aprilia rs 250

Dan moet je nog wel ff een paar rondjes KBH oefenen,Nice bike by the way


heb net vorige week m'n pasje opgehaald, pas zo'n 1000km gereden. dus dat komt volgende zomer wel.

verheug me nu al op een dijkenritje met een hoop van die gasten op hun 600/1000 cc's die hun gas maar een paar mm open durven draaien })
 
heb net vorige week m'n pasje opgehaald, pas zo'n 1000km gereden. dus dat komt volgende zomer wel.

verheug me nu al op een dijkenritje met een hoop van die gasten op hun 600/1000 cc's die hun gas maar een paar mm open durven draaien })

racen ?

[me="M3rcury"]pakt dan wel de 125 uit de garage })[/me]
 
nergens kraak ik 2takt af qua prestaties, alleen geluid vind ik gwoon veel minder dan bij een viertakt met mooi dempertje... Ik zat ook te twijfelen om RS125 of mito evo te kopen maar uiteindelijk toch gs500 gehaald... Maar ik geef toe dat die 2takt krengen verdomd hard gaan en zeker goed rijden :D
 
tuurlijk klinkt een 1 cilinder 2takt net als een skoeter...

maar je moet eens naast een 2-3-4 cilinder 2 takt staan terwijl die rustig ligt te ronken naast je.
Moet je dan eens aan het gashendel komen MMM zo vinnig en scherp :9~
Maar wie zijn wij ...we zijn allemaal gebeten door 2takt virus 8-)

Ow en het filmpje van hierboven is wel een honda rs125 ...die gaat idd knetterhard.
Om eerlijk te zijn.
Als je op je 250cc of zelfs een 400cc viertakt zo'n rs125 kan bijhouwe ..moet je in de gp })
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk klinkt een 1 cilinder 2takt net als een skoeter...

maar je moet eens naast een 2-3-4 cilinder 2 takt staan terwijl die rustig ligt te ronken naast je.
Moet je dan eens aan het gashendel komen MMM zo vinnig en scherp :9~
Maar wie zijn wij ...we zijn allemaal gebeten door 2takt virus 8-)

Ow en het filmpje van hierboven is wel een honda rs125 ...die gaat idd knetterhard.
Om eerlijk te zijn.
Als je op je 250cc of zelfs een 400cc viertakt zo'n rs125 kan bijhouwe ..moet je in de gp })
zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)

Heerlijk om een zx-10 buitenom voor bij te steken :9~
 
sukkel.

beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.
Je hebt helemaal gelijk :Y Met die 1000 km aan ervaring die jij hebt weet ik dat zeker! _O-
[me=DanielV] houdt de eer aan zichzelf[/me] :W


zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)

Heerlijk om een zx-10 buitenom voor bij te steken :9~~
Wat voor drol zit er op die 10 dan? :X
Als ik weer hersteld ben van m'n blessure gaan we wel een leuk ritje rijden ;)
 
Wat voor drol zit er op die 10 dan? :X
Als ik weer hersteld ben van m'n blessure gaan we wel een leuk ritje rijden ;)

Iemand die ernaast hing en zijn stepje aan de grond reed.. ;) ik had ook mijn stepje aan de grond maar ging gewoon 10/15km/h harder :W
 
ja tuurlijk het ene rechte stuk na het andere ..en dan is er geen 2 takt meer te zien.

Kijk als zo'n HONDA ( ik zeg wel honda !!) rs125 zo'n 180+km/h haalt ( en ik spreekt dan nog niet over alle japanse goodies die er bestaan om hem nog harder te laten lopen )
dan zul je best wel wat zweten in de bochten hoor.
Dingetje weegt 110kg ofzo...gooi je van z'n ene oor op het ander.
nouja..wie zijn wij dan ook maar weer.
geniet hier nou maar ffe van :)

 
ja tuurlijk het ene rechte stuk na het andere ..en dan is er geen 2 takt meer te zien.

Kijk als zo'n HONDA ( ik zeg wel honda !!) rs125 zo'n 180+km/h haalt ( en ik spreekt dan nog niet over alle japanse goodies die er bestaan om hem nog harder te laten lopen )
dan zul je best wel wat zweten in de bochten hoor.
Dingetje weegt 110kg ofzo...gooi je van z'n ene oor op het ander.
nouja..wie zijn wij dan ook maar weer.
geniet hier nou maar ffe van :)

heerlijk.. wat een strijd om de eerste plek :9~
 
Ok ik rijdt op een 4 takt..

Maar 2takt blijft kicken! kwa gevoel vind ik 2tact toch meer sensatie geven!

Op het filmpje komt de 250 er toch bovenuit...?! (of is dat mijn selectieve gehoor ;) )
 
heb net vorige week m'n pasje opgehaald, pas zo'n 1000km gereden. dus dat komt volgende zomer wel.

verheug me nu al op een dijkenritje met een hoop van die gasten op hun 600/1000 cc's die hun gas maar een paar mm open durven draaien })
Ging jij niet plat bij de MFMM?
Ik zou voorzichtig doen als ik jou was :)
 
Gedraag jullie eens. :P

@ Ola ik denk dat jij maar even wijselijk je mond dicht moet gaan houden want wat jij lult is onzin.

@ M3rc gedraag je... je mag geen 4takten pesten. :+
En als de soes klaar is gaan wij ook nog een stukkie sturen. ;)
 
Laatst bewerkt:
sukkel.

beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.

OEps :X

daniel v er vierkant uitrijden...
die eikel denkt dat het dijkje bij hem om de hoek een circuit is...

Denk dat je je in deze wel eens vies zou kunne vergissen ;) met name als jij nog maar 1000 km ervaring hebt...


anyways.. t geluid zuigt gewoon idd.... ( mits het scooter geluid is maar het gaat hier om de kleine rsjes dus ja )

Verder heb ik er nog nooit op gereden maar lijkt zon K5 ofzow me wel fun om eens een dagje mee te oefenen op bochtjes.. t lijkt me allemaal lichter sturen etc.. misschien wat meer controle..

K zelf doe nog niet zo aan dijkracen... hebben we weinig hier in limburg ..
En ik doe ook nog nie aan kneedowns..
K ben meer van op t rechte stuk een rs 125 eruit trekken :+
 
OEps :X

daniel v er vierkant uitrijden...
die eikel denkt dat het dijkje bij hem om de hoek een circuit is...

Denk dat je je in deze wel eens vies zou kunne vergissen ;) met name als jij nog maar 1000 km ervaring hebt...
Hell yeah :Y :} :]
Waarom zoveel kilometers naar Assen rijden als je hier ook een circuit hebt liggen :? O-)

Hier kun je perfect bochtjes sturen hoor :Y :]
 
En stepjes aan de grond rijden cker..
;)
dsc03602gs6.jpg

full
 
eikel ik wil ook kniebenedens kennen..
Gewoon platgooien, zo moeilijk is het niet ;)

alleen zoals danielV rijd ik niet, dat vind ik wel heel onverantwoordelijk, want dan heb je helemaal geen marge meer op hem nog platter te gooien.
 
Gewoon platgooien, zo moeilijk is het niet ;)

alleen zoals danielV rijd ik niet, dat vind ik wel heel onverantwoordelijk, want dan heb je helemaal geen marge meer op hem nog platter te gooien.
Rijd hier al een aantal jaren dag in dag uit over de dijk, dus weet wel waar de (mijn) grenzen liggen ;) :]
 
Rijd hier al een aantal jaren dag in dag uit over de dijk, dus weet wel waar de (mijn) grenzen liggen ;) :]

Ja, dat weet ik ook wel.. maar stel voor dat er iets ligt of er steekt een hond over, die je dan alleen kan ontwijken door hem nog platter te gooien. dan hang je. (niet dat ik veel speling heb maar goed :+ )
 
Ja, dat weet ik ook wel.. maar stel voor dat er iets ligt of er steekt een hond over, die je dan alleen kan ontwijken door hem nog platter te gooien. dan hang je. (niet dat ik veel speling heb maar goed :+ )
Als ik echt ga knallen rijd ik eerst altijd een rondje om te kijken of er vuil in de bochten ligt of iets anders. Pas als ik vind dat alles goed schoon is ga ik knallen, niet eerder.

Als het druk is rijd ik ook niet zo, enkel als ik alleen op de dijk ben :)
 
Als ik echt ga knallen rijd ik eerst altijd een rondje om te kijken of er vuil in de bochten ligt of iets anders. Pas als ik vind dat alles goed schoon is ga ik knallen, niet eerder.

Als het druk is rijd ik ook niet zo, enkel als ik alleen op de dijk ben :)
je snapt me wel.. je wilt het alleen niet snappen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan