vraagprijs in race-uitvoering € 3.500,-
vraagprijs incl. alle delen voor straat-ombouw plus alle reservedelen tbv racerij: € 4.250,-. Uiteraard is een goed gesprek altijd mogelijk
BEL VOOR MEER INFO: 0186-575523 OF 06-52500080
of mail op create@freeler.nl
Perfect onderhouden en goed lopende RS van 1999. Is in 2003 uit België gehaald om hier in Zomeravondcompetitie te racen en op circuitdagen te gebruiken. Belgisch kenteken zit erbij, de motor kan dus zonder probleem op NL kenteken worden gezet. Voor degene die de motor op straat wil gebruiken heb ik alles om hem weer geschikt voor de straat te maken erbij: originele topkuip, verlichting, knipperlichten, kentekenplaathouder, etc. Dit is wel tegen MEERPRIJS, de prijs zoals vermeld is voor de motor in RACETRIM.
Zowel technisch als uiterlijk in zéér mooie staat. Op 18 september jl. nog zomeravondwedstrijd op Assen mee gereden. Ook hier geldt: een racer is meestal in betere staat dan de motoren die 3000 km per jaar op de weg worden gebruikt. Er wordt elke wedstrijd en circuitdag een technische keuring uitgevoerd, als er iets mankeert kom je het circuit niet op.
Voorzien van: nieuwe powervalves, nieuwe bedieningskabels, nieuwe zuigers en veren. Blauw geanodiseerd aluminium achtertandwiel, Brembo race-remblokken voor en achter.
Snelste rondetijden 2004:
Assen 1,38
Zolder 1,53
Zandvoort 1,17
De motor is nu rood/zwart, maar heb nog compleet extra bodywork liggen in geel/zwart, extra kuipruiten (origineel en GP 500) en heel veel ander spul als raceremblokken (Ferodo sinter), assen, uitlaten, tandwielen, te veel om op te noemen.
Alles in één koop mag weg voor 4250,00 euro.
Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/122915/573e05e040b28a164798d860c0082ab3 (side rechts.jpg)